Ik weet niet of je al langere tijd zonder anticonceptie bent maar ik heb dit dus normaal altijd voordat ik ongesteld ga worden. Een paar dagen spotting en dan zet menstruatie door. Heel veel vrouwen hebben dit... Bij mijn vroege miskraam had ik het ook trouwens en bij de goede zwangerschap van mn dochtertje juist niet .
Ja al sinds december 2020 geen pil meer en december 2021 bevallen van m’n zoontje Ik heb het soms wel soms niet voor menstruatie.. Gaan het zien..
Ik lijk een lichtroze lijntje te zien! Bij mij was zo’n lijntje altijd al voldoende om ook een digitale clearblue te doen.
Zo stom door de pijn gister mijn medicijnen vergeten te nemen voor op oude slijmvlies IVF dan zal een x niet zo heel veel uitmaken maar ik zit juist juist juist in de cruciale periode niks aan te doen nu maar balen!!! En nog steeds buikpijn. En manlief neeeeeemt de tijd om tests te gaan kopen. Die snappen testdrang ook niet hè als k niet zo’n pijn had was ik zelf allang gaan halen
- Baarmoederslijmvlies opbouw vanaf fictieve eisprong tot week 10 na positieve test - Eigen cyclus onderdrukken tot ik eeet eigenlijk niet wanneer
Bedoel je utrogestan? (Progesteron capsules?) Die neem ik namelijk ook. Is niet heel erg als je die 1 keertje vergeet namelijk als het goed is bouw je een spiegel op.
Duphaston dat is hetzelfde … ik denk ook dat het meevalt, toch balen, maar fijn je reactie helpt toch altijd weer!! net Zojuist omowit getest op 9dpo (wat voor ivf gezien moet worden als 8dpo) te vroeg dus … dat wist ik en tóch balen morgen of overmorgen maar weer kijken. Ik denk niet dat de pijn van gister innestelen was, daar is het te laat voor dus…. Benieuwd
Hè balen! Maar 9 is ook nog wel vroeg hoor dat is 5 dagen eerder dan aanbevolen hè. Is het wel een vroege test?
Dankjewel!! Hierbij de foto van m’n testen. Morgen is officieel mijn NOD dus ik ben blij met deze resultaten. voor de geïnteresseerden heb ik ook mijn ovu testen erbij gezet. Ik testte iedere ochtend vanaf cd10. Was geen knaller deze maand (voorgaande maanden had ik vaak 2 dagen een knalstreep), maar blijkbaar was het genoeg.
Vandaag is dan mijn NOD tenminste als ik uitga van de laatste cyclussen...maar nog niks gespot. Dus of mijn cyclus herpakt zichzelf en ik wordt pas de 9e ongesteld of het is toch nog gelukt...ik ga morgen naar de action voor testen. Maar denk dat ik pas van het weekend ga testen als ik het kan volhouden