Idd, dat denk je heel vaak maar dat is niet zo. En draai t eens om, zou jij een collega raar aankijken als ze met haar tas naar her toilet gaat? Nee toch? Dus dat doen ze bij jou ook niet... maar je hoofd maakt er al snel een probleem van. En wat dan nog? Stel dat ze het raar vinden? So be it... jouw leven en jij hebt een kinderwens en wilt gewoon weten waar je aan toe bent. We moeten wat minder denken en wat meer aan onszelf denken ipv wat andere mogelijk vinden van ons.
Nogsteeds geen LH piek, enkel estrogen rise.. In maandoverzicht zie je de negatieve zwangerschapstest dag voor menstruatie en de groene hoekjes na menstruatie voor estrogen rise detected.. We maken het gezellig om de dag deze maand ipv 5 dagen achter elkaar, hoop dat dit beter werkt. Ik las dat dit beter is en meer kans geeft.
Ja dat komt wel goed! Ik ben wel vaker naar mn ouders geweest voor een weekendje, dan hebben we altijd vrijdag ochtend seks. Dus morgen ochtend weer.
Oke haha veel plezier met je weekendje weg in ieder geval! Je hebt t weer mee... ik mag lekker slapen overdag, bah bah... is t een keer lekker heb ik nacht dienst maargoed heb zaterdag overdag nog wel vrij... en kan dan nog normaal testen en vanaf zondag is t bagger. Precies nu ik waarschijnlijk in de week van men eisprong zit... zou dan pas weer donderdag normaal kunnen meten en testen... ga t zien.
Veel succes! Werk ze! Mijn ouders wonen helaas niet in de buurt, dus de kinderen vinden het super leuk om bij oma en opa te logeren. Ik stiekem ook. Maar ze willen wel altijd mama erbij. Dus ik ga al te graag mee! Kan ik 2 dagen rusten en mn batterijen opladen. Werken doe ik vanuit huis, sinds t begin al. Maar in de vakanties werk ik bijna niet. Mijn man doet dat dan voor mij. We werken samen, handig. We zijn nu aan t denken om t pand te laten verbouwen. Kantoorruimte iets groter, keuken groter, boven hebben we 4 slaapkamers. Kan eventueel 1 erbij... de tuin moet ook echt opgeknapt worden. Zouden we eigenlijk dit jaar laten doen. Maar t weer.... werkt niet echt mee...
Hoi, Ik wil ook graag meedoen in dit topic. Gisteren voor het eerst sinds de bevalling van mijn jongste ongesteld geworden en er is een wens voor een 5e kindje. Ik heb eigenlijk nog geen idee wanneer mijn NOD is maar ik heb m even op 30 dagen gezet. Ik ga denk ik temperaturen om mijn eisprong te vinden en 10 tot 12 dagen daarna is mijn NOD. Heb ik bij de twee jongsten gedaan en dat werkte goed. Ik weet alleen niet of het nu heel betrouwbaar zal zijn omdat mijn jongste nog voor een voeding komt 's nachts en vaak in de vroege ochtend (borstvoeding) dus ik ben niet altijd op hetzelfde tijdstip wakker maar we zullen wel zien! NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (0) 2 augustus (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (1) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 augustus (2) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 5 augustus (4) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 6 augustus (0) 7 augustus (1) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 8 augustus (0) 9 augustus (0) 10 augustus (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 15 11 augustus (1) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 12 augustus (0) 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (1) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 15 augustus (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (14) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Welkom, wat bijzonder een 5e kindje! Maar wel super leuk! Hopelijk krijg je een beetje inzicht in je cyclus! Succes deze ronde.
@Mer welkom! Super leuk dat je mee komt kletsen. Wat gaaf, 4 kinderen! Mijn man komt uit een gezin van 9 kinderen en ik uit 5. Zo gezellig! Wij gaan nu voor de 3e. Maar telkens wanneer ik aan de 3e denk, denk ik meteen aan de 4e. Zo raar! Heel veel succes!
Wat leuk! Wij hebben juist heel lang getwijfeld over een vierde (zie leeftijdsverschil met de andere 3 in mijn onderschrift) omdat je dan toch wel echt onder de 'grote' gezinnen gaat vallen, er moest een nieuwe auto komen, slaapkamers opnieuw indelen en we zouden weer van voren af aan beginnen met een baby. Maar... ik vind het echt heerlijk om weer zo'n kleintje te hebben. Nu voor de 5e helemaal geen twijfels. Een groot gezin zijn we al, die auto hebben we en we zitten toch alweer in de luiers. En wat ook heel erg meespeelt is dat ik het voor mijn jongste gewoon heel leuk vindt dat hij ook een leeftijdsgenootje zal hebben in ons gezin. Anders blijft hij straks over een jaar of 12-15 nog alleen over.
Wat leuk een groot gezin... ik moet alleen de eerste nog zien te krijgen, dat lijkt me al onwijs bijzonder. Ik hoop dat alles nu weer goed begint te werken ma de miskraam het verlangen is zo intens groot. Morgen maar weer testen en ik hoop echt dat men test richting positief gaat. Elke dag is er al 1 teveel zeg maar. Maar helaas heb je het niet in de hand. Dus hopelijk lukt het gewoon snel... maarja dat hoop ik nu al veel en veel te lang eigenlijk...
Wat leuk een 5e kindje dat lijkt me heel erg speciaal. Ik wil denk ik ook een groot gezin. Ben nu met de eerste bezig en dat lijkt me heel gaaf. Zou ook niet teveel leeftijdsverschil willen denk ik... Ik denk dat mijn wens 3 of 4 kinderen is.
Gaaf een groot gezin! Wij twijfelde al over een 4e.. Qua ruimte/kosten en vooral energie. Ik heb 2 kids uit een vorig huwelijk die wonen fulltime bij ons. Hij 1 kind uit vorige relatie waar nog een omgangsregeling voor moet komen (6 jaar niet gezien) En nu hopen op een 4e kindje, eentje van ons samen Ben alleen gezegend met chronische vermoeidheid.. Met een autistische zoon (en zijn zoon idem) dus dat word lekker pittig
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 2 augustus (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (1) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 augustus (2) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 5 augustus (4) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 6 augustus (0) 7 augustus (1) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 8 augustus (0) 9 augustus (0) 10 augustus (1) Maudje123 - 44 jaar - 3e kindje - ronde 15 11 augustus (1) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 12 augustus (0) 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (1) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 15 augustus (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (15) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Aangezien ik nog steeds geen ei heb sluit ik me ook graag bij dit lijstje aan. Val weer eind vorige lijst begin deze lijst dus schrijf hier ook mee Maar verwacht nu wel ieder moment men ei
Ik ga mij verwijderen van de lijst. Krijg waarschijnlijk een verwijzing naar de gyn voor vocht in mijn kleine bekken en cysten. Het eea moet verder nog bekeken worden, dus voorlopig gaat de kinderwens de ijskast in
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 2 augustus (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (1) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 augustus (2) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 5 augustus (4) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 6 augustus (0) 7 augustus (1) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 8 augustus (0) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (1) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 12 augustus (0) 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (1) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 15 augustus (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (15) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Maudje123 jeetje wat heftig hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan het goed behandeld worden. Wel echt balen hoor, sterkte en hopelijk zien we je snel terug met goed nieuws. @Mer lijkt me heerlijk zo'n groot gezin! @nenp gaat inderdaad de goede kant op! Hopelijk nog voor je nachtdiensten of zijn die inmiddels al begonnen??