NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 4 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat hij morgen donkerder is

2. Loulou12

Loulou12 Fanatiek lid

4 apr 2018
    2.586
    2.098
    113
    Vrouw
    Lastig... Ik zag vorige ronde op 14 dagen na ovitrelle nog een tuurstreep. Pas op 15 dagen na ovitrelle was het wit.. Met kruidvat 2v5. De testen zijn ook wel een stuk gevoeliger heb ik het idee. Ik hoop heeeel erg dat ie morgen is opgelopen!

3. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Hi allemaal,

vandaag 5 dpo m’n temperatuur lijkt te dalen en ik snap niet waarom die dat doet…

Bijgevoegde bestanden:

4. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Ik zie hem ook! Het zal erom hangen of het nog pregnyl is of niet, ik lees veel verhalen waarbij vrouwen op n week na pregnyl al volledig negatief testen, maar ook vrouwen die pas 14 dagen na pregnyl negatief testen het loopt zo uit een..

Ik duim dat die mooi oploopt!

5. BruggeGirl

12 aug 2019
    89
    129
    33
    Vrouw
    Heb je gisteren iets speciaals gedaan anders dan anders ?
    Misschien een glaasje gedronken of slechter geslapen ?
    Denk dat het wel af en toe kan schommelen tussen de 0,2°. Het blijft een stuk hoger dan je temperatuur voor eisprong.
    Lees ook vaak dat er vrouwen een temperatuurdip hebben tijdens de innesteling ...

6. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Ik zat net mijn lijstje symptomen per DPO terug te lezen van afgelopen december, toen ik uiteindelijk positief testte voor m'n zoontje. Zeurende ms-klachten had ik toen ook. Nu ook. En last van de onderrug.

Ach, ik ben zo alert nu op alles :D

Wat ik nu ook heb is onwijs koude voeten. Het is natuurlijk ook herfstig weer, maar potdorie. Ik zit gewoon op een kruik, haha! Herkenbaar?

In de Chinese geneeswijzen adviseren ze dat ook trouwens: warme voeten houden tijdens vermoedelijke innesteling. Warme voeten helpt voor een warme buik.

Primerose, MM34 en Sophie2019 vinden dit leuk.
  7. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Nog testers vandaag? Ik heb wel getest maar negatief op 8dpo. Lijntje op de 2v5 was dus niks, niet mijn testen :p

ik hou hoop tm 10dpo. Ik heb geen klachten welke ik vorige keer wel had zoals buikpijn en rugpijn. We gaan het zien :)

Primerose vindt dit leuk.
  8. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Helaas negatief, maar 8 is ook wel heeeul vroeg. Houd hoop! Ook qua klachten; iedere zwangerschap is anders

9. Primerose

Primerose Actief lid

19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Toch wel spannend dan zo @BruggeGirl! Ben benieuwd naar je test morgen en duim dat het streepje donkerder zal zijn!

Ik ban vandaag 8 dpo en begin het nu toch wel spannend te vinden. Daarnet ineens ontzettende testdrang :eek: Geen idee waarom, want ik heb nog altijd geen goed gevoel over deze ronde en zie erg op tegen de teleurstelling… Dus vanuit dat oogpunt moet het een makkie zijn niet te testen want dan kan ik nog in de illusie leven dat ik misschien zwanger ben. Maar dan soms ineens móet ik het weten en wel nu! :p Ben heel benieuwd of ik het ga volhouden tot zaterdag..

MM34 en capo vinden dit leuk.
  10. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Ik heb vannacht wel rommelig geslapen werd om 2:30 wakker om te plassen en 7:30 ging de wekker misschien dat het daardoor komt

11. Primerose

Primerose Actief lid

19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Zo herkenbaar! Het is ook gewoon zo irritant dat de klachten zo op elkaar lijken! Ik hoop voor jou dat deze veroorzaakt worden door HCG ipv progesteron :D

capo vindt dit leuk.
  12. Primerose

Primerose Actief lid

19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Heb je voor morgen een andere test of blijf 2v5 gebruiken? Ik hoop één deze dagen een roze lijntje voor je! :D

Sophie2019 vindt dit leuk.
  13. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Spannend! Ben meteen sokken aan gaan trekken toen ik dit las haha

Logisch dat je alles analyseert. Hopelijk snel een mooie roze streep!

capo vindt dit leuk.
  14. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Oke ik ben een beetje in twijfel over mijn DPO. Hopelijk kunnen jullie hier je licht op laten schijnen.

