Sparky ik zie er eerlijk gezegd niets op, hopelijk komt dat door de blauwe waas op de foto. Dubbeltje aahh nee! Gister zo'n veelbelovend streepje! Balen zeg! Ik mag ook echt op rood, vanochtend is t echt doorgezet. Hopelijk nog veel zwangere meiden!
Voor jou ook balen Zwangernr5 Voel me echt blehhh nu...Zou nu t liefst meteen ongesteld worden, maar ik word het normaal altijd s nachts...
Als je doorschuift naar de volgende maand en we vallen in dezelfde nod lijst, zullen we elkaar dan helpen niet te vroeg te testen? Wat vind je daarvan? Ik ga ook echt proberen om dan pas op nod te testen. Het testen is heel verleidelijk, maar het kan ook onnodig veel pijn en onrust veroorzaken.
Wat jammer dubbeltje!!! Ik heb net getest, tis een tuuuuuuurstreepje.... Krijg em niet op de foto.... Wachten maar weer..... Ben ik goed in...NIET! Pfff
😣😣😣😣 balen!! Voor jou was het toch ook echt twijfel deze ronde! Op naar de volgende en we zullen er voor je zijn 😚
Ja vind ik ook! Als het niks wordt deze maand, doe ik volgende maand met je mee Mennehh, wachten met testen tot NOd!
Bewerkt en onbewerkt. Onder elkaar doe ik nu nog niet. Die van gisteren is donkerder opgedroogd, dus wacht ook tot deze droog is. Ik zie wel verschil maar een rijtjesfoto volgt nog.
Wat ontzettend balen zwangernr5 & dubbeltje!! @sparky ik zie ze op de cb+ maar ze zijn wel heeeeel licht nog steeds Wat vinden jullie van mijn temp kaartje?
Owwww sparky ik vind het moeilijk om te zeggen, maar vind de test inderdaad minder duidelijk dan gisteren. Maar je moet ook nog een aantal dagen tot nod, maar toch je hoopt natuurlijk dat ie duidelijk oploopt! Ik ga heel hard voor je hopen.
Pfoe lastig. Ik verwacht zelf dat je eisprong wellicht vannacht geweest is. En dat dan morgen een tempstijging te zien is.
Het hele punt is dat ik gisteren beduidend beter was in bewerken Hij is wel duidelijker dan gisteren namelijk. Maar wellicht krijg ik hem beter op de foto als hij opgedroogd is.
Balen Dubbeltje en zwangernr5 Ik zie ze Sparky, hopelijk lopen ze mooi op. @hier: vanochtend niet getest, vond ik al heel knal van mezelf. Morgen mag ik weer testen van mezelf Dan ben ik 12 dpo, nog steeds aan de vroege kant dus. Vanmorgen de stand van mijn bmm eens gevoeld, die is echt kei en kei hard . Normaal als ik ongi moet worden staat hij ook heel laag en voel ik eerst zo'n "bobbeltje" , hij lijkt nu wel anders te staan want het bobbeltje wat ik normaal dus ook voel als hij hoog staat dat is foetsie.
Ik vind deze ook lichter,met heel veel fantasie zie ik misschien een schaduw,maar misschien is hij inderdaad beter als hij opgedroogd is.
Hier is hij ook keihard, maar ik zit nog op 9dpo.. Gisteravond voor het eerst weer de bekende pijn toen ik mijn bh uit deed.. En nu ook nog steeds tietpijn... Begint tussen oksel en borst en loopt door tot aan de hele borst. Wel typisch dezelfde pijn als ik normaal heb bij zwangerschap. Verder alleen nog dezelfde dingen.. boobs zijn erg groot en bekkenpijn.
Spannend sparky, hopelijk een plakbeebje! Dankjewel meid! Vind t moeilijk om die hoop te houden, maar zoals manlief zegt: we blijven oefenen!