NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Dames ik ga ff wat met mijn dl doen. Ik zie jullie later wel.
    Hopelijk heb ik straks niet zoveel te lezen(pfff denk zelf dat het veel zal zijn, met jullie kletskousen :D). Het is wel altijd leuk.

Tot straks dames.

2. Logan

Logan Niet meer actief

Ik ook, dankje. :)

3. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Lijkt een beetje op mijn testen Sparky.

En het is idd niet leuk om te horen dat als je eenmaal een goeie steeep hebt het fout kan gaan. Maar helaas is het wel zo en eindigen 1 van de 3 zwangerschappen in een miskraam. Eigenlijk heb je na een positieve test, een echo met een kloppend hartje of een goede 12 weken echo helaas nog steeds geen garantie...

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja dat snap ik, maar iemand onzeker maken over een zwangerschapstest die duidelijk positief is maar net iets minder dan "gemiddeld" is natuurlijk niet leuk. Iedereen weet dat de kans op mk er is en die is er ook met een knaltest. En als iemand vraagt of de test wel donker genoeg is dan kan je altijd dat antwoord nog geven. Maar bepaalde dingen zeg je niet als iemand super happy een test showt die duidelijk positief is.

5. Logan

Logan Niet meer actief

1 op de 3 is wel overdreven hoor.. 20% na NOD en na een kloppend hartje 2,5%. De goede verhalen lees je veel minder he..

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Helaas is het wel de realiteit bij een licht streepje op of na nod.kan zijn dat je eisprong later is, maar als je die zeker weet, en het streepje is zo licht, dan is mijn ervaring dat het niet goed afloopt.kan bij een ander natuurlijk heel anders zijn.dat ben ik met jullie eens.

7. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je k vind het mooi om te zien hoe zoiets gevoelig als dit netjes wordt besproken hier. Met respect voor elkaar! Toppie. Kan ik van genieten. Zie je nof maar zo weinig tegenwoordig :)

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ik had op nod een knaller en ook dat ging mis...

9. Amchi

Amchi Lid

6 jul 2014
    60
    0
    0
    Het is toch niet te zeggen alles is onzeker maar ook na je nod blijft t onzeker de eerste 3 maanden zijn ook t spannendst! Iedereen moet doen waar die gene zich het best bij voelt! Ik ben ongeduldig en ben heel blij dat ik 5nod getest heb en een licht positieve test had, vandaag 4nod was ie ng iets donkerder maar nog niet knal knal roze, k2v5 was wel een stuk duidelijker ! Heb vandaag geen bloed meer verloren gister wel en dat maakte mij wel onzeker ondanks dat het ook innestelling kan zijn en waarschijnlijk is, je weet het niet he!

We blijven maar hopen op het beste <3

@sparky ik denk hem nu echt duidelijker te zien!

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dat is jouw realiteit. Dat hoeft nog niet te betekenen dat als iemand geen donker roze streep op NOD heeft dat het dan waarschijnlijk mis gaat.

11. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Hey dames,

Aan al de dames die op rood moeten een dikke knuffel en hopelijk volgende ronde wel op ROZE !!! *****************

De dames die positief getest hebben een dikke proficiat en geniet ervan.

De dames die nog niet 100% zeker zijn ik duim voor een dikke + op de testen !!!

Hier vanmorgen bloed laten trekken en vanavond om 19u mag ik bellen voor de uitslag(spannend).
    En heb al een 1e afspraak bij de gynaecoloog op 21 augustus:D.
    Omdat ik risicopatiënt ben en omdat ik medicatie gebruik anders was het 2 weken later hoor!

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Jeetje wie kan mij helpen wakker te blijven?

Dochter is buiten aan het spelen met het buurjongetje, dacht ga ff op de bank liggen maar ben snel weer opgestaan. Dat hou ik nog geen paar minuten vol zonder in slaap te vallen.

Afgelopen nacht toch wel goed geslapen, maar was helaas wel om 5 uur al klaarwakker :( Daarna nog wel een klein uurtje geslapen maar voordat ik in slaap viel was ik alweer 1,5 uur verder.

13. evazoe

evazoe Lid

26 nov 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Ik mag hier ook meeschrijven :)

Ik ben muis, 30 jaar, gaan voor een 2e kindje en mijn nod is 12 aug 1e ronde.

Ik ben benieuwd hoe het mij maar ook jullie zal vergaan!

Groetjes

14. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Ik zie dat ik toch over geslagen ben op de nieuwe lijst! Nogmaals in kleur en nu dan ook maar dikgedrukt:

Noa2013, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje

Wat zijn er trouwens al veel zwangeren! Superleuk om te zien, zeker vergeleken bij de vorige juli-lijst, die bleef in het begin alsmaar rood... Hopelijk brengt het geluk, al die zwangeren in het begin van de lijst!

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Gyn heeft gebeld.

Ook dit onderzoek was goed. Waarde was 7,6 dus helemaal prima. Uiteindelijk dan toch allemaal pech??

Gelijk uitgelegd van de testjes. Ze zegt, als er een streepje staat binnen afleestijd dan ben je gewoon pril zwanger. Vrijdag is mijn NOD en dan kan ik bellen als de test nog steeds een streepje geeft om een echo in te plannen. Ze zegt dat de donkerheid van de streep niks zegt over het verloop van de zwangerschap in mijn geval omdat ik altijd lichte streepjes heb (ook toen het pas met 6+1 weken fout ging, toen had ik mijn eerste knaltest met 6 weken). Ze zegt dat er ook vaak zat vrouwen zijn die met 6 weken nog een licht streepje hebben en ook gewoon hartstikke zwanger zijn.

Ik ga nu nog niet uit van een (goede) zwangerschap, eerst maar eens zien wat de testen gaan doen als ik dichter bij nod kom.

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Evazoe, welkom!

Noa, oh heb ik er overheen gelezen? Sorry! Ik zal je zo toevoegen ok.

Toch wel een beetje van slag door de uitslag... Is het nou echt allemaal pech? Hoeveel pech kan je hebben dan?

17. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo hard voor je duimen dat dit een goede plakker is! En je alles goed gaat doorlopen!! Erg spannend zo! Wanneer ga je nou weer een testje doen dan?

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja mijn verstand zegt woensdag, maar ik denk morgen haha. Ik heb nog een kv 2v5 liggen en die doe ik zowiezo woensdag. Daar staat op die van vanmorgen een super super tuur op.

Ik heb nog 9 zwanger en kids cassettes en nog een kruidvat + test.

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hmm aan de ene kant fijn dat je gezond bent, maar snap wel je twijfel.. Hebben ze je nog tips gegeven over wat je nog kunt testen/proberen? Of zeiden ze echt domme pech en succes?

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ze houden het op domme pech....

Deel Deze Pagina