♡NOD lijst 1 t/m 15 augustus 2023♡ 1 augustus (0) 2 augustus (2) Tammie840711- 25 jaar- 1e kindje- ronde 15 SjH - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 3 augustus (1) Kelly95 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 na miskraam 4 augustus (1) Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 32 (ronde 17 na bbz) 2e ronde na laparoscopie 5 augustus (2) LittleMies - 27 jaar - 2e kindje - 1e ronde na vmk Flowertje27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 6 92anoniem - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 6 augustus (1) Theeblaadje86 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 5 7 augustus (2) Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 15 Shirley1987 - 36 jaar- 4e kindje - 1e ronde 8 augustus (1) Geriatertje - 45 jaar- 4e kindje- ronde weet ik niet meer 9 augustus (2) Kimb911007 - 31 jaar - 1e kindje - 5e ronde Lvs88 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 na miskraam 10 augustus (2) GabrielaH - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 9 11 augustus (0) 12 augustus (2) Leonie - 32 jaar - 1e kindje - 3e ronde iui Welkomwondertje - 41 jaar - 3e kindje - 4e IVF ronde 13 augustus (0) 14 augustus (1) Mom86 - 36jr - 1e kindje (5e kindje) - ronde 15 15 augustus (3) Milkyway7 - 36 jaar- 3de kindje - ronde 7 Momof3d5 - 36 jaar - 4de kindje - ronde 7 Zoesje - 31 jaar - 4e kindje - ronde 3 LynnK - 28 jaar - 1 ste kindje - ronde 16 Shelly86 37 jaar - 2de kindje - ronde 7 Totaal: (24) Wachten op eisprong: (4) Wachtbankje: (6) Zwanger: (3) Ongesteld: (10) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hier vandaag 14 dpo, voel me niet alsof mijn memstruatie eraan komt...maar ja kan ook weer een lange lf zijn dan kan het nog 3 dagen duren..kan ook zijn dat ik straks uit het niets mijn menstruatie krijg.. Temp was 36.7 vanmorgen 0,1 lager dan gisteren maar ook bijna een uur eerder wakker..misschien dat dat de reden is, misschien toch al aan het dalen...we shall see... Fingers crossed
Hallo Goeiemorgen! Buiten die eenmalige lichtroze spotting gisteren nog niets te zien, in de avond een kwartiertje felle menstruatiekrampen dus ik was ervan overtuigd dat het ging doorzetten, alhoewel dat op 10dpo echt vroeg is, ik word normaal ongesteld op 12 dpo. Maar dus niets te zien, geen bloed & geen spotting meer. Mijn temperatuur is gestegen en is nog niet eerder zo hoog geweest, 37.10. Zou die niet net moeten zakken als ik ongesteld word? Ik hoop alvast dat je snel duidelijkheid krijgt & dat je op roze kan
Ik denk als ik vanavond geen spotting of menstruatie heb dat ik morgen even test, als ik mij zo lang kan inhouden
Spannend allemaal! Ik heb gisteren spotting gehad en daarna nog een keer bruine spotting en mega krampen gisteren. Maar ook hele erge moodswings wat voor mij op wijst dat mijn progesteron aan het dalen is en dat de menstruatie over paar dagen, waarschijnlijk morgen of overmorgen doorzet. Vandaag 7 DPO dus weer mega korte LF .
Nou ik heb een testje gedaan met een heel klein plasje maar was toch te benieuwd. Ik denk een heeeel licht tuurlijntje te zien, beter in het echt zichtbaar en moeilijk op de foto te krijgen. Ik post de foto even heb het contrast iets aangepast want weet niet met de kwaliteit hier of het anders zichtbaar is. Zien jullie hier iets op?
11 dpo maar gisterenmiddag eenmalig wat roze afscheiding en in de latere avond rond half 9 menstruatiekrampen, sindsdien geen krampen en geen roze/bloed. Temp was hoger vandaag Ik post ook even de originele foto maar weet niet of het daarop zichtbaar is. maar zou het niet gewoon het voorgedrukte lijntje zijn?
Heb wel wat een zwaar gevoel in mijn buik maar dus geen echte menstruatiekrampen meer .. gisteren was het vooral links. afscheiding is nu ook gewoon terug wit dit is niet goed voor mijn hart haha en mijn hoofd is ook al op hol geslaan
Ohh om gek van te worden hè! Misschien later vandaag nog een testje? Dat zou ik doen al zal iedereen zeggen beter wachten tot morgen of later (ik zou veeeel te ongeduldig zijn). Hou je ons op de hoogte?