NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ik zou anders een cb met weekindicator doen die is veel gevoeliger dan de zwanger/niet zwanger. Ja op de kv 2v5 zag ik hem ook duidelijk!

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok fijn om te horen steld me weer wat gerust

Morgen vroeg doe ik de week indicator! Dus duimen..

3. Bambi86

Bambi86 Actief lid

12 mei 2014
    145
    0
    16
    1e kindje. start mei 2014
    Zuid-Holland
    Wat een spanning! Ik heb ook 2 keer de kV 2v5 gebruikt. Paar dagen voor nod. Beide keren een streep maar toch ongesteld. Deze ronde proberen om geen test te doen voor nod. Ik heb alleen elke keer zo'n vreemd gevoel in mijn buik na de eisprong tot aan menstruatie. Beetje krampjes zoals bij menstruatiepijn. H

4. Logan

Logan Niet meer actief

Niet dus? ;)

5. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test was negatief. Maar ook totaal geen idee wanneer k zou kunnen testen. Maar gewoon afwachten dan... hopen op meer symptomen of de rode duivel!

6. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Logan ik kan er niet veel over zeggen. Je temp schommelt enorm!

7. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Net nog een ovu test gedaan. Just to be sure. En die was weer heeeeeeel licht dus m'n eitje is nu wel echt geweest. Ik hoop dan echt dat morgen m'n temp mooi gaat stijgen. En dat ie hoog blijft!

Ga volgende week op kraambezoek. Is altijd leuk, maar toch ook erg moeilijk omdat ik nu ook al een kindje gehad had als ik in de eerste paar rondes zwanger was geraakt.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Logan, door de tempschommelingen kan ik er ook niks van zeggen. Heb je je vraag al gesteld in het tempkaartjes onderdeel?

Arendje, gewoon lekker gezellig hier blijven hoor :D

Kayleigh, spannend. Je kunt makkelijk te vroeg getest hebben hoor. Nog kansen zat.

Hier weer thuis en helemaal OP! Zooo moe! Maar dat is ook niet gek na zo'n nacht. Pfff wat heb ik slecht geslapen. Heeel vaak wakker en dan ook nog eens intense dromen. Vandaag dus maar weer vroeg erin.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ohw wat dubbel is dat dan he! Hopelijk mag je snel zwanger worden. Bij mijn dochter meer dan een jaar over gedaan en als je eenmaal een goede zwangerschap hebt dan maakt dat alles goed, echt waar! Maar nu heb je er zo weinig aan he.

10. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ja dat is waar wat je zegt. Uiteindelijk is het het allemaal waard natuurlijk als je zo'n klein wondertje in je armen hebt.

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ja.. 5 dpo een dip door het gele lichaam en 8 dpo misschien innesteling.
    Ik zou haast denken dat de thermometer kapot is ;)

Arendje.. ach meid jouw tijd komt heus!

12. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hwt is zo erg die onzekerheid. Ben nu ook 1.5 jaar bezig maar het positief blijven is soms ver te zoeken. ... soms denk k erover na te stoppen. Maar ook dat wil en kan ik niet. Hoe vanzelfsprekend het voor de ene is zo moeilijk is het voor de ander....
    Hopen durf k bijna niet meer

13. toonie

toonie Actief lid

9 apr 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Hallo Meiden.

We zijn weer terug na twee weken vakantie. En eh er is behoorlijk veel geschreven. Ik weet niet of ik dta bij kan lezen zonder alles door elkaar te halen.
    Ik mag sowieso op rood. Ben weer eerder dan ik dacht ongy geworden.Afgelopen maandag. Dus zit nu ook officieel in de mmm. Vandaag alweer de laatste pil clomid....
    Iig heel veel succes allemaal!

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik snap je helemaal! En hoewel ik nu 4x zwanger ben geweest achter elkaar (en 4x mis hing) en mijn zoontje geheel ongepland kwam, weet ik nog heel goed hoe ik mij voelde in de tijd dat we bezig waren voor dochter. Ik heb binnensmond elke zwangere vervloekt. Waarom hun wel en ik niet.. het was verschrikkelijk! En dat zorgt er ook voot dat het nu voor mij best dubbel voelt. Ja ik wil graag zwanger zijn, maar als ik nu de mogelijkheid had om ervoor te kiezen een half jaar niet zwanger te raken en in ruil daarvoor elke maand gegarandeerd iemand zwanger zou zijn die al lang wacht dan had ik dat absoluut gedaan. Mijn zus is onvruchtbaar en ik word nu ineens erg makkelijk zwanger. Het is allemaal heel oneerlijk. Helaas veranderd ik er niks aan. Maar ja, als het kon had ik het gedaan.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Toonie, wat balen zeg! Hopelijk is clomid DE oplossing voor jullie en is het snel raak.

16. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies wat je zegt. .. waarom hun wel en ik niet... het is niet dat je hun niet gunt. . Maar zelf zo graag wilt.... het maakt het soms moeilijk blij te zijn. Voor anderen... hoe egoïstisch ook....

17. toonie

toonie Actief lid

9 apr 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Tnx. Had toch stiekem gehoop dat ik het niet nodig zou hebben, maar ik weet wel beter. De vorige twee keer ben ik er ook zwanger van geraakt. Ik hoop aleen dat het deze maand meteen raak is.Maar goed wie niet.
    Hoe is het met jou?

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ik gun het iedereen maar mezelf gewoon het meeste. :D vind dat ik na ruim twee jaar ook wel eens aan de beurt ben eigenlijk.

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Kayleigh, ja idd waarom hun wel en jij niet. Een vraag die altijd onbeantwoord zal blijven. Hopelijk is het snel (liefst nu) ook jouw tijd.

Toonie, ik hoop het ook voor je! Hier gaat het goed hoor. Alleen heeeel moe, bekkenpijn en tietpijn hihi.

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

En gelijk heb je!

Deel Deze Pagina