Ja dat klopt. I hoop alleen dat de zwemmer super zwemmers zijn....hahahaha Ach wij vrouwen we stressen over alles
Nou dan moet ik maar gewoon nog even afwachten. Ik probeer niet meer te testen tot mn nod, bedankt iig Liefs
Ik moet heel erg turen en dan zie ik een heeeeel licht streepje, maar het kan ook aan de kwaliteit van de foto liggen. En ik ben niet zo goed in turen
Wauw, weer mooie testen voorbij zien komen. Voorzichtig gefeliciteerd dames. Hier "onder druk" van de dames in mijn zwangerwordenclub toch een test gedaan. (Echt hoor, ik ben zo om te lullen haha) Het uploaden doet de foto geen goed. (Op fb was hij beter te zien, hier gaat de kwaliteit die toch al bagger was drastisch omlaag) Ik lijk ter hoogte van de C0 een vaag roze streepje te zien. Een aantal andere dames zien het ook, eentje ziet het niet. Zelf zie ik het op de iPad niet, telefoon wel weer. (Stom!) Zien jullie iets? Vandaag dus 11dpo.
Mammz ik had ergens gelezen(misschien zelf in deze topic) dat de CB testen een waarde van 25 of meer aan hcg moet hebben voor een + teste te krijgen. Dus het zeg nog niks. Hoeveel dpo zit je ook alweer?
Mammz heb je ze allebei tegelijk gedaan dat zou wel raar zijn toch de ene wel en de andere niet .dit vind ik echt bizar.
LVtje, heeeel in de verte! Had ik ook vandaag op trekpleister 2v5. Mammz, die heeft heeel veel hcg nodig! Met indicator zou al zwanger aangeven hoor. Catlady, balen zeg. Succes in de volgende ronde.
Mar, welke test is dit? Kruidvat extra gevoelig? Dit lijkt mij een welbekende pennenstreep. Maar kan aan de foto liggen natuurlijk.