Jaaaa hier zie ik hem weer en voor 5 dagen voor nod is dit in mijn ogen een hele mooie test!! 😃😃😃 goed hoop! @amchi gefeliciteerd!! Mooi hoor
Amchi en mammz, beide hebben een eerdere eisprong gegad hoor Mammz, had je die donkere ovutest als positief opgegeven op je tempkaart? Dan is je ei zeker eerder geweest mooie streepjes hoor! Joehoe 2 roze erbij!!
Dames ik heb een vraagje. Mijn ei zou op vrijdag gesprongen moeten zijn(volgens mijn cyclus van 26 dgn)En ik voel elke maand mijn eisprong. Maar afgelopen vrijdag had ik heel vage pijn aan de rechterkant, dus ik dacht dat het mijn ei was gesprongen. Maar gisteravond rond middernacht heb ik een echte gemeene steek gevoeld aan mijn rechter zijkant in het onderbuik en daarna alleen maar echt pijn gehad en niet kunnen slapen van. Vanmorgen nog steeds pijn maar het begint nu wat vager te worden. Het is nu meer een zeurende pijn. Afgelopen vrijdag hadden ml en ik het gezellig gemaakt maar gisteren avond niet? We hebben ook van de week lekker geklusd.(sorry voor het lange verhaal) Mijn vraag is nu hebben we nog kans op een zwangerschap? Wat denken jullie dames?? Help!!!
Sparky: Zo bewerkt zijn ze heel duidelijk, maar is lastig beoordelen of t normaal is met 5 dagen voor nod. 9 dpo toch? Maar lijkt me wel
Mammz ik zie het ook, heel voorzichtig gefeliciteerd. Zwangernr5 echt balen, ik hoop van harte dat het de volgende ronde wel lukt. Sparky ik zie een heeeeel vage streep. Misschien als ie droger wordt. Dubbeltje ik ben nog steeds aan het duimen voor je
Sharlene: Als jullie de rest van de maand ook geklust hebben heb je sowieso kans. Kan niet zien wanneer je ei is gesprongen, dus dan is het niet zeker te zeggen
Sharlene: Lief van je maar is niet meer nodig deze ronde temp gezakt en negatieve test. Morgen hopelijk ongesteld!
Voor diegene met negatieve test, jammer. Diegene met positieve test gefeliciteerd. Bij mij doet mijn buik wat raar, hij rommelt vreemd, ben bang dat mijn schoonvader me heeft aangestoken, want die had een paar (buik)griep verschijnselen. Hoop dat het geen negatieve invloed heeft op onze poging. Maar eerst nog heel erg lang geduld hebben tot het de 15e is. Groeten
Amchi ik zie hem ook, hopen dat het straks blijft oplopen en dat je een knalende + test in handen hebt.
Kan iemand mij nog ff helpen met mijn vraag??? Ik weet dat een lange verhaal is maar ik wil weten wat julllie denken. Ben bang dat we mijn ei hebben gemist Alvast bedankt dames.
Ja idd die donkerste Ov test heb ik opgegeven als positief en de dag erna is ei gesprongen zegt ff Maar kan inderdaad best dat hij eerder gesprongen is..? Maar zo donker is mijn test toch ook weer niet? Sinds die mk geloof ik het nog steeds niet veel te bang dat de test weer niet oploopt... Maar dat hoef ik jou niet te vertellen helaas..