Zien jullie het ook? Vandaag weer geen roze of bruin verlies. Toch een early test gedaan nog eens.. Zou het dan toch?
Zou inderdaad wel leuk zijn als alles zo bij elkaar komt!! Ik hoop het voor je! Ja, ik denk dat we met een grote groep van deze naar het groepje van begin september gaan voorlopig... :'( Benieuwd wanneer het bij mij gaat doorzetten... Het blijft belachelijk weinig, maar is ook nog maar 10dpo... Ik verwacht dan dat het zondag wel zal doorzetten? Vanmorgen echt duidelijk menstruatie-achtig bloed op de 'test-tampon' (toptruckje trouwens, ik weet niet meer wie mij hier op het idee bracht!)
He wat leuk, ben ik niet de enige Ja die sticks, heel lang geleden is mijn moeder daarmee behandeld tegen haar blaasontstekingen. En ineens daagt het mij dat ik ze toen ook voor mijn buik heb gebruikt. Ik zal eens vragen bij mijn acupuncturist. Nierwarmers niet, moet wel hittepit of kruik nu elke dag op, buik, onderrug of voeten doen maar merk dat mijn nierstreek inderdaad nog koud blijft. Ken jij korrel en kruid, koude baarmoeder thee? en V-steam. Ben ik best benieuwd naar. Zie mezelf niet zo gauw me muts stomen, but he if it works hahaha. Heb ook gelezen dat je voor je baarmoeder je voeten warm moet houden. Ik heb gister in de hitte geslapen met sokken. Heb heerlijk geslapen... En wat die maan betreft, menstruatie heet niet zomaar maandstonden toch?
Ik denk morgen.. morgen ga ik weer testen maar dan wel met ochtendurine. Was nu midden op de ochtend.. al na ontbijt enzo ook
Oh ja, dan nog maar een keer testen. Maar er is zeker wat te zien. Heb je al last van kwaaltjes?Morgen is ook mijn NOD. Ondanks dat ik mijn licht positieve zwangerschapstest maandag al in handen had, ben ik heel zenuwachtig voor morgen.
mwa niet echt. Het wisselde de afgelopen week heel erg met soms vlagen van misselijkheid en gevoelige borsten. Dan weer helemaal niks. Nu eigenlijk alleen een zeurend gevoel in onderbuik en onderrug... En jij? Ja ik ben ook echt zenuwachtig voor morgen! En durf denk ik pas na een eerste goede echo wat meer erin te geloven
Ja ik heb ook last van gevoelige borsten en een beetje trekkend gevoel in de onderbuik. Gisteren had ik ineens spierpijn in mijn buikspieren, vond ik erg vreemd. En heb extreem veel honger de afgelopen 3 dagen. Ik ga heel hard voor ons allebei duimen dat de ongesteldheid uitblijft morgen.
Haha, jah, op 7dpo kan je idd niet veel anders verwachten! Dan geef ik de hoop voor jou nog niet op en blijf ik duimen!!!