Donderdag 29: lichte ovutest. Vrijdag 30: iets donkerdere ovutest maar had per ongeluk wel beetje veel water gedronken. Zaterdag niet getest ivm weekend weg. Ik temp ook niet. Kan ik uitgaan van zondag eisprong?

Vorige ronde (eerste ronde positieve ovutest ooit) had ik do witte test, vr niet getest en za knaller. Dus daarom denk ik nu dat ik deze ronde eigenlijk vrijdag m'n knaller heb gehad.

Dan was gister dus 1dpo. En ga ik 12 dpo testen, want die vrijdag ga ik een weekend weg met vriendinnen dus als die test dan iets laat zien drink ik niet en anders kan er nog wel een wijntje in..

15. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Heb dat ook al gelezen! Zowel voeten als handen warm houden.

lijkt me idd dat zondag je eisprong was. Wel respect dat je tot 12 DPO kan wachten
    Ik ga vrijdag testen denk ik, ben dan 10 DPO…7 jaar geleden testte ik toen heeeel heeel licht positief.

Nu dus 7dpo en weinig klachten… beetje hoofdpijn, beetje krampjes af en toe en ook veel witverlies. Maar dat had ik vorige ronde ook. Voelt deze ronde nog minder dan vorige ronde alsof het gelukt is helaas .

ik zit ook zo in mijn hoofd met mijn leeftijd…
    En daarbij komt dan nog dat gisteren mijn zus aangekondigd heeft dat ze zwanger is. Uiteraard na 1 keer proberen. o_O

16. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Oohh wat lastig hè die mensen die je het ook zo gunt maar tegelijkertijd toch automatisch voor een steek van jaloezie zorgen omdat het bij hen zo makkelijk gaat. Vind ik geen leuke kant van mezelf maar gaat automatisch en dan is het dubbel kut (jaloers+het stom vinden dat ik jaloers ben).

Ik ga dit weekend weg met 2 andere stellen waarvan 1 ook zwanger is, is een ongelukje. Zij nu ook 5 maanden zwanger dus pfff maar het zijn zulke lieve mensen dus moet me er overheen zetten.

Doel is om tot 12 dpo te wachten maarja... We zullen zien :):)

MM34 vindt dit leuk.
  17. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    @Kaktus Ik zou dan ook uitgaan van de eisprong op zondag. Spannend hè!

@MM34 Ik heb tot nu toe steeds gehad dat wanneer ik dacht “ach dit is niet anders dan anders, hoort bij mijn ms” dat het juist toen raak was!

@beide: snap dat jaloerse gevoel. Bij mij niet bij mensen die “snel” zwanger raken, maar door het verlies van ons zoontje überhaupt mensen die zwanger raken. Heel erg, maar zelfs een bevriend stel die al erg lang bezig waren, voelden we een steekje jaloezie (én blijdschap voor hen, maar gewoon ook dat steekje). Niks om je voor te schamen toch. Het is een stukje verdriet wat je meedraagt en soms popt dat op. Je kunt er alleen niks mee. Accepteren, niet te groot maken, en zo lang het zich niet uit in echte afgunst denk ik dat iedereen begrip heeft voor dit stukje menselijkheid in toch?

MM34 vindt dit leuk.
  18. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Tnx! :)

Ik heb sensitest early dipsticks binnen gekregen, daar ga ik mee door testen, goedkoper en daar heb ik wel ervaring mee.

19. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.014
    1.560
    113
    Vrouw
    Gevoel van jaloezie herken ik wel. Meer in de trant van ja maar ho even, het is eerst mijn beurt haha.

Wat mij helpt is het om te draaien, zou ik willen ruilen met die vrouw, maar dan alleen niet de zwangerschap maar alles? Tot nu toe is het antwoord altijd nee, of ze heeft een stomme man, of heeft veel ellende op ander vlak of of..

mijn toekomstige kind komt straks in het leukste gezin met leukste papa en liefste grote broer, zo denk ik dan maar haha.

Primerose, MM34 en capo vinden dit leuk.
  20. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Wat een goeie, om zo om te denken!

Deel Deze Pagina