Nou hier is op 5 dpo echt een menstruatie doorgebroken. Vraag me zo erg af hoe dat kan, of het zorgelijk is, of je dat ook gewoon eenmalig kunt hebben, of dit dan het teken is dat ik dus wel erfelijk belast ben met die vervroegde overgang etc. Ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad als deze maand.. Straks maar de dokter bellen anders blijf ik met al die vragen zitten.
donderdag pas, mijn man is net begonnen met een nieuwe baan en trekt dit soort nieuws echt niet op een doordeweekse dag Hopen dat ik het volhoud tot donderdag.
Ah nee! Wat balen Mijn cyclus varieert ook heel erg qua lengte, meestal is het aan de lange kant +32 dagen, maar ik heb ook wel eens ineens een cyclus van 20 of 21 dagen. Hier op het forum heb ik ook wel cycli van 18 dagen voorbij zien komen. Verstandig dat je even belt met je dokter. Ik hoop dat hij/zij je gerust kan stellen en het geen signaal is van de vervroegde overgang. Knuffel!
Donderdag is toch een doordeweekse dag? Het blijft dan maar door je hoofd spoken hè.. In de wachtweken kan ik echt serieus bijna alleen maar denken “ik ben zo benieuwd zou ik zwanger zijn” tot aan “ik weet zeker ik ben zwanger” Ik moet mezelf echt afleiden Hopelijk heb jij ook wat afleiding komende dagen en is het snel donderdag!
thanks! krijgen een afspraak. Kon morgen onder werktijd maar heb ervoor gekozen t op mn vrije dag te doen volgende week. Gaat mij nog t meest om die lf van 5 dagen, dat vind ik wel extreem kort. Volgens internet kan dat wel een teken van vervroegde overgang zijn. We wachten af en ik verlaat dit groepje, succes allemaal!
Hoii Ik zou mezelf graag willen toevoegen aan de groep. Ik zit op het wachtbankje mn miskraam van de vorige ronde. We gaan voor een 3e.. Ik heb nu 2 stoere jongens van 8,5 en 5. We hopen dat we nog 1 keer het geluk mogen meemaken. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Ik krijg op een 1 of andere manier de kleurtjes niet mee. Mijn leeftijd is 29, 3e kindje, 2e ronde, 8 augustus is mijn nod.
Volgens mijn temp nog geen ei gehad.. Wel vrijdag het gevoel gehad dat het stond te gebeuren.. Ik test niet meer met ovulatietesten, had donderdag wel getest was vrij licht, vrijdag vergeten maat toen voelde ik de buikpijn en afscheiding, zaterdag getest was weer vrij licht en zondag was hij amper zichtbaar. Vaker gezien dat ik een snelle oploop had dus het zou alsnog kunnen dat hij vrijdag/zaterdag geweest is. Donderdag intake op de fertiliteitspoli..
Knuffel! Super shit allemaal, die onzekerheid en je geschiedenis. Snap de moodswing dan even, je kunt niet altijd positief blijven!
ons weekenr begint altijd op donderdag. ja gelukkig ga ik vandaag naar het strand en uit eten en dan twee lange dagen werken.. hopelijk is het dan snel donderdag.
Van boven naar beneden de testen die ik deed op: - Zondag 14:00 uur - Zondag 22:00 uur (piek?!) - Vanochtend 08:00 uur En we hebben in ieder geval seks gehad op zaterdagmiddag en zondagmiddag (en daarvoor op woensdag). Goed getimed? Denken jullie?
Ik dacht dat je de avond na je positieve test het best kon, maar aangezien jouwe savonds was en je smiddags hebt gesekst lijkt dat me goed. Sperma overleeft wel tot 5 dagen en jouw einspring ergens in de 48 uur na zondagavond dus dat moet dan goedkomen toch?
@Kaktus @roos888 zou het wel moeten zijn, heb ze nog nooit eerder gebruikt en heb ze op Amazon gekocht. Handleiding is in het Chinees Morgen nog maar eens proberen
Aaaah maar nu denk ik, moeten we niet voor de zekerheid nog eens, vandaag tussen het thuiswerken ? Gisteravond de piek, dus eisprong kan nog tot vanavond of zelfs morgenavond pas zijn? Nog een lading soldaatjes erbij klaarleggen just to be sure? (misschien een wat verzwaktere brigade )