Dat blijft lastig he haha. Onze 1e week zit erbijna op, als ik ga menstrueren dan is dat vaak op 12 DPO, Niet heel fijn met de vakantie
Nou jeetje deze lijst is veel te rood aan het worden Hier ook nog geen vaccin gehad , en durf hem nog niet te nemen tot het gelukt is
Ahh nee wat jammer @Meisjeeigenwijsje Sterkte en veel succes volgende ronde ♥️ @BruggeGirl Kan het nog positief worden? In de zin van dat je misschien te vroeg bent met testen? Spannend @MariekeS93 hoop voor jou komende dagen alsnog een roze streepje op je test! @Sophie2019 Ik zie hem ook hoor! Maar snap ook heel goed dat je meer had verwacht van de oploop. Maar het is echt hartstikke vroeg en in het begin is het hcg nog zo laag. Ik hoop voor je dat je morgen of overmorgen oploop krijgt te zien! @Newbie123 Ah nee wat jammer! Gebruikte je ovulatietesten? Ik zie hem ook maar kan ook super goed turen Wanneer wil je weer gaan testen?
Mijn test van vanochtend op 10 dpo.. Had dit echt niet verwacht! Ik sta nog niet te juichen, maar het is wellicht een begin. Ik vind hem wat grijzig, maar in het echt heeft hij wat roze gelukkig. Zaterdag weer testen!
Haha heel fijn dat je goed kan turen! Twijfel erg of morgen met een early of gewoon even paar daagjes wachten als ik kan wachten
De early was voor mij persoonlijk niet echt van toegevoegde waarde. Normale gaf hier duidelijkere streep.
Bij mij is Het Grote Vegen begonnen Kennen jullie dat? Ik heb maandag mijn NOD en nu wordt het dus spannend. Heb ook wel menstruatie-achtige krampjes en last van mijn onderrug. Dus als ik wat vochtigs voel wil ik weten welke kleur het is Stressen........!!!! Haha
@Primerose een voorzichtige proficiat!! ik gebruik ovulatie testen en voel de eisprong ook dus dat is wel correct. Vorige keer had ik een LF van 13 dagen. Nu ondertussen DPO 15…
Hahaha ik had het ook! Ik ben op DPO 11 in bed gekropen met menstruatie krampjes en enorme rugpijn! Volgende dag was het weg en ondertussen DPO 15 en geen bloed en menstruatie krampjes te bespeuren.
Oohja ik zie het streepje ook! ik duim dat hij mooi oploopt! Sterk dat je meteen tot zaterdag gaat wachten hihi!