NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door MrsWit, 4 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2020

1 augustus (2)
    MrsWit - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13
    Masa0903 - 26 jaar - 3e kindje - 1e ronde

2 augustus

3 augustus (4)
    Amartie - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Dettol -28 jaar- 4e kindje-ronde 1
    Michele25 - 35jaar - 4e kindje - ronde 6
    Mayson - 35 jaar - 2de kindje (eerste kindje huidige partner) - ronde 3

4 augustus

5 augustus (1)
    Appeltje2 - 39 jaar - 3de kindje - ronde 4

6 augustus (1)
    Bintje83 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 1

7 augustus (2)
    Zwennie - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Mommytobe090818 - 2e kindje - ronde 3

8 augustus (1)
    Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - Ronde 2

9 augustus
    Lootje - 35 jaar - 4e kindje - ronde 10
    Mauzy82 - 38 jaar - 1e kindje samen icsi

10 augustus

11 augustus

12 augustus (2)
    Lindavvv - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3

13 augustus (1)
    Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 (1e ronde na vmk)
    Ilse23 - 26 jaar - 2e Kindje- ronde 2
    Browny89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 (1e ronde na vmk)

14 augustus

15 augustus

Onbekende datum (2)
    elletje - 30 jaar - 2e kindje- (ik ben de tel kwijt na 3 jaar) 1 ronde voor regenboogkindje.
    Elianora - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

Totaal (19)
    Wachtend op de eisprong (14)
    Wachtbankje (5)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

2. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Wat een vreselijke verhalen
    Hopen op een gezond kindje!

wij doen geen testen dit hebben we bij de andere zwangerschappen ook niet gedaan
    Wij zien het wel als het geboren is

Bintje83 vindt dit leuk.
  3. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Na een punctie moet je zitten en rustig aan doen. Wij zijn in de tuin gaan klussen. Nou Jah het is niet alleen geen kleinkinderen, maar hebben zelf de lijn getrokken bij ze moet uiteindelijk zefstandig kunnen wonen. Tripoïdie is gelukkig niet iets dat erfelijk is. Het is gewoon pech in mijn eicel zaten 2 sets chromosomen en met de zaadcel erbij had ze dus alles 3x ipv 2 en dan zijn ze niet levensvatbaar.

4. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hoe heftig het ook is. Je hoort je kind niet te verliezen en ben nog steeds in therapie om het te verwerken. De kans dat je kindje gezond geboren wordt is vele malen groter gelukkig.

Wij hopen vooral dat het nu niet weer een eeuwigheid duurt voor ik zwanger ben.

5. Dettol

Dettol Bekend lid

12 apr 2020
    896
    418
    63
    Dit snap ik heel goed heb zelf ook een hele klap gehad toen we ons kindje hebben verloren met bijna 4 maanden zwangerschap

6. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Ownee het is zeker niet alleen de kleinkinderen. Wij willen ook ons kind gewoon op zien groeien en an eigen leven zien opbouwen. Zelfstandig enzo. Niet voor eeuwig voor je kind moeten zorgen die veel aandacht en zorg nodig heeft en in het dagelijks leven in alles belemmerd is.

Die syndromen die ik aangaf zijn wel erfelijk alleen wij hebben helemaal niemand in de familie met een syndroom of afwijkingen. Dus geen idee waar dat vandaan kwam. Maar denk dat het gewoon dikke pech was. Vind het alleen gek dat die nekplooimeting weer bij getrokken was en er uiteindelijk niets aan de hand was. Zonder testen hadden e dit niet geweten en was het ons misschien allemaal bespaard gebleven. Alleen als het nou wel fout was afgelopen dan kon ik mezelf wel voor mn kop slaan dat we geen testen hadden gedaan.

7. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    Dapper

Helena86, Bintje83 en Dettol vinden dit leuk.
  8. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Knallerrrr te pakken zo fijn...moest het even delen

Helena86, Lyn23, ilse23 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

ow
    Och wat een verhaal, hele dikke knuffel

Mayson vindt dit leuk.
  10. Lyn23

Lyn23 Fanatiek lid

6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Wat een lieve reactie!! ♡♡♡

11. Charly05

Charly05 Actief lid

6 jul 2020
    244
    180
    43
    Vrouw
    Wow wat een heftige verhalen allemaal. Sterkte.

hier voor het eerst bezig met ovulatietesten. Maar zie helaas nog maar weinig gebeuren.. wie weet zien jullie het of ik moet gewoon nog iets meer geduld hebben.

Bijgevoegde bestanden:

Mayson en Bintje83 vinden dit leuk.
  12. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.910
    2.767
    113
    Vrouw
    Hier blijft hij donker, maar niet positief.. hoop echt dat hij snel gaat springen:confused:

Bijgevoegde bestanden:

13. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Wat is de lengte van je cyclus? En op welke cd zijn deze testjes gedaan?

14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hoevaak per dag die je een test nu? Als je gevoelsmatig dichtbij bent kan je naar 2x per dag gaan. Anders kan het zijn dat je hem mist. De piek kan van een paar uur tot 2 dagen duren.

15. Charly05

Charly05 Actief lid

6 jul 2020
    244
    180
    43
    Vrouw
    Met spiraal had ik regelmatige cyclus van 28 dagen, nu afwachten wat mijn cyclus nu gaat doen. Nu ruim een maand spiraaltje eruit. Die vandaag was dag 12. Maar misschien is mijn cyclus nu wel helemaal anders.

16. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Met 12 dagen is er nog niks aan de hand. Bij een regelmatige cyclus is de eisprong normaliter op cd 14/15 dus zou je ieder moment je oh piek kunnen hebben. Kan ook nog paar dagen duren omdat je lijf een ritme aan het zoeken is.

17. Charly05

Charly05 Actief lid

6 jul 2020
    244
    180
    43
    Vrouw
    Toch iets meer geduld hebben dus. Ben ik nu al niet goed in.. Zal vrijdag nog een keer testen dan is het cd 14.

Bintje83 vindt dit leuk.
  18. Elianora

Elianora Actief lid

31 jul 2017
    340
    308
    63
    Vrouw
    Heb ook al vier dagen op een rij zo'n test, ik word er onnozel van. Normaal test ik met Sensitest, maar heb ze nog steeds niet binnen. Dat vind ik echt wel betere testen. Ik voel wel al een paar dagen een druk in mijn rechtereierstok, maar misschien is het mijn PCOS die weer meer opspeelt.

19. Elianora

Elianora Actief lid

31 jul 2017
    340
    308
    63
    Vrouw
    Heftig, ik wens je veel sterkte en goede moed!

Elletje vindt dit leuk.
  20. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Het beste is om elke dag te testen. Een piek kan er in een keer zijn. Als je nu een dag overslaat heb je kans dat je hem mist. Bij een cyclus van 28 dagen. Begin je normaliter met testen bij cd10 en dan elke dag een test tot aan je piek. Als je ziet dat je testen duidelijker donkerder worden ga je over op 2x per dag. Ik koop testen dan ook in bulk bij zwanger en kind. Die zijn niet super duur en heel duidelijk.

Bintje83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina