Ook niet eerder gehad maar het schijnt redelijk vaak voor te komen. Zit je wel goed met waar je in je cyclus bent? Hopelijk een positief teken. Ik duim voor je. Ik heb vannacht de medicatie maar genomen voor een schimmelinfectie... ben benieuwd of dat invloed heeft. Verwacht niet dat de test straks positief is. Dus wacht maar weer af. En wat betreft de vakantie vraag; wij moeten nog boeken en willen maandag weg de 9e. Dus nog 1 weekje. Denk Spanje of Griekenland, in ieder geval all inclusief. En gewoon genieten en ontspannen. Dus vandaag weer men aandacht daarop richten en zoeken.
Dames heel veel succes met testen verder en hoop dat er nog veel roze gaan deze lijst. Ik ga uit deze lijst en hoop jullie niet in de volgende te zien he .... Mooi roze allemaal!!! @Roni7888 Spanje of Griekenland zijn leuk! Voor hoelang ga je? Ik heb vanaf morgen 10 dagen vakantie maar even kijken wat we gaan doen. Ga ook deze week even langs de huisarts. Succes iedereen!!
Het is echt bijna niet te zien. Zou ook nog best een voorgedrukt lijntje kunnen zijn. Hij verscheen wel al tijdens de afleestijd (foto is van daarna). conclusie: ben weer eens te vroeg haha. Merk dat ik er veel mee bezig ben omdat ik begin augustus zou bevallen als ik geen missed abortion had gehad. Voelt als mijn maand ofzo haha. Zoontje is een deze dagen ook jarig. zoontje is heel erg bezig met baby’s, ook een aantal zwangere vrouwen dichtbij. Vanochtend wees ie naar m’n buik en zei hij baby. Hoop dat ie gelijk heeft
Héél licht zie ik ook wat geloof ik..... Super spannend!! Herkenbaar gevoel. Ik zou nu 38 weken zwanger moeten zijn geweest van ons lieve mooie zoontje. Ik word behoorlijk veel teruggeworpen naar de "wat als". Stom hè.
Helaas is sinds korte tijd bekend dat je na vaccinatie tijdelijk een verstoring kunt hebben in je cyclus..
Snap ik heel erg goed hoor, zeker in jouw geval. Bij mij was t ‘maar’ een vruchtje van 7 weken. komt bij mij ook omdat ik dezelfde uitgerekende datum had als bij mijn zoon, en dichtbij er twee zwangeren zijn die gelijk oplopen. Als zij een 20 weken echo hadden dacht ik o ja, die had ik bij mijn zoon ook nu en zou ik dan nu ook weer gehad hebben. ik weet ook bij mezelf dat ik er echt nog niet ben met een positieve test, dat is stap 1. We gaan het zien de komende week
@Sophie2019 Eén ding dat ik geleerd heb de afgelopen maanden: er is geen gradatie in verdriet. Doet het pijn, dan is dat zo, en daarmee niet erger of minder erg dan wat andere vrouwen hebben meegemaakt. Ik betrap mezelf er ook op, hoor. Ik sprak laatst met iemand die met 32 weken haar kindje had verloren. Thuis tegen mijn vriend bagatelliseerde ik meteen onze situatie, "want 32 weken is nog zoveel erger dan onze 20 weken". Toen kreeg ik even op mijn kop van hem. Er is (te)veel verdriet op dit vlak. In alle fases, vanuit allerlei redenen. Gelukkig kunnen we steun vinden bij elkaar! Een nummer dat voor mij heel treffend was & is: What if it hurts like hell Then it'll hurt like hell Come on over, come on over here I'm in the ruins too I know the wreckage so well Come on over, come on over here
Nééé ik vind dit echt heel stom. Ik had mijn tweede prik op de dag van mijn eisprong. Zou echt stom zijn als dat vaccin dan e.e.a. verstoort rondom bevruchting/innesteling.
