Nou hier schiet het ook niet op hoor. Vandaag meting gehad op cd 10 en precies 0,0 groei . Hoop dat er volgende week een beter beeld is
Ja precies, en dan moet je daarna meestal zeker nog wel een week of meer voor de ovitrelle erin kan. Zou zomaar straks in een ander lijstje kunnen vallen
Twijfel of ik ovutesten ga doen. Ga zaterdag op vakantie. Heb mijn eisprong daar. Ik wil eigenlijk niet moeilijk gaan doen met testen. Denk dat ik het maar laat.
Ben zo dom geweest mijn test te vergeten thuis. Heb nu op kantoor dus geen test. Dan dadelijk thuis maar meteen
Ik baal best wel… ik lijk dus nu pas mijn echte menstruatie te krijgen… terwijl ik dacht al op cd10 te zitten… die andere bloedingen was dus echt door verwijderen spiraal.
Zeg weer niet door… wel de krampjes… maar geen bloed meer… was laat vanmiddag (net als gisteren avond) maar heeeeel weinig roze met afvegen. ik weet het niet meer hoor… zal maar weer afwachten
Ik heb geen ervaring met ovulatie testen, maar kun je hem niet ‘gemist’ hebben? Anders hoop ik gewoon voor je dat de boel snel doorzet, kun je door
Nee heb hem niet gemist… ben al begonnen met testen op dag 5…. Das normaal veeeeeel te vroeg… juist om inzicht te krijgen en hem niet te missen…
Wat vervelend zeg.. hopelijk komt hij nog! Die van mij zijn net zo licht als die van jou! Ik zit ook te wachten hihi.. Wanneer heb je spiraal laten verwijderen? Ik had de eerste maand daarna ook heel vaak roze verlies dan weer veegje bloed op gegeven moment ei wel gevonden en daarna zo heftig ongesteld.. echt stolsels als tennisballen.. keren daarna was het weer zoals normaal.. miss toch wat reactie nog idd dat je cyclus even goed terug moet komen...
"Theeblaadje86, post: 24631507, member: 126718"]♡NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2023♡ 1 augustus (1) Ellenmammavan3 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 2 augustus (1) Tammie840711- 25 jaar- 1e kindje- ronde 15 3 augustus (0) Theeblaadje86 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 4 augustus (0) 5 augustus (1) Shirley1987 - 36 jaar- 4e kindje - 1e ronde 6 augustus (1) GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 7 augustus (2) SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 15 8 augustus (0) 9 augustus (2) Kimb911007 - 31 jaar - 1e kindje - 5e ronde Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 na miskraam 10 augustus (1) Basilicum - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde gonal f + ovitrelle 11 augustus (0) 12 augustus (1) Leonie - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde iui 13 augustus (0) 14 augustus (0) 15 augustus (0) Wachten op eisprong: (11) Wachtbankje: (0) Zwanger: (0) Ongesteld: (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Goedeavond dames, Ook ik meld me weer, helaas weer een cyclus van 21 dagen gehad....hopelijk deze ronde beter. Na mijn miskramen is het nog steeds ellende...wat al meer als een jaar duurt. In september starten wij een fertiliteitstraject maar eigenlijk hopen we dat dit niet nodig is. Maar begin de hoop wel te verliezen inmiddels het is natuurlijk al juli en hebben in principe nog een kleine 2 mnd om zonder traject zwanger te worden. Heel erg veel succes deze ronde dames❤
6 juli verwijderd en vanaf 8 juli bloedverlies zoals een heftige menstruatie. Ook met stolsels. Dat is over sinds de 13e. Dus 5 dagen gehad. Ik test gewoon nog even door en we bekijken het maar van dag tot dag. Mijn temp is wel al laag sinds het bloedverlies van 8 juli. Dus nog geen ei gemist.