Hier net wakker, vanavond de laatste nacht dus morgen "optijd" eruit en weer t normale ritme in! En dus weer normaal testen en temperaturen. CD 19 en mem test heeft een ligt streepje. Vorige maand CD 24 een knaller dus ik test nog even door. Voel ook wel weer wat ovulatie pijn dus hij is zeker nog niet gesprongen. Maar wel weer een langere cyclus. het maakt me opzich niet uit, als ik maar een lange LF heb. Mijn nod zal zich nu wel verplaatsen.. fijn dat de eerste mensen al op t Wachtbankje zitten... spannend weer. Dat de lijst maar flink roze mag kleuren!
Hier ook een langere cyclus. Vandaag cd18 en de streepjes lopen wel op, maar nog steeds licht. Afwachten en doortesten...
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (3) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 Ballys - 33 jaar - 2e kindje -ronde 3 Flien13 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 2 augustus (3) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (1) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Carpe226- 32 jaar- 3e kindje- ronde 1 na vmk 4 augustus (3) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Roosxxx- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 augustus (5) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 na mk 6 augustus (0) 7 augustus (0) 8 augustus (0) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (1) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 MariekeS93 -1e kindje - 28 jaar - 1e ronde na bbz 12 augustus (1) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na MA) 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (3) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 2 na MA (ronde 9 totaal) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 10 15 augustus (1) Arosie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dan lopen we gelijk op. Zag net dat ik vorige maand op cd22 een piek had.. dus hopelijk komt tie snel! Maar kan elke maand wisselen bij mij, was voorheen ook. Nooit echt een vaste cyclus gehad. Maargoed we testen braaf door en ik zie t wel...
Nu cd6 en het bruinverlies is echt goed aan het afnemen. Zo 'raar' dat mijn lijf nu ik niet meer zwanger bent opeens weer vol hormonen zit. Heb opeens weer zin in seks enzo, terwijl ik dat echt niet heb als ik zwanger ben. Wordt weer een plezante tijd als het volledig gestopt is. Veel succes aan de rest. Haha, het lijkt precies alsof we ten strijde trekken.
Hier amper een treepje op de test maar had lichte urine. Zo nogmaals testen over 2 uur met donkere urine.. dus even niks drinken nu. Men nachten zijn voorbij dus morgen weer normaal testen! Fijn.. hoe gaat het met jullie?
Geloven jullie in je cyclus met maanstanden? Je kan daar veel op internet over lezen. Vorige maand had ik mem eisprong met volle maan en ik neig er nu weer naar denk. Teminste 24 juli is t volle maan. Ze zeggen dat dat een bepaalde aantrekkingskracht heeft, ook invloed heeft op je hormonen en vochtbalans. Vroeger zagen ze aan de maan waar ze zaten in hun cyclus. Vind het wel interessant. Heb ook een maansteen als ketting, ze zeggen dat dit je hormonen in balans brengt en de vruchtbaarheid bevorderd. Maar weer even afwachten dus wat het bij mij gaat doen, die volle maan.
Net opnieuw getest en nu wel een duidelijker streepje... dus "gelukkig" wel oploop... pfff duurt me wel te lang allemaal hoor Bijzonder he hoe je 2 uur eerder amper een streepje hebt en nu dit. Of t ligt aan mijn onregelmatigheid/lichaam van slag. Maar vind t wel vreemd haha. Hopelijk morgen of overmorgen een knaller! Heeft men eitje toch mooi gewacht tot na de nachtdiensten..
Fijn dat je een oploop hebt!! Ben benieuwd wanneer je eisprong is! Zit je vaak in de nachtdiensten? Hier op het wachtbankje denk ik. Test nog even door voor een afloop.
Oke fijn dat je hem gevonden hebt! Ik heb ongeveer 7 nachten per maand. Over 1,5 week weer... nu 1,5 week vrij... maar dan gelukkig maar 2 ipv 4. Bij 4 ben je echt volledig omgeschakeld naar het nachtritme en terug schakelen duurt altijd wat langer bij mij. Maargoed nu even vrij en genieten!
Helemaal mee eens ik heb dat met ochtend en avondtesten rondom mijn ovulatie. Die smorgens zijn dan veel donkerder dan savonds, komt natuurlijk ook door het drinken overdag. Ben benieuwd wanneer je piek er is, ik duim dat dit je geluks-eitje gaat zijn.
Lief dankjewel! In de vroege dienst neem ik een test mee meestal... maar op de een of andere manier zijn die altijd lichter dan als ik t thuis zou doen. In de late dienst heb ik mijn normale ritme... wij mogen onszelf nu plannen, dus ik geef mezelf nu geen vroege diensten meer. Dan ben ik echt gesloopt. Ik ga veel beter op late diensten, dan kan ik nog even sporten en men ding doen en dan werken... dus fijn dat ik t nu zelf grotendeels kan bepalen. Nachten vind ik ook leuk! Andere werksfeer en mensen maar zo'n belast voor mijn lichaam. Als het niet rondom de eisprong is vind ik t al veel fijner. Anders ben ik zo aan t stuntelen en die onzekerheid... maargoed wat je zegt... ik hoop gewoon dat dit een super ei wordt en dat mijn LF lang is. Ik zou nu eigenlijk rond de 34 weken zijn. Zo ontzettend verdrietig om daar aan te denken. Op mijn werk lopen onwijs veel zwangere die nu bevallen of met verlof gaan. De gedachte dat ik dat ook zou hebben doet me zeer. Zeker omdat ik nu nog met lege handen sta. Maar hopelijk is het voor mij ook weer snel raak. Wachten duurt lang...
Denk dat wij ons miskraam/vorige zwangerschap rond dezelfde tijd hebben gehad. Ik zou nu eigenlijk 36 weken moeten zijn. 2 vriendinnen van me zijn nu wel zwanger en had niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Zelf nu CD11. Dus we wachten rustig op mijn ei, hopelijk nog een dag of 3/4 en dan een positieve lh test.
Wij lopen dan wel gelijk. Hier inmiddels wel oploop en hopelijk een positieve test snel. Maar heb ook vaak gehad dat ik een witte test had en de volgende dag een positieve. Mijn ei is helaas ook wel weer laat. Als men LF maar lang is nu.. dan ben ik al blij
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (3) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 Ballys - 33 jaar - 2e kindje -ronde 3 Flien13 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 2 augustus (1) Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (1) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Carpe226- 32 jaar- 3e kindje- ronde 1 na vmk 4 augustus (3) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Roosxxx- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 augustus (5) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 na mk 6 augustus (0) 7 augustus (0) 8 augustus (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (1) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 MariekeS93 -1e kindje - 28 jaar - 1e ronde na bbz 12 augustus (1) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na MA) 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (3) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 2 na MA (ronde 9 totaal) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 10 15 augustus (1) Arosie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (24) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)