Voor zover ik weet heeft dat niks te maken met bevruchting of innesteling maar kan het er voor zorgen dat je cyclus even tijdelijk veranderd dus kort of langer worden
Ja ik denk ook echt wel dat dit zo is. Ik had bij mijn vmk ook de dag na mijn eisprong de tweede prik. Vind het alsnog wel belangrijk dus ben blij met die prik maar het idee dat het met elkaar samenhangt zit toch wel ergens in mijn achterhoofd. Maarja dat weet je nooit zeker. Gelukkig nu wel weer cyclus
]NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (3) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 Ballys - 33 jaar - 2e kindje -ronde 3 Flien13 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 2 augustus (3) Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 Kooten3 - 37 - jaar - 2de kindje - ronde 6 Troepietroepiemonster - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 3 augustus (2) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Carpe226- 32 jaar- 3e kindje- ronde 1 na vmk 4 augustus (4) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Roosxxx- 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 5 augustus (4) Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 na mk Newbie123 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 augustus (1) Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 7 augustus (1) Enigma - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 IUI-D 8 augustus (3) Sophie2019 - 2e kindje - 2e ronde na 2 miskramen Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 BruggeGirl - 28 jaar - 2de kindje - 1e ronde met IUI 9 augustus (1) capo - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde na stilgeboren zoontje (20wk) 10 augustus (1) Mariannetje - 2e kindje - 36 jaar - Ronde 5 IUI 11 augustus (4) MariekeS93 -1e kindje - 28 jaar - 1e ronde na bbz Maudje123 - 3e kindje - 44 jaar - ronde 15 SteffieD - 2de kindje - 33 jaar - ronde 10 Manu1457 - 1e kindje - 25 jaar - ronde 28 12 augustus (2) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na MA) MM34 - 34 jaar - 2e kindje (eerste samen) - ronde 3 13 augustus (1) Bloemm90 - 30 - 2e kindje - ronde 4 14 augustus (5) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 2 na MA (ronde 9 totaal) Loulou12 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 14 Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) Kolibrie93 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Marjohke - 30 jaar - 1ste kindje - ronde 1 na vmk 15 augustus (2) Arosie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Roni7888 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk ♡♡♡♡♡ Totaal (38) Wachtbankje (25) Zwanger (0) Ongesteld (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Helaas op rood vandaag
Jeetje wat veel rood al in de lijst het wordt echt tijd voor meer roze! zelf nu lekker op vakantie dat helpt wel om er niet teveel mee bezig te zijn. Lees wel alles mee, maar kom er niet aan toe om overal op te reageren. zwangerschapstesten ingepakt dus denk dat ik donderdag een testje doe. Dan heb ik weer even een controlestreep. Kan ik dan de Pregnyl eruit gaan testen.
Ik vind het zelf ook zo lastig met de prik, Met de eerste prik daarna dus op 8dpo ongesteld geworden, veelste vroeg dus. Vanmiddag moet ik de 2e halen en zit nu op 6 dpo.. En heb best een goed gevoel over deze ronde... Maar als het iets kapot maakt ben k zo bang dat het daar aan ligt.. En uitstellen heeft ook geen zin want hoelang stel je dan uit? Het kan je cyclus beïnvloeden dus het komt geen enkele maand uit om 'm te halen...
Balen joh dat nu bekend is dat de vaccinatie je cyclus zo overhoop haalt. Hier lopen de testen weer op... maar ga morgen weer de nachtdienst in dus dan is t weer een rommeltje qua testen en tempraturen. Maandag op vakantie ga ik t compleet loslaten. Dan ga ik genieten. Geen testen mee geen thermometer mee! Ik zie t dan wel. Ben er zo klaar mee. Ook ik zit nu continu te denken aan mijn miskraam. Ik zou over een maand bevallen. Ik zou met verlof zijn nu. Ik zou gewoon een baby krijgen. Ik was zo zo zo intens gelukkig met mijn positieve test... het gevoel nu alleen te staan met lege handen doet zoveel verdriet. Zoveel pijn. Sterkte voor iedereen in dezelfde situatie... Ik hoop idd wel op meer roze deze lijst want hij kleurt al aardig rood. Zal men test maar weer eens toevoegen voor degene die t interessant vinden...
Wat rot dat je ei maar niet komt! Ook je uitgerekende datum dichtbij, ik begrijp je helemaal. hopelijk kun je het in je vakantie een beetje loslaten en lekker genieten. ik ga heel hard voor je duimen dat je cyclus zich snel herpakt
Heb hier ook al nagedacht over dat vaccin. 2de prik gehad op 4DPO en me toch ook even afgevraagd of dit geen kwaad kon of als bv een innesteling daardoor zou kunnen mislukken. Vandaag 8DPO, morgen test ik even om te zien of alle pregnyl uit mijn lichaam is. Moest ik me dan donderdag of vrijdag al niet meer kunnen houden hoef ik me tenminste niet af te vragen of een eventueel lijntje door pregnyl zou kunnen komen. Hopelijk binnenkort wat dames op roze want de maand is niet te best begonnen. In 2018 heb ik ook een MA gehad in augustus, uitgerekende datum zou toen ook april geweest zijn. Denk daar ook soms nog over na, zou een mooi "teken" zijn om nu toch een april kindje te mogen krijgen. Heel veel moed en virtuele knuffel aan alle dames die er nood aan hebben!!