Ja idd de kruidvat extra gevoelig... Hmmm welbekende pennenstreep? Vorige testen waren Omowit, Nu wel streepje.. Komt die pennenstreep ook direct of komt dat door indrogen?
Direct meestal. En alleen als hij negatief is. Ik heb ook blanco negatieve testen gehad van dat merk en negatieve met pennenstrepen.
Hmm, en de dag was zo goed begonnen.....😢 wo m'n nod hoop toch dat het geen pennenstreep is....
Meiden ik heb tegen m'n verwachting in negatief getest. Ik vermoed dus dat er wel een bevruchting heeft plaatsgevonden maar geen goede innesteling. Zal morgen of overmorgen wel ongesteld worden. Dat is dus t nadeel van voor NOD testen anders had ik dit niet geweten. Volgende ronde zal ik dus netjes afwachten.
Nog alle kansen hoor. Het is nog geen woensdag. En wat ik vertel is alleen mijn ervaring en wat ik hier gelezen heb. Wellicht begon het bij anderen wel zo en lopen ze daarna goed op. Voor nu zou ik deze als negatief beschouwen, maar de hoop nog niet opgeven.
Ik zit nu 9dpo maar ik weet niet zeker wanneer mijn ei geweest is omdat ik op vakantie was... Dus kan best eens eerder zijn KV test was vanmorgen, deze net... Ik heb nog 2 zon testen liggen en 1 week indicator.. Die doe ik dan denk ik morgen of kan dat ook vanavond? Wij zijn nu weg... Hoop idd dat die meer nodig hebben ben toch wel even onzeker nu
Mar.. Ik zie ook iets maar geen ervaring met die testen.. Ik duim met je mee! Heb je nog een andere test liggen? Denisja, oh wat bale... Maar idd nog niet de hoop opgeven he!
Ik vermoed dat hij vandaag ook wel kan. Zelf zou ik het morgen doen. Niet ergens een kv open? In veel plaatsen is het koopzondag toch?
Zit bij een vriendin op de camping in de middel op no were hahaha maar ik doe hem morgen vroeg denk ik..
Zoooo jullie kletsen veel! Wij zijn 2 dagen op de camping geweest dus heb ff niet op zp gekeken.. Wat naar zeg eerst een licht streepje en dan toch weer niet... Dat is echt het nadeel van vroeg testen. ..
Meiden met een positieve zwangerschapstest: gefeliciteerd! Meiden op rood: balen voor jullie! Hopelijk volgende ronde meer geluk! Meiden op wachtbankje: hopelijk wordt het wachten beloond! @ hier ook op wachtbankje. Mijn eisprong is rond 22 juli geweest. Ik heb maandag 21 een folikelmeting gehad toen was hij 13-15mm. Woensdag 23 juli was de folikel niet meer te zien. (Dus eisprong geweest.) Nu nog een paar dagen aan de Progesteron en dan afwachten wat er gebeurd.
Ik meld me hier weer af. Op cd42 eindelijk een positieve ovulatietest! Zowel action als een smiley van cb dus dat komt goed. Heb precies een cyclus overgeslagen dus na mijn mk. Nu is mijn nod 17 augustus. Iedereen veel succes en roze!!
@sparky op die laatste bewerkte foto zie ik hem heel duidelijk! Dan zijn het zeker goede streepjes voor 9dpo! Spannend!! Hoop zo dattie blijft plakken!! @lvtje ik zie de streep hoor!! Denk dat je te vroeg was nog voor de cb. Was dit de cb met zwanger/niet zwanger of die met weekindicator? Ik baal zo van mijn cyclus deze maand. Totaal geen duidelijkheid. Normaal heb ik vruchtbaar slijm, volgende dag positieve ovu test en volgende dag een temp stijging. Dan is het duidelijk. Nu snap ik er niets meer van. Ik denk dat hij pas laat is gesprongen, gisteravond of vannacht. Maar toen hebben we niet geklust. De dag ervoor wel. Mijn nod zal dan ook 1 dag later zijn, maar ik wil toch graag op deze lijst op 15/8 blijven staan, is dat goed? Vind t veel te gezellig hier!
Kan toch prima?ik vind het geen probleem.en tenslotte weet je het nog niet zeker toch?kan net zo goed dus wel de 15 e zijn.
Mijn NOD nadert (7 aug). Vind het zooo spannend Al weet ik eigenlijk wel dat de kans dat ik zwanger ben minimaal is. Dit is pas ronde 1, eerste kindje. Ben benieuwd of m'n menstruatie 'op tijd' terugkomt..
Ik wordt hier gek van een witte vloed! Normaal nooit zo erg en zo lang.... zeker biet voor mn menstruatie. Zou er dan nog een kansje zijn.....