Ik zag dat ik ook nog een kleurtje vergeten was. Maar even aangepast. Wat balen dat de eersten al op rood kunnen
Pffd klote zeg! Ik ben net uiteten geweest en heb alles gegeten en gedronken wat niet zou mogen tijdens een zwangerschap maar dacht funk you ei ik ga leven! Dus wijntje, Zalm, carpaccio, biefstuk etc haha maar tot avond gehad en nu heeeeel vol zitten! Niet fijn! Morgen nieuwe dag en dan zie ik t wel weer met dat ei dat niet springen wil. Miss nu wel minder verlegen door dat wijntje
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (3) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 Ballys - 33 jaar - 2e kindje -ronde 3 Flien13 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 2 augustus (3) Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kooten3 - 37 - jaar - 2de kindje - ronde 6 Troepietroepiemonster - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 augustus (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Carpe226- 32 jaar- 3e kindje- ronde 1 na vmk 4 augustus (4) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Roosxxx- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 augustus (5) Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 na mk Newbie123 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 augustus (1) Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 augustus (1) Enigma - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D 8 augustus (3) Sophie2019 - 2e kindje - 2e ronde na 2 miskramen Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 BruggeGirl - 28 jaar - 2de kindje - 1e ronde met IUI 9 augustus (1) capo - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde na stilgeboren zoontje (20wk) 10 augustus (1) Mariannetje - 2e kindje - 36 jaar - Ronde 5 IUI 11 augustus (3) MariekeS93 -1e kindje - 28 jaar - 1e ronde na bbz Maudje123 - 3e kindje - 44 jaar - ronde 15 SteffieD - 2de kindje - 33 jaar - ronde 10 12 augustus (2) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na MA) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (eerste samen) - ronde 3 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (4) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 2 na MA (ronde 9 totaal) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 15 augustus (2) Arosie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk ♡♡♡♡♡ Totaal (36) Wachtbankje (21) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Buikpijn, vreselijke buikpijn...zeurderig rot gevoel omg ben er compleet misselijk van echt beroerd gevoel..(9 / 10 dpo) pfffff.. Wat een ellende..
Onderbuik en rug als ik lig is het wat minder heftig, hoop idd dat het morgen wat beter is.. Op dit moment erg intens Wie weet testjes negatief tot nu toe, morgenochtend maar afwachten.
Oh jeetje meiden wat heb ik een hoop gemist , dus sorry als ik er even niet inhoudelijk allemaal op reageer hier probeer ik me vooral bezig te houden om maar niet te vroeg willen testen, voorals nog verwacht ik er ineens niks meer van Al heb ik wel gevoelige borsten maar ook dat is weer niet zo aanwezig. Morgen misschien vroeg testje wagen met 9 dpo ga proberen wat beter bij te houden zodat ik wel eat inhoudelijker kan reageren haha
Dit is werkelijk zo frustrerend. Cd 17, ovu testen lopen niet op, de krampen komen en gaan en nog steeds geen eisprong.
En heb je nog getest? Goed om te proberen er niet te veel mee bezig te zijn maar weet hoe lastig dat is
Verschilt per maand. Maar normaliter heb k zeker vanaf cd14/15 echt ovulatie krampen. Zelfs die zetten niet door nu. Of testen die oplopen maar ook dat doen ze niet. Heb een onregelmatige cyclus langste tot nu toe was 33 dagen geloof ik.
Super vervelend, gelukkig nu een stuk beter, ik voel m'n darmen rommelen deze ochtend.. Zeker 10 dpo vandaag, test negatief.. Ik denk toch dat ik doorga naar ronde 6 gelukkig heb ik 6 weken vakantie dus hoop dat een rustige maand wonderen doet. Meestal ongeveer 13 dpo ongesteld, dus kan nog.. Geen bloed geeft moed, fingers crossed
Bij mij is dit altijd een teken van zwangerschap geweest, 8 en 9dpo op de bank vanwege rugpijn en buikpijn en 10dpo een positieve test. Heb je dit vaker? Kan natuurlijk ook gewoon hormonaal zijn. Spannend hoor!
Ja , vanochtend getest maar helaas niks te zien Maar voel mn borsten wel de hele ochtend nu. nou ja als het niet lukt lekker op vakantie volgende week dan kan ik rustig een wijntje drinken , en anders alsnog een heel mooi kadootje Ik ga voor je duimen bambini , hoop dat de rode vloed uitblijft , hier voor mezelf uiteraard ook hahaha
Hier raak ik eraan gewend... knipperende smiley en streepjes.... kan niet echt zeggen dat het opbouwend is.... pffff waar blijft die knaller! Ik wil dooooor... heb een massage/accupunctuur geboekt voor 19 augustus... hopelijk dan door men menstruatie heen.. voor nu probeer ik t maar een beetje los te laten.