Hier na opdrogen, de dipsticks zijn minder gevoelig als die ik vorige maand had... dus even kijken wat t morgen is.
Seksen jullie iedere dag rond vruchtbare periode? Want dan heeft het toch niet perse zin om exact te weten wanneer je eisprong was? (moet weer een beetje inkomen merk ik, met alle termen zoals DPO en OMO-wit )
Jawel, maar het is wel fijn om te weten wanneer je eisprong was en OF je een eisprong had. Want soms heb je niet altijd 1 of soms is hij wat later dan anders. Vorige keer hadden we seks vanaf dag 10 tot dag 20. Elke 2 dagen, nou ik was me een partij schraal hoor.
Dat is een minder prettige bijkomstigheid inderdaad Ik voel de eisprong eigenlijk altijd super goed. Kun je ook géén eisprong hebben terwijl je wel overduidelijk alle symptomen hebt zoals dat trekkende gevoel, het eiwitachtige slijm en het hoge libido? #newbievragen
Hier vandaag dpo 5 pijn laag in mn buik. nu maar hopen dat dit past bij een innesteling en niet bij buikgriep ofzo @capo wij timen niks, hebben gewoon seks als het uitkomt al voel ik mijn eisprong wel, dus deze maand hebben we het een keertje extra gedaan die avond
Wij hebben meestal 3x per week seks. Wel kinderwens, geen kinderwens, maakt niet uit. Sinds t begin al. Ik vertel mn man niet wanneer ik vruchtbaar ben. Ben nu aan t denken.. heb vorige week maandag mn 2e vaccin gehad. Kan t misschien daaraan liggen? Vorige cyclus had ik mn 1ste gekregen en toen was mn cyclus ook ineens iets langer. Maar toen heb ik geen testen gebruikt. Ik test nog even door ja.
Geen idee of daardoor je cyclus kan afwijken. Ik werd na mijn 1e vaccinatie 2 dagen daarna een week te vroeg ongesteld. We zullen zien, krijg morgen mijn 2e prik
Tot nu toe om de dag... maar denk de komende 3 dagen wel elke dag. Zeker nu men eisprong nadert/er zo goed als is.. mijn vriend weet ook niet van mijn testen of van de vruchtbare dagen. Vorige maand na de echo wist hij dat ik een bijna rijp eitje had en ineens voelde hij t als een verplichting. Maar verleid m dit weekend wel... haha
Hier gelukkig al even volledig gevaccineerd. Had maar 1 spuit nodig ivm doorgemaakte covid. En dat is al een paar maanden geleden. Dus geen idee of je cyclus erdoor kan afwijken.
Ja ik ben al besmet geweest, maar moest er toch 2 (België). Vind ik niet erg, maar goed, nu denk ik dat dat misschien wel zou kunnen. We zullen zien..
Idd wellicht morgen een donkere test! Lastig he soms... dat wachten... hier ook hoor. Elke keer weer een dag vooruit schuiven maar hij komt er uiteindelijk vanzelf aan. Dan maar hopen op een goed gevoed eitje waar de zwemmers goed inwille, t zal niet voor niets zolang duren. Denk ik maar dan... maargoed hier een avondje relaxen met vriendlief, straks nog een beetje sporten.. en dan is de vrijdag alweer om!
Hi dames, ik had mezelf hier bijgevoegd maar mijn NOD is pas de 18de ik had me vergist ik zal de correcte lijst netjes hieronder laten!! Succes dames, ik duim mee voor een dikke roze lijst!!
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (3) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 Ballys - 33 jaar - 2e kindje -ronde 3 Flien13 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 2 augustus (1) Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Carpe226- 32 jaar- 3e kindje- ronde 1 na vmk 4 augustus (4) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Roosxxx- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 augustus (6) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 na mk Newbie123 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 augustus (0) 7 augustus (0) 8 augustus (1) Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk 9 augustus (0) capo - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde na stilgeboren zoontje (20wk) 10 augustus (0) 11 augustus (3) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 MariekeS93 -1e kindje - 28 jaar - 1e ronde na bbz Maudje123 - 3e kindje - 44 jaar - ronde 15 12 augustus (1) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na MA) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (eerste samen) - ronde 3 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (3) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 2 na MA (ronde 9 totaal) SteffieD - 33 jaar - 2de kindje - ronde 10 15 augustus (1) Arosie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat ontzettend heftig en verdrietig.. en dat allemaal door domme pech Ik mij heel goed voorstellen dat een volgende zwangerschap heel spannend zal zijn. Fijn dat jullie dan goed begeleid zullen worden! Ik zal voor jullie duimen dat de volgende zwangerschap soepel verloopt en jullie na negen maanden een prachtig gezond baby’tje in jullie armen kunnen sluiten ♥️!
Jeetje wat verdrietig zeg! Hopelijk kun je het een plekje geven en het vertrouwen in je lijf weer terugvinden als het zover is. Ik hoop ontzettend dat je snel zwanger mag raken! Xx
Ik zou ook zeggen dat hij nog donkerder kan. Ben heel benieuwd naar je test morgen! Ik had zelf niet zoveel zin in ovulatietesten deze ronde en wilde ze alleen inzetten als bevestiging van mijn piek op basis van mijn cervixslijm. Dat was echt wel vandaag, maar de clearblue liet geen smiley zien Morgen ben ik de hele dag op pad en kan ik niet testen. Qua seks zit het wel goed, sowieso om de dag in de vruchtbare periode. Ik denk dat ik mezelf zondag of maandag op het wachtbankje zet. Beetje afhankelijk van eventuele symptomen morgen. Ik heb overigens geen idee of de hoeveelheid aan symptomen iets kan zeggen over of je eitje daadwerkelijk springt. Volgens mij niet en kun je alleen controleren of je een eisprong hebt gehad dmv temperaturen. Net zoals dat je de eisprong zelf niet kunt voelen, alleen het groeien van het eitje.
Haha ik herken dit zooo ... Maar na een paar dagen zit ik er weer helemaal lekker in! Ik voel ook altijd mn eisprong en heb gelukkig sinds een tijdje weer een regelmatige cyclus. Dit is pas onze eerste "ronde". Wij doen het wanneer we zin hebben, maar ik probeer wel zin te maken rond mn eisprong!