Ik wil op z'n vroegst maandag pas testen, en dat is dan al wat vroeg met 12/13 dpo. Maar dan heb ik het lang genoeg volgehouden hahaha
LVtje: Spannend hoor! Misselijkheid komt bij de meeste ook pas rond 6 weken , dus is niet zo gek. Ik heb ook veel witte afscheiding en voel met de laatste 2 dagen gewoon echt een beetje belabberd...sloom...alsof iemand over mn gezicht is gereden Sanna: Ohhh jaaa nu je het zegt!! Dat had ik aan het einde vooral...Bizar gewoon haha
Nee weet ik, maar had dat gister dus wel heel sterk. Wel honger hebben maar niets weg krijgen van de misselijkheid. Vandaag nog geen last van gehad, zo bedoelde ik het.
Hier echt hele rare en levendige dromen. We gingen verhuizen en met mijn zoontje bij een nieuwe basisschool kijken (hij is pas 3) en toen waren we in gesprek met een ander koppen en ineens was ik een mega mega mega grote en brede donkere man aan het troosten en toen hun weg waren waren we ineens thuis en was mijn vriend een donkere man geworden en had ons blanke babytje in zijn armen.. Uhhh... en dan ook echt heel intens. Dat je wakker wordt en dan denkt.. Wat was DAT nou weer voor raar iets.
Haha wat leuk zeg die dromen! Ik heb tot nu toe nog niet veel symptomen Vind wel me temp een beetje vaag. Wat vinden jullie?
Sparky,ik zie hem op de onderste,op de bovenste lijk ik een vlek te zien?maar kan het niet goed beoordelen.de onderste wel,zie ik zonder turen een streepje
Ohh jeetje, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Zeker als je zwanger bent, ga je je denk toch zorgen maken....
Ja op de bovenste foto is het een beetje een vreemd streepje. Dat zag ik al met bewerken. Je lijkt vooral de bovenkant te zien, maar hij is gewoon helemaal recht. Komt door mijn foto kwaliteit denk ik.
Dat zou goed kunnen.vooral de laatste,enkele,foto vind ik wel echt duidelijk een streepje op staan!hoe lang moet je nog tot je officiële nod?spannend hoor.maar ziet er echt veelbelovend uit.misschien een idee,en ik weet niet hoe het met b12 zit,maar met b6 kun je gewoon supplementen slikken,en het overtollige wordt afgevoerd met je urine,aangezien je de uitslag van het eventuele b12 te kort nog niet hebt,zou je uit kunnen zoeken of dat hier ook mee geld.en als daar niks mis mee is,geeft het niks,maar als daar een probleem zit heb je dat nu alvast opgevangen.ik denk even met je mee.