Hallo dames, mijn nod is op 10 augustus. Zou iemand mijn temperatuurkaartje willen bekijken? Ik snap er nooit zo heel veel van Alvast bedankt Liefs samsan
Welkom Samsan Valt nog niet zoveel over te zeggen, denk dat je ei wel goed aangegeven staat. Verder ziet het er netjes en vrij stabiel uit
Zucht, ik ben echt zooooooo stom. Zit ik hier vanochtend stoer te vertellen dat ik vooral niet eerder ga testen tot maandag, zit ik een uur of wat later in een bakje te piesen :x En nu, nu heb ik een héél vaag lijntje. Amper op de foto te krijgen en na uploaden hier vast niet te zien. (Heb even de bewerkte versie toegevoegd, maar zal denk ik niet te zien zijn) Echt hoor WAAROM?! Domme domme doos dat ik ben.
Mama van daan waw wat een testen, ik vind ze heel mooi. Echt van harte gefeliciteerd en hopen natuurlijk dat een plakbeeb is. Dubbeltje/Sparky/Denisja ik zie bij jullie allemaal een licht streepje, bij de ene wat duidelijker dan bij de andere. Ik durf nog niet te feliciteren.(heel voorzichtig misschien) Hopen dat die lijntjes snel donkerder worden Ik heb ml gisterenavond met succes zover gekregen om te klussen, dus ik zit nu officieel op het wachtbankje.....pffff 15 augustus is zooooo lang wachten!!!! Hopen dat ik echt tot 15 augustus kan wachten om te testen.
Sharlene: Bedankt voor het meekijken! Ohh duurt nog lang he dat wachten weer... Hopelijk ben je slimmer dan ik en test je pas op nod of erna hahaha
Dubbeltje Ik hoop dat ik echt kan wachten en niet testen voor m NOD. Ml heeft echt duidelijk aangegeven dat hij niet voor nod wil testen.(trouwens hij wilde eigenlijk tot jan wachten) Maar ja dat testen blijf echt een zwakte voor ons vrouwen
LVtje ik zit buiten op de laptop, kan het niet echt goed zien.. Aan de reacties te zien wel hoopvol haha. Samsan, ziet er goed uit hoor! Je ei geeft die goed aan. Nu afwachten tot NOD Ik ga de lijst bijwerken
Ohhh ben niet helemaal gek dus. Toch denk ik van, dom dom dom je had gewoon moeten wachten. Ben pas 10, hooguit 11dpo dus nog zo vroeg. Eventueel volgende ronde ga ik het nod topic vermijden hoor hahaha. Je wordt zomaar verleidt tot vroeg testen.
Nee LVtje je bent niet helemaal gek, ik zie de lijntje. En voor het niet te vroeg testen.....hmm ja volgens mij ondanks dat we wegblijven van ZP denk ik toch dat we de kriebels krijgen om voor nod te testen....hahaha
Nou jaaa...zeg ik net tegen manlief als ik nog een uur niks drink kunnen we een testje doen. Zegt ie 'je wacht nog maar mooi even, kun je mooi geduld leren hebben' Hahaha en dat terwijl ik met andere dingen gewoon geduld heb... Lekker dan... Dus test op nod dan maar pas samen ofzo?? @Sharlene: Haha mannen...dan nog maar even volhouden @Vroeg testen: Het is ook gewoon echt zo dat het wel kan... Bij allebei mn jongens weet ik precies wanneer mijn ei was. Altijd heel duidelijk met temp en testen...En ook allebei 10dpo een streepje...
Dat vroeg testen is mss niet altijd even goed ! Maar kijk naar mijn testen ....op 9 dpo wast al te zien en gisteren op 10 dpo zeker en vast dus het kan in principe wel hoor vanaf 10 dpo ! Ik weet ook prima wanneer eisprong is geweest en dat we daarrrond 3 dagen achter elkaar hebben geklust ! Maandag bloed laten trekken en dan stillekes bellen voor afspraak bij de gyn ask 7-8 weken ben(wil graag hartje kunnen horen!). En gaan het zo lang mogelijk voor onze kapoen verzwijgen want kinderen hebben geen benul dat 8 maanden nog zooo lang wachten is!