NOD-lijst 1 t/m 15 augustus 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 4 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Ik op 7dpo vandaag. Ik heb al van na de eisprong lichte krampen zoals menstruatie eigenlijk. Ook soms last van mn darmen. Soms misselijk, maar ik vrees dat dit van de stress komt. Had dit vorige keer ook... Toen was ik wel zwanger maar had ik een vmk. Zou graag morgen testen maar weet dat het veel te vroeg is...

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Mijn ovulatietesten knallen vrijwel nooit dus dat is niet erg.
    Dus havefun, laat het een super ei zijn

Roni7888 vindt dit leuk.
  3. Primerose

Primerose Actief lid

19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Dankjewel voor jullie (voorzichtige) felicitaties :D Ik deed eind ochtend nog een k2v5 en die is gelukkig echt een stuk duidelijker. De streep wordt ook breder :o: Ik wil morgen even een dagje niet testen en dan denk ik maandag voorlopig even voor het laatst. Daarna durf ik wel op roze en ga ik ook de vk bellen :)

@Manu1457 Ik zie ook echt een streepje! Maar snap je ook als je het niet wilt geloven.. Ik hoop dat je testjes gaan oplopen! Wanneer wil je weer gaan testen?

Wat balen @Maudje123 en @Mariannetje dat jullie ook ongesteld zijn geworden. Heel veel succes de volgende ronde!

Lijkt mij een goede insteek @Roni7888! :D Fijn genieten (met mate) Ik hoop een geweldig ei en ik duim voor je!

@Newbie123 en @Arosie Hadden jullie nog een keertje getest?

Spannend @Kaktus! De laatste dagen voor het testen duren zó lang. Wanneer ben je van plan een testje te wagen?

@MariekeS93 Ik hoop ook dat het een innesteling zal zijn je binnenkort een roze streepje krijgt te zien! :D

@Olivia88 Wat raar dat je action testen wit blijven :confused: Snap dat je dit onzeker en gek maakt. Heb je foto’s van je oploop? Wel verstandig even niet te testen als het lukt!

@Marjohke 8dpo is wel heel vroeg. De kans dat je een mini tuurstreepje ziet is niet zo heel groot geloof ik. Als je wat langer kan wachten tot 10dpo of liever nog later, is dat wel raadzaam. Maar de drang kan zo groot zijn haha, dus lekker doen waar je je goed bij voelt! Maar een witte test betekent dan zeker nog niet dat het einde oefening is!

Manu1457, MM34, capo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Marjohke

Marjohke Actief lid

8 jul 2021
    220
    313
    63
    Vrouw
    Vorige keer had ik pas op 14dpo getest. Geen idee waar ik toen dat geduld van haalde haha! Waarschijnlijk omdat ik toch dacht dat het niets was :p

Primerose vindt dit leuk.
  5. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Oke haha ja vorige maand echt een knaller voor t eerst dus daar leef je dan weer naar toe he... maar de clearblue zal echt wel zen werk doen na zoveel dagen een knipperende smiley... dus ga uit van clearblue!

xDanielle vindt dit leuk.
  6. Primerose

Primerose Actief lid

19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Vergat ik nog jouw vraag @virgo88 :oops: Ik teste donderdagochtend op 10 dpo een mini tuurlijntje. In de middag al een vrij duidelijk streepje op de predictor :)

virgo88 en xDanielle vinden dit leuk.
  7. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Dat klinkt super @Primerose ! Gefeliciteerd!! ♥︎

8. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    Als je een slechte nacht hebt, is je temperatuur dan juist hoger of lager?
    Vannacht uren wakker gelegen, dus vanmorgen niet echt betrouwbare temperatuur.

Heb vandaag niet meer getest. Ik ga ervan uit dat ik op rood ga, ik voel niets dat op een zwangerschap lijkt. Mss doe ik maandag nog eens een testje voor de zekerheid, dan ben ik 13DPO.

Succes aan alle testers komende dagen! Er mag nu echt wel eens wat roze komen!

Primerose en capo vinden dit leuk.
  9. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.013
    1.558
    113
    Vrouw
    Ik wacht nog steeds tot ik definitief op rood kan. Menstruatie zet niet door en streepjes blijven tuurstreepjes. Morgen m’n NOD, hopelijk zet het dan gewoon door.

10. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    ik wil wachten tot maandag eigenlijk maar weet nu al dat ik dat niet ga volhouden dus denk morgen weer:|

11. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    :D
    Dankjewel voor je reactie:) had je op 9dpo ook al getest?

