NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

+ test.

Ik word vanmiddag gebeld door de gyn. Uitslag homocycteine (o.a B-12) is binnen..

2. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor jee menstruatie wordt je meestal droog. Is vaak 1 van de tekenen dat je menstruatie zich gaat melden. Zo heb ik t vaak ook. Maar hier witte vloed. Ga over paar dagen denk maar testen. Welke test kan k dan beste halen. Weet niet hoeveel.dpo k zit...

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dan moet het wel gaan opschieten met droog worden :p

Ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro doen!

4. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Irritant he! Moet gewoon een i legkruisje in! Maar is goed ga k die proberen. Het kan ook de andere kant op he dubbeltje.... ;)

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Spannend hoor! Misschien is het bij jou wel raak! Ben benieuwd naar je test als je m gedaan hebt :D

6. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou dan wel zon typisch verhaal zijnnvan op vakantie zwanger geraakt! Haha. Omg dan is t een turks kind! :p hahah ij turkije verwekt dan hihi.
    Nee geen hoop... gewoon maar vanuit gaan dat me lichaam me voor de gek houdt...

7. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Dames even een vraagje... Mijn nod zou 9 augustus zijn, met een cyclus van 26 dagen. Maar nu bleek met ovulatietesten dat ik mijn eisprong op cyclusdag 18 had. Ik weet niet wanneer ik in vorige cycli mijn ovulatie precies had, en of ik dus een korte luteale fase heb of dat deze cyclus langer gaat duren dan 26 dagen.

Kan ik nu alsnog gaan testen op 10 augustus? Want met een korte luteale fase wil niet zeggen dat het vruchtje eventueel sneller innestelt, toch? Dus eigenlijk pas testen op 14 dpo? 10 augustus zou 10 dpo zijn... Misschien met een vroege test?

Oh en nog een vraag. Ik weet dat een innesteling gemiddeld op dag 5-10 dpo plaatsvind, maar dat is gemiddeld. Zou het kunnen dat ik op 3 dpo al innestelingssteken heb gevoeld, of is dat wel heeeeeel erg veel te vroeg? Had gister wel heel opvallend vreemde steken, steeds twintig seconden ongeveer, en dan drie keer binnen een uurtje. Meen het te herkennen van mijn eerste zwangerschap... Maar ja kan er ook helemaal naastzitten, misschien was het wel gewoon de kebab die even dwars zat haha! Maar ben wel nieuwsgierig of het uberhaubt zou kunnen.

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ben iig blij dat jullie ook iets vaags zien, je gaat bijna aan jezelf twijfelen haha.

Net nog de 2v5 testen gehaald, misschien dat ik die vanmiddag nog doe en anders morgen.

Dat broekloeren ken ik, ben nu iedere keer bang om naar de wc te gaan en bloed aan te treffen. Maar mijn bmm is nog steeds stukken hoger als normaal voor een menstruatie. Dus als ik daar vanaf moet gaan word ik vandaag iig niet ongesteld. Hoop zo dat hij vanavond niet ineens laag staat.

Nu wel wat misselijk, maar heb ook last van mijn darmen. (Diarree)
    Zal wel onbewust toch van wat spanning komen denk ik.

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Je kan inderdaad officieel 14 dpo testen!

3dpo kan, maar is erg vroeg...kan ook nog van je ei zijn of iets anders...

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    LVtje:

Heb ook de hele week diarree gehad!! Vooral smorgens!
    Mijn bmm staat ook nog hoog...
    Ben benieuwd, kunnen we het mooi uittesten hihi... Als jij dan gewoon lekker zwanger bent en ik ongesteld word, dan weten we gelijk dat het allebei kan!!

11. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Dank je dubbeltje voor je reactie! Ja het ik weet het het blijft afwachten... Duurt lang he! Ik ga toch 10 aug testen vanwege onze huwelijksdag :) dan maar op 10 dpo. Kan dat met actiontesten of zal ik toch even langs de kv lopen... Actiontesten zijn niet erg gevoelig, toch?

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Arendje: fijn dat je ei eindelijk gesprongen is.

Mammz: gefeliciteerd!

Mags: als je ei altijd op cd18 springt en je hebt een cd van 26 is je lf 8 dagen, dat is dan te kort. Op cd10 is eigenlijk best vroeg, maar misschien met een vroegtest extra gevoelig.

13. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mags:

Ik zou een kv test halen, want hoor veel negatieve verhalen over die andere en is ook minder gevoelig dacht ik! Misschien weet iemand anders er meer over. Ik testte in ieder geval heel duidelijk op 10dpo met kv 2v5 bij allebei!

14. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook al diarree gehad! Zelfs remmer ingenomen. ..
    En mn bmmm zit niet erg laag moet k zeggen... jeetje we houden elkaar in spanning. Ga morgen ochtend denk weer proberen

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Als je zwanger kan zijn zou ik echt geen diarree remmer nemen:$

16. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee maar totaal niet het idee gehad dat k zwanger zou zijn of iets! Door die test vorige week.... weet t nu gewoon niet meer....

17. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ja dat weet ik dus niet want dit is de eerste keer dat ik met ovulatietesten mijn ei heb gevonden :) 26 dagen is ook het gemiddelde van mijn cyclus waar mijn app van uit gaat hoor, het varieert tussen de 23 en 30 dagen, zie onderschrift. Zou dus best kunnen dat het nu langer duurt.

Ik lees trouwens ook verhalen van mensen met een korte LF die prima zwanger worden dus mwah daar maak ik me niet heel erg druk om voorlopig, misschien als de komende maanden lijkt dat het stelselmatig zo kort is...

18. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannend hier!

Sparky zie de streepjes ook duidelijk. Ik zou idd, zoals zovelen zeggen, overmorgen weer testen.
    Wat naar trouwens die opmerking van je moeder... zou ook boos zijn... ;)

Mags, ik denk dat je het beste vanaf cd28 kan testen (dat is dan 10dpo toch?).
    Innesteling op 3dpo kan wel hoor, is vrij vroeg, maar heb t weleens gelezen hier op ZP.

Ik zit op 8dpo en moet dus nog even geduld hebben. Maar dat lukt wel hier in Italië :)

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ja idd, ik ook vooral in de ochtend, eerste wat ik moet doen zodra ik uit bed ben haha.

En neeeeee, ik vind dat we dan op z'n minst beide zwanger moeten zijn!

20. NinaN

NinaN Lid

25 jul 2014
    48
    0
    6
    Zwolle
    Een paar dagen niet hier ingecheckt, werd er heel onrustig van...
    Maar... gisterochtend toen ik me aankleden moest ik overgeven, kon net naar het toilet rennen! Dus ik dacht.... misschien misschien! Want ik had ook buikpijn.
    Een test gedaan: helaas -> omowit!

Mijn NOD is 10 augustus, zal ik morgen nog een test er tegenaan gooien?

Oja en mijn temperatuur was gisteren van 36,6 naar 36,4 gegaan en vanochtend was het weer 36,7.
    Ik maak mezelf behoorlijk gek!!!

Van harte iedereen die pril zwanger is! Geweldig!
    Heel eerlijk: het maakt me ook dat ik het heel graag wil...
    Dat doet niks af dat ik heel blij bent voor jullie natuurlijk, maar een lichte jaloezie is hier dan wel te bekennen en dat terwijl het nog maar maand 2 is. Van de zotte, ik weet het!

Deel Deze Pagina