Zou kunnen hoor dat je lichaam nu wat eerder is. Ik zou nog even doortesten als ik jou was. Lijkt nog niet helemaal positief maar wel bijna. Twee keer op dag gaan testen misschien?
Lastig dat je gewoon niet weet wat er in je lichaam gebeurd dan! Hopelijk weet je gewoon snel of je menstruatie er aan komt of dat je ei gewoon komt!
Morgen moet ik weer beginnen met ovulatietesten terwijl ik er zelf vanuit ga dat mijn ovulatie pas ergens volgend weekend is. Vind het gewoon zonde van m’n geld om nu al te gaan testen maar ik wil m’n eisprong ook niet missen aangezien ik IUI heb zal het dan een gemiste kans sowieso zijn.. Maar ik ben eigenlijk iedere maand ongesteld op de 11e of 12e van de maand en dan kan m’n eisprong nu gewoon nog niet zijn.
Vanavond was hij weer negatief.. 0,23 Maar heb wel vruchtbare afscheiding dus denk dat m’n ei toch in aantocht zal zijn
Ik heb denk ik mijn duidelijkheid gekregen. Vanmorgen helder rood. Als het doorzet nu, begint dan nu eindelijk officieel mijn 1e ronde, maar moet ik jullie wel verlaten en schuif ik door naar een andere lijst. Mijn nieuwe NOD is dan 18 aug ipv 5 aug
Balen dat je dan start op dag 1, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt! Wellicht dat ik met me mee opschuif. Vandaag echo, als er niet echt al een grote groeispurt geweest is, ga ik ook buiten de lijst vallen
Het is zo raar maar alles voelt anders deze ronde. Mijn standaard lh waarde is een stuk hoger dan normaal, hele week al beetje grieperig gevoel, totaal niet t idee dat mijn piek eraan zit te komen… Vreemd hoe je lichaam werkt. 8 maanden lang een standaard ritme en dan opeens is het anders. Overigens heb ik een temp van tussen de 36,2-36,5, dus een griepje oid is t ook niet.
Het zet weer niet door… helemaal niks meer te bekennen na dat kleine beetje van vanmorgen Wel de nodige buikpijn
En het kan niet zijn dat je je ei gemist heb en dat dit een innestelingsbloeding was? *wishfull thinking
Nee, met dat overmatige testen van mij is dat zo goed als onmogelijk haha. Daarbij is mijn temp nog steeds laag, dus geen eisprong geweest. Als het goed is had ik mijn ei de dag VOOR mijn spiraal eruit ging. Dus helaas net te laat spiraal eruit haha.
Dus als ik verder tel klopt het wel ongeveer dat ik nu ongesteld zou moeten zijn… maar eigenlijk paar dagen geleden al. toen de bloedingen op 8 juli begonnen hoopte ik alleen dat dat een reset was en dat ik die als menstruatie kon tellen. Maar dat is denk ik niet het geval.
Nou, terug van de echo en even flink in de baalmodus . Waar vorige ronde het netjes volgens het boekje ging en ik op cd 20 een eisprong had (ook niet megavroeg, maar voor mijn doen prima), gaat deze cyclus weer lang duren en moet ik maar weer hopen op een eisprong voor hij afgekapt wordt. Zowel links als rechts een folikel van 9 mm, maar pas vanaf 10 ‘tellen’ ze mee en mag je ervan uitgaan dat ze door groeien. Dus nu medicatie verhogen en woensdag weer terug. Dan spuit ik al 20 dagen dus als er dan niet iets moois klaar staat, wordt de boel waarschijnlijk afgekapt en moet ik weer een kuurtje om ongesteld te worden en opnieuw beginnen