mijn vriend wil echt pas zaterdag ochtend testen... maar ik weet helemaaaal niet of ik dat vol kan houden tot dan Geduld is al niet mijn grootste vriend... of eigenlijk helemaal niet een vriend.
Jah! Dat zeker! Maar met 1 doosje heb ik er al 17. Dat zou voldoende moeten zijn lijkt mij! En ik wil er ook niet te veel in huis hebben, lijkt mij ongeluk te brengen!!
Zaterdag is nog zo lang!!! :-o Hoeveel DPO zit je al? Ik test pas donderdag opnieuw, als het niet alsnog doorkomt...
Pff donderdag wordt een grote dag 6 mensen hebben dan NOD (incl. ik zelf) en jij wil dan testen bij geen bloed.. Hahaha ik hoop op veeeeeel positieve testjes die dag
Ik heb vanmorgen weer getest, nu met twee testen omdat mijn kv test gister geel was. Op de action test zag ik meteen een licht streepje, de kv ook wel maar daar moest ik erg veel turen. Het is de action early, ik las daar veel negatieve ervaringen over.. nouja blijft onzekerheid, morgen test ik weer.. ik zit 3 dagen voor NOD nu.
Foto! ik had die ook al klaar liggen van de action. Die is niet goed? Wat zouden jullie doen? Toch eerder stiekem testen. Of echt wachten of zaterdag
Welke van de action, de early of de normale? Ik heb nl ook van de action in de la liggen, de normale zeg maar
Ik zou echt proberen te wachten Dan heb je gewoon wat meer zekerheid.. Maar dat moet je wel kunnen Ik heb zelf het liefste gewoon zekerheid door te wachten op NOD! Als ik dan ongesteld ben, ga ik iig gelijk de nieuwe ronde in
Als je voor NOD wil testen, kies dan voor de predictor early of de kruidvat 2v5! De early van de action kan bij vroeg testen vals positief zijn, helaas...
Ik heb nog 1 testje liggen van kv 2v5 en 2 normale van action, daar heb ik nog geen ervaring mee Predictor? Is die nou echt zo goed? Want die kost nogal wat
De predictor early is absoluut heel goed. Gaf bij mij al een best duidelijk streepje, terwijl de andere testen nog wat meer turen waren. De predictor Express kan echter ook weer vals positief uitslaan, dus als je voor predictor gaat: Zeker de early pakken