Dan zie ik het toch goed. Hopelijk morgen dan de piek inderdaad. Normaal gezien was mijn cyclus altijd ongeveer 29 dagen. Maar de laatste maanden meestal korter... 24-28 dagen en positieve ovulatietest meestal ten vroegste op dag 16. Sinds vorige maand ook plots last van vaginale droogte/irritatie, misschien een infectie? Ga het dan maar een keer proberen met conceive plus. Hopelijk met succes maar ik vrees ervoor. En volgende maand eisprong wanneer we op vakantie zijn dus dat zal een verloren maand worden.
Nou ik mag straks weer voor een echo en houd mijn hart vast. Vorige echo nog niet genoeg groei en de dosis zou verhoogd worden, maar het ZH belde later terug dat ze me toch op de huidige dosis wilde houden. Nog even getwijfeld of ik zou luisteren . Uiteraard wel gedaan maar daardoor weinig hoop op veel groei straks. We shall seeeeee
Dank je wel! Net m’n leidinggevende vast laten weten dat ik morgen weg moet van werk en ze dus vervanging voor mij miet regelen (kinderopvang).
Nou, zoals verwacht wéér een teleurstelling . Eitje rechts is verdwenen en links nog steeds 9. Nu wel écht omhoog met medicatie en hopen op groei. Maandag weer terug. Mocht ik genoeg groei hebben maandag verschuif ik naar de laatste datum van dit lijstje, anders schuif ik een lijstje op. Als ik überhaupt een eisprong ga hebben deze ronde. Maar ik heb er een hard hoofd in…
♡NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2023♡ 1 augustus (0) 2 augustus (2) Tammie840711- 25 jaar- 1e kindje- ronde 15 SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 3 augustus (1) Kelly95 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na miskraam 4 augustus (2) LENR - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 32 (ronde 17 na bbz) 2e ronde na laparoscopie 5 augustus (2) LittleMies - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde na vmk Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 6 augustus (2) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 Theeblaadje86 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 7 augustus (2) Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 15 Shirley1987 - 36 jaar- 4e kindje - 1e ronde 8 augustus (0) 9 augustus (2) Kimb911007 - 31 jaar - 1e kindje - 5e ronde Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 na miskraam 10 augustus (1) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde 11 augustus (0) 12 augustus (1) Leonie - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde iui 13 augustus (0) 14 augustus (1) Mom86 - 36jr - 1e kindje (5e kindje) - ronde 15 15 augustus (3) Milkyway7 - 36 jaar- 3de kindje - ronde 7 Momof3d5 - 36 jaar - 4de kindje - ronde 7 Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde gonal f + ovitrelle Totaal: (20) Wachten op eisprong: (17) Wachtbankje: (6) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.