12. Primerose

Primerose Actief lid

19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Nee, toen heb ik niet getest. Ik was ook helemaal niet van plan om op 10 dpo te testen. Ik wilde wachten tot vandaag, 12 dpo. Maar ik was op 9 dpo zo chagrijnig (dat heb ik normaal echt alleen als ik ongesteld moet worden) dat ik meer dacht op 10dpo ik doe gewoon een test, dan zie ik dat ie wit is en weet ik dat ik mij kan voorbereiden op mijn menstruatie. Maar dat liep dus anders :D

virgo88 vindt dit leuk.
  13. Primerose

Primerose Actief lid

19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    #1153 Primerose, 7 aug 2021
    Laatst bewerkt: 7 aug 2021
    Test je met eerste urine? Deze keer kan ik merken dat ik echt veel duidelijker resultaat krijg later op de dag, dus met derde of zelf vierde of vijfde urine (en dan dus minimaal twee/drie uur niet plassen en niet teveel drinken). Misschien scheelt dat bij jou ook in het resultaat? Zie hier mijn testjes: (ik hoop dat er nog iets overeind blijft van de kwaliteit)

825D5B90-CBFB-4385-83C9-4186656179DB.jpeg

En edit: ik vind de predictors veel fijnere testen! Ik krijg daar veel mooiere lijnen op, ook met mijn andere zwangerschappen maar veel mensen zijn enthousiast van de k2v5, vooral ook voor oploop te testen, dus daar had ik een aantal van aangeschaft..

14. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    :eek:
    nee test meestal met de 2e urine omdat dat normaal bij mijn miskramen ook een duidelijker resultaat gaf.. vanmorgen toevallig wel met eerste urine getest beetje stom.. die predicties hoor ik goede verhalen over indd maar vind dat merk vrij prijzig:oops:

15. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Wat ik vooral lees laatste tijd is dat de kv2 niet meer is wat t geweest is. Predictor vind ik ook fijn alleen wel stuk prijziger dan de kv.
    Er is ook een test op de markt "first respons" die moet vergelijkbaar zijn met de predictor, echter weet ik niet waar je die kunt halen. Moeten stuk goedkoper zijn.

16. Primerose

Primerose Actief lid

19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    #1156 Primerose, 7 aug 2021
    Laatst bewerkt: 7 aug 2021
    Heb even een nieuwe foto gemaakt van mijn testjes en die toegevoegd in vorige reactie. Op 10 dpo in de middag had ik een geweldige streep op de predictor, maar voor het vergelijken van de oploop heb ik die er tussen uit gelaten. Het zijn immers twee andere testen. Het duurt lang voor ze kleur krijgen! Zeker meer dan 5 minuten. Het mini lijntje staat er wel na 2 minuten maar ze hebben ontzettend lang de tijd nodig om op kleur te komen.

Ja, dat is ook zo. Ze waren een keertje bij Plein in de aanbieding voor €9,- toen heb ik er een aantal gekocht, maar alsnog wel prijzig ja

17. Manu1457

Manu1457 Bekend lid

7 mrt 2019
    680
    779
    93
    Vrouw
    Oh wauw… waar ik de afgelopen 2 dagen op de action test geen streepje meer kon bespeuren.. net toch eigenwijs weer getest en ook een tuurstreepje…

Bijgevoegde bestanden:

18. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Frustrerend! Ik heb nog hoop voor je dat de tuurstreepjes duidelijker worden, maar snap dat jij liever van het andere scenario uitgaat met een positieve verrassing als optie :)

Sophie2019 vindt dit leuk.
  19. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Als ik ze allemaal doorklik lijk ik op 1 wel iets te zien, maar ben een hele slechte tuurder.

20. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Ik mag op rood :( :( :( (wil iemand dat doen?)
    Word net wakker, bloed.

Keurig regelmatige cyclus van al een paar maanden 24 dagen, fijn. Maar mijn LF is blijkbaar toch een dagje korter dan ik dacht (als eisprong maandagavond 26 juli was en vandaag ms, is-ie dan 12 dagen, wie wil even meerekenen?).

En het was pas de eerste ronde na stilgeboorte. Maar toch teleurgesteld. Wel goede moed hoor. En nu dus een biertje in de vakantie!

Tot in een volgende lijst (maar hopelijk niet!)….

Deel Deze Pagina