Velen testen al positief vanaf 9/10 dpo sommigen vroeger. Maar dan ben je wel neerslachtig als het negatief is. Dus dat wel even in je achterhoofd houden dat het erg vroeg is.
Links is eergisteren, rechts is vandaag. Ik ben blij dat het zo goed afloopt. Is nu 7 dagen na inname van de pillen. Ik vraag me af wanneer mijn cyclus hierna weer een ei gaat maken. Ik dacht 'bloeden is begin cyclus' maar met dit hormoon zal dit nog niet. Dus ik vraag me af als dit hormoon uit mijn lijf is wanneer het eitje komt. Rare gedachten. Edit: ik heb voor het eerst in jaren weer een biertje op. Life is good.
Als het ingenesteld is dan gaat het hcg produceren en dan kun je vaak al positief testen met een tuursteepje... ik ga voor je duimen!
Biertjes zijn lekker!!! Nu genieten nu het weer en nog kan... uhm dat is maar de vraag wanneer je weer een eisprong krijgt. Ik heb er 5 maanden op moeten wachten. Maar hoop voor jou sneller. Over de eisprong gesproken te hebben, voel m nu wel heel duidelijk dus laatste groeispurtje denk!
Bedankt voor je antwoord! Ik ga nu ook nog niet testen, maar vijf dagen wachten lijkt ook nog zooo lang te duren..
Ik wacht nog wel even met testen.. maandag of dinsdag denk ik op zn vroegst. Dan ben ik 9 dpo. Bij mn vorige zwangerschappen wist ik steeds direct dat ik zwanger was net voor mn nod. Ik moest dan een brok wegslikken leek t wel.. uiteindelijk ook steeds kotsmisselijk geweest
Hello dames, ik zou graag bij jullie willen mee kletsen. Vandaag menstruatie door gekomen, mijn NOD was 27ste maar dus niet.. heb vaag positief getest deze week maar helaas, ik zag ook niet echt oploop en ik ging met een andere merk proberen en die bleef omo wit. Dus ja korte cyclus gehad, 23 dagen . Vind ik w enig, haha.. mijn cyclus pendelt wel maar tussen de 26 en 29 dagen.. maar ja kan ook wel gebeuren, jammer genoeg. Fijne avond dames
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (3) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 Ballys - 33 jaar - 2e kindje -ronde 3 Flien13 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 2 augustus (1) Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Carpe226- 32 jaar- 3e kindje- ronde 1 na vmk 4 augustus (4) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Roosxxx- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 augustus (6) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 na mk Newbie123 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 augustus (0) 7 augustus (0) 8 augustus (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk 9 augustus (0) capo - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde na stilgeboren zoontje (20wk) 10 augustus (0) 11 augustus (3) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 MariekeS93 -1e kindje - 28 jaar - 1e ronde na bbz Maudje123 - 3e kindje - 44 jaar - ronde 15 12 augustus (1) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na MA) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (eerste samen) - ronde 3 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (3) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 2 na MA (ronde 9 totaal) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 10 GabrielaH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 15 augustus (1) Arosie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (27) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja klopt maar innesteling gebeurd pas 5-9 dagen na de ovulatie (met uitzondering op een vroege en late innesteling). Dus er is nog wel wat tijd om dat bm slijmvlies op te bouwen ❤️
<3 Wat lief. Mijn vliezen braken met 16 weken al en dat is rond die termijn meestal erg slecht nieuws. Ons zoontje was zelf gezond en groeide gewoon, dat maakte het extra cru. Zonder vruchtwater ontwikkelen longetjes niet of nauwelijks, dus de prognose is dan erg slecht. Uiteindelijk was een bevalling onvermijdelijk omdat de navelstreng ook nog naar buiten zakte (groot gat in het vlies en waarsch al wat ontsluiting gekregen) dus toen werd hij geboren. Bevalling met alles d'r op en d'r aan, inclusief placenta op de OK verwijderen. Alleen geen blije baby. Maar wel een ontzettend mooie... prachtig ventje, helemaal af, alleen nog véél te klein (30 cm en 300 gram). Zoveel liefde. Geboorte en dood in één, bizarre rollercoaster van emoties. Breken van de vliezen was domme pech trouwens, waarschijnlijk een infectie die naar binnen is geslagen. Ik had 4 weken na de bevalling al weer een eisprong (duidelijk te voelen) en een fijne regelmatige cyclus, dus lijf werkte vrij snel weer. En inmiddels is daar het goede gevoel ook weer bijgekomen. Onze wens voor gezinsuitbreiding is zo sterk! Maar mocht ik zwanger raken gaat het wel gepaard met veel angsten denk ik. Gelukkig worden we dan goed begeleid in het ziekenhuis. Een dikke knuffel voor iedereen hier!!! Ik merk nu zo dat de meeste vrouwen wel 'een verhaal' hebben of van dichtbij iets mee maken. Niet zwanger raken, vroege miskramen, late miskramen, slechte NIPT's, slechte 20-wekenuitslag... zoveel verdriet op dit vlak. Fijn als we elkaar een beetje kunnen bijstaan, IRL of zoals hier.
Wat een verdrietig verhaal Lijkt me idd een rollercoaster aan emoties... Ik duim voor je dat alles goed gaat nu, dat verdien je echt! ♥︎ En idd, iedereen heeft al wel een verhaal, maar toch... Hier nog niet zo veel meegemaakt.. alleen in mn vorige zwangerschap ook 2 weken in het ziekenhuis gelegen op 25w omdat ik vruchtwater lekte en er een klein gaatje in mijn vruchtzak zat.. was ook wel even heel veel paniek toen, maar gelukkig goedgekomen.
Heftig! En je kan er helemaal niets aan doen om het tegen te houden! Jullie zoontje zal altijd bij jullie zijn, daar geloof ik wel in. Fijn dat je lichaam alles weer goed oppakt. Bizar he hoe de natuur werkt... Snap dat de wens groot is. Die werd bij mij ook alleen maar groter en sterker. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger raken. Met een gezond kindje. Pas als je zelf zoiets meemaakt hoor je andere erover. Veel mensen praten er niet over. Maar het is onwijs helpend. Juist om te weten dat je niet alleen bent en dat het helaas zo vaak voorkomt. Veelal wel in een vroeger stadium, maar toch.. We gaan er gewoon voor en ik hoop oprecht dat iedereen hier een mooi, gezond kindje mag krijgen hier. Want degene die hier op t forum zitten, willen het echt 200% en zijn alle kindjes zo welkom. Dus hopelijk een mooi roze lijstje deze maand met voorjaars kindjes!
Ja vind ik ook maar die is wel vaker veelbelovend geweest tot nu geen testdrang gehad maar het begint nu toch wat meer op te komen normaal krijg ik op 3 dpo al testdrang, ik maak vooruitgang
I know, we hebben vaak genoeg mooie temps gehad zonder resultaat Ja goed van je! We komen er nog wel een keer, wat heb je je voorgenomen? Wanneer ga je testen?
Die onderste wel piek denk ik. Mijn lijntje is gewoon wit. Hoe dan??? Heb ik m dan gemist? Dat kan toch niet? Pfff ik geef t op hoor.
Nee nog net niet De test streep moet echt even donker zijn als de controle streep Maar hij hangt er echt tegenaan