NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussion in 'NOD forum' started by nibble, Jun 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik slik al suplementen B12. Als ik echt een B12 tekort heb dan is dat niet voldoende, maar ach, beter dan helemaal niet. Die slik ik dagelijks. Ben nu bezig met vooral lauwwarm en warm te eten en te drinken. Wellicht dat dat helpt.

Ik ben nu 8 of 9 dpo. Er zaten 2 dagen tussen mijn positieve ovutest en tempstijging.

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    @Ronni:

Temp je wel ongeveer dezelfde tijd? Vind het ook een beetje vreemd kaartje. Niet een typisch zwangere kaartje...

@Sparky:

Op de onderste foto van de vorige pagina zie ik niks. De bewerkte wel (hoe bewerk jij ze? Kan je mijne evt bewerken voor degene die t niet zien haha).
    Op de foto van deze pagina zie ik m wel lichtjes...(schuine)

@Mennehh:

Ja was echt bang daarna dat ik een doodgeboren kindje zou krijgen, was toen ongeveer 19 weken...

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    OK,ja inderdaad,beter iets dan niets.
    Dubbeltje,op die enkele foto zie je hem toch wel?vind hem echt duidelijk voor zover voor nod

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Van sparky bedoel je? Op die schuine enkele wel ja ;)

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik denk dat Dubbeltje bedoeld de onbewerkte van die 2 testen onder elkaar.

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Klopt :D

7. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ Dubbeltje

In de verte zie ik een licht 2e streepje!!
    Khoop dat hij gaat oplopen!!!!

@ Sparky

Jou test vind ik niet echt duidelijk , maar ben dan ook een slechte tuurder hoor en ik duim dat je testen nog gaan oplopen en zullen knallen:D

8. mama van daan

Feb 11, 2013
    1,496
    0
    0
    Limburg(België)
    Vanmorgen heb ik er nog 2 tegen aan gegooid , kon het niet laten en de digitale wou men man ook zien en nu is hij alweer iets meer overtuigd;).

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    @mamavandaan:

Fijn dat je m ook ziet :) In het echt hoef ik niet te turen! Hoop dat hij morgen donkerder is....

Hoe voel je je nu? Is het al druk bij het April topic?

Wauwww zie nu je testen!!! Gaaf he :D ?! Moet er helemaal van lachen, zo leuk voor je :D Hoe reageerder manlief?

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mama van Daan, nou ik zie op jouw linker test echt geen streepje hoor :p haha mooi hoor! En ook zo duidelijk al voor 11 dpo.

Wel een vraagje, je bent nu 11 dpo.. Dan ben je 3 weken en 4 dagen zwanger toch en niet 4 weken en 1 dag? 2 weken voor je eisprong plakken en dan heb je de juiste termijn.

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Bericht gewist, :)

12. mama van daan

Feb 11, 2013
    1,496
    0
    0
    Limburg(België)
    @ sparky

Er werd me aangeraden om men laatste dag van men menstruatie te nemen omdat de huisarts en gyn dat ook doen en dat is 04 Juli.
    En dan klopt dit normaal wel hoor.

@ Dubbeltje

Manlief is blij maar is rustiger op dat vlak.
    Denk da da voor een man niet zo speciaal is als voor een vrouw.
    Schoonma weet het wel al en zijn nu aant denken wanneer ik best tegen mijn ouders iets zeg....!
    Ik ben namelijk een risicopatiënt die extra opvolging nodig heeft ivm epilepsie en de vroeggeboorte van onze zoon!!! 32 weken.
    Ma ik wil ook pas rond 7 weken voor 1e keer naar de gyn gaan hoor want wil graag een hartje horen en ervoor is dat moeilijk te horen!!!

13. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok, ja dat klopt. Vk doet dat hier ook, ondanks dat ik zeg dat ik zeker weet wanneer mijn eisprong is. En termijn is toch nog niet 100% zeker tot de termijn echo.

14. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Spannende tijden dus voor jullie!
    Meestal klopt het trouwens wel hoor de termijn met je eisprong... Anders zou iemand met een mega lange cyclus bijvoorbeeld vanaf de eerste positieve test 6 weken zijn terwijl ei pas met 4 weken kwam.
    Maar scheelt niet veel bij jou, dus dit kan ook prima. Je hoort vanzelf hoe ver je precies bent.

Denk dat mijn man wel heel blij zal reageren, maar je weet t natuurlijk niet zeker... Hij wil wel een duidelijke streep zien, anders denkt hij dat het negatief is... Dus weet niet wanneer ik nou samen zal testen...Zo bang dat ie dan ineens niet te zien is.... Dacht aan vanmiddag als ik 4 uur niet gedronken en geplast heb? Maar als ie dan zo twijfelachtig is......

15. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Zie je het zelf sparky?

Zo ik moet, uitgaande van mijn vorige cyclus, vandaag ongesteld worden... Als ik.dat niet word ga ik morgen testen :p

16. sanna1986

Gefeliciteerd mama van daan!

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja ik zie het zeker zelf. Mooie lichtroze streepje in het echt.

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, ga jij toevallig nog een kv en zk test tegelijk doen? Ben heel benieuwd wat nou precies het verschil is tussen de 2 testen wat streepjes betreft.

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Sanna:

Spannend hoor! Hoe lang ben je gestopt met de pil?

Sparky:

Heb ik vanmorgen gedaan ;) Z&K is bij mij smorgens lichter dan smiddags en kv was gisteren omo wit en nu dus wel een streepje

20. sanna1986

Fijn hoor!

Ik moet zeggen ik krijg een beetje testzenuwen van dit topic.

Share This Page