Ja van alles waar ik rekening mee had gehouden was dit niet één van Ja ik blijf nog wel meelezen en laat je weten hoe of wat
Nee ik ga er morgenavond in... dus als hij morgen positief is kunnen we t nog wel gezellig maken hoor, eigenlijk elke dag wel haha... je ik verwacht dat hij morgen wel zo goed als positief is... even afwachten.. wederom.. Geduld is wel van groot belang met een kinderwens haha
Mag je ook niet proberen ondertussen of is dat echt kansloos? Of mag dat niet ivm de onderzoeken? Enig idee wat de vervolg stappen zijn? Echo? Scopie?
Pfff klote zeg. En weet je of er een wachtlijst is voor de gyn? Straks kun je pas over 2 maanden terrecht
Hier in Enschede is de wachttijd 80 dagen Hengelo/Almelo 42 dagen, maar ik weet niet met wat voor urgentie ik geholpen ga worden
@Maudje123 jeetje wat is dat rot nieuws !! Dikke knuffel Hier op zoek naar de goede datum , Maar denk ineens dat ik hem gemist heb ?
Ja die zonder datum is van vandaag, ze even op een rijtje gezet nu , Wacht het wel af 3en test wel ff door, maar was de vorige keren idd gewoon netjes op tjjd die ik had uitgerekend , volgends de app zou die morgen moeten zijn ?
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 2 augustus (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (1) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 augustus (2) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 5 augustus (4) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 6 augustus (0) 7 augustus (1) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 8 augustus (0) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (1) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 12 augustus (0) 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (1) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 2 na MA (ronde 9 totaal) 15 augustus (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (15) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb echt geen idee, ze hebben op dit moment geen verklaring voor mijn pijn. Maar ja lichaam is een raar ding dus het zou mss zomaar kunnen
@Maudje123 sterkte, hoop dat je snel terecht kunt. Hier inmiddels 6 dagen estrogen rise zonder LH-piek. Is een abnormale cyclus voor mij. Eerste pcr dinsdag voor covid negatief, vandaag een tweede pcr gedaan nu wachten op uitslag. Mijn darmen zijn onrustig, sinus pijn, keelpijn. Mogelijk dus griepje te pakken, misschien daardoor cyclus een beetje van slag..
NOD-lijst 1 t/m 16 augustus 2021 ♡♡♡♡♡ 1 augustus (1) Noukie 1992 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 2 augustus (2) Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 augustus (1) Bambiniheart- 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 augustus (2) Meisjeeigenwijsje- 27 jaar- 2e kindje - ronde 4 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje(1e samen) - ronde 10 5 augustus (4) Sophie2019 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na missed abortion en vmk Kiekieboe - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Roos888 - 30 jaar - 1e kindje - veel te veel Primerose - 34 jaar - 3e kindje - ronde 3 6 augustus (0) 7 augustus (1) Ellyn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 8 augustus (0) 9 augustus (0) 10 augustus (0) 11 augustus (1) Doublerainbow - 30 (31 op 3 augustus ) - 1e kindje - ronde 9 12 augustus (0) Emotions - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na MA) 13 augustus (1) Kaktus - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8(?) 14 augustus (1) Mer - 38 jaar - 5e kindje - ronde 1 Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje- ronde 2 na MA (ronde 9 totaal) 15 augustus (0) ♡♡♡♡♡ Totaal (16) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)