Mammz, ik zie het streepje! Spannend! Liyana, gefeliciteerd hoor! Mooie test. Cosy, balen! Succes in de volgende ronde. Mipsie, jij ook balen! Succes in de volgende ronde. Hier de verjaardag weer overleefd. Nu doodop. Mooi vroeg naar bedje toe. Even een vraag. Stel dat ik nu wel zwanger ben, kan ik dan op NOD naar de sauna? Ik lees zoveel verschillende dingen. Ik ben gewend aan de sauna, maar loop het niet plat zeg maar. Paar keer per jaar ga ik.
Ja mijn voorgevoel zegt dat ik zwanger ben... Ik denk mijn innesteling gevoeld te hebben. Die doet bij mij namelijk zeeheer! Maarja voor kruim dacht ik elke maand zwanger te zijn
Spannend Sanna! Ik heb inmiddels al antwoord op mijn vraag. Sauna in de 1e 12 weken en al vanaf mogelijke innesteling is een no go. Helemaal met mijn verleden gaat dat hem dus niet worden.
Zal kijken of dat lukt met een foto Oh ik wist dat ook niet van de sauna,maar ik vind de sauna vreselijk haha!
Lieve allemaal, Ik ga maar eens vroeg slapen... Maak mezelf helemaal gek... Niet leuk meer... Hopelijk snel een donkerder streepje, dan kan ik t misschien loslaten... Truste
Hoi meiden, ik heb niet veel meegekletst maar sta wel in deze lijst op 15 augustus. Maar ik heb nog geen eisprong gehad en dus schuif ik een topic op. Succes voor iedereen die nog op het wachtbankje zit!
En waarom is sauna dan een no go? Want 'mag' ik dan bijvoorbeeld wel een warm bad nemen? Hier verschrikkelijke testdrang maar ga mijn best doen nog een week te wachten.. Geen bloed meer gezien dus hoop heel erg dat het beetje bij het afvegen vrijdag een innestelling is geweest..
Ja hahahaha tis dat ik steeds dacht t is te vroeg!!! Maar baal dat ik vanmorgen gezwicht ben want nu zit ik in onzekerheid.. Hopelijk morgen geen witte test..
In de eerste 14 weken van de zwangerschap wordt saunabezoek afgeraden omdat een verhoging van je lichaamstemperatuur een verhoogde kans geeft op miskramen en aangeboren afwijkingen. Dit geldt dus ook voor een warm bad. Volgens mij las ik ergens dat je badwater echt niet boven de 37 graden mag uitkomen. Het heeft volgens mij o.a. te maken met het feit dat je hart sneller gaat kloppen bij een verhoogde lichaamstemperatuur en dat de bloedtoevoer naar je baarmoeder dan verminderd.