@LillyAlphen gefeliciteerd! Hier vandaag feestje gehad can m'n dochter. Net met naar bed gaan dacht ik, even checken nog.. maar zie m toch best duidelijk.. Wilde eigenlijk een dagje overslaan.. maar dat gaat nu lastig worden hahhaa
Net getest, 7 dpo dus nog veel te vroeg. Zie wel een 2e streepje alleen zal wel negatief zijn want het is een dun lijntje geworden. eerste keer dat ik deze testen gebruik (extra gevoelige van sensitest). We wachten rustig af.
Hier m’n temp vandaag toch met 0,2 terug gezakt.. vorige maand ongesteld op 12 DPO. Nu ook terug zeker..
Ik hoop dat het lukt met wachten.. Ik ben 9/10 DPO ik zal zo een test doen.. gister ook een test gedaan maar toen zag ik niets Dus ik verwacht niet dat het positief zal zijn, toch heb ik wel het gevoel dat ik zwanger ben maar dat zegt ook niets, ik vertrouw niet op mijn lichaam
Oh ik zie nu dat je je niet in hebt kunnen houden haha Ik zie eerlijk gezegd niets.. maar als je het in het echt ziet dat zegt toch wel wat Ik krijg een super licht streepje meestal ook niet op de foto.
Goedemorgen.. wat zijn jullie vroeg op zondag. Ik zie helaas op beide testen niet veel. Ik duim hard mee voor oploop als jullie heb wel zien.
Ik moet morgen menstrueren, ik heb nu sterk 't gevoel zwanger te zijn. Normaal heb ik erge pms klachten en voel mij nu kiplekker. Ik hou voor menstruatie vocht vast nu ben ik zelfs afgevallen hoe dan? Herkent iemand dit?
Ik herken het niet helaas, sorry. Maar ik duim voor je dat je een positieve test mag krijgen. Ik had altijd zelf al ruim voor nod door dat ik zwanger was, ik heb nooit gewacht tot nod om te testen
Oeh zo leuk! Ik zal het topic in de gaten houden. Ik mag vandaag werken , dat zal wel zweten worden hihi