NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Kayleigh:
    Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid dan!

@Ukkie:
    Ik allebei 10 dpo, dus dan heb ik t gevoel dat t nu ook zo zou moeten zijn. Ben blij als ik 100% duidelijkheid heb!
    Onrustig nachtje dus met al dat geplas haha.

@Sparky:
    Bah nare droom...

2. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah wat erg sparky! Ik droom ook zoveel! En vaak ook niet veel.goeds. dat k in paniek wakker wordt. ..
    Hele dag van slag dan he....

3. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    @Ukkie hahahahaha, dat is een hele goeie en nee kan niet. Hij was gisteren te moe van werk, dus niet gezellig gemaakt.

@Sparky ach bah, wat een nare droom. Ik zou ook wakker van liggen.

@Dubbeltje ja ik denk ook dat het te vroeg is om wat van te maken.

Ik denk dat ik het ff ga googlen(en mezelf een beetje gek maken met al de informatie :p

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ukkie, dat is er 1 van 2 dagen geleden geloof ik. En helaas loopt hcg bij mij altijd langzaam op. Dus dat hij over 2 dagen verdubbelt moet zijn klopt gewoon niet bij mij.

Keyleigh, goed dat je het ff laat nakijken.

5. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop t ook voor jou dubbeltje! Dit is zo frustrerend. Je lichaam spreekt anders dan de testen.... :(

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Kayleigh:

Ja en zeker aangezien ik de dag voor de temp daling wel een streepje had... De dag van de temp daling niet meer getest...

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Dan zou ik zeker niet iedere dag gaan testen want dan weet je dus al dat er niets verandert:)

Wat vervelend zeg van die droom! Heb ook 1-2x per jaar zo'n heftige droom en daar kun je echt even van van slag zijn.. Hopelijk snel vergeten.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Tja, het verschil bij de kv 2v5 is vrij duidelijk. Van niets naar iets zeg maar. Staat echt een licht roze streepje. Zal straks nog wel eens proberen om hem op de foto te krijgen.
    Dus ga nu morgen gewoon weer met deze test testen. Morgen naar slagharen dus als er dan nog een heeel licht streepje staat dan beschouw ik mij die dag maar even als zwangere voor de zekerheid.
    Ik koop er gewoon 4, heb ik voor elke dag nog 1 tot 1 dag na nod. Als hij donkerder blijft worden dan test ik daarna ook niet meer.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Hoeft niet alles uit de kast te halen zodat iedereen het hier ziet hoor:D Als jij m ziet is het prima toch:p

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nou volgens mij mag je wel expert in turen zijn wil je dit zien.. maar ja.. ik krijg hem niet duidelijk op de foto. Niet duidelijk genoeg zodat er na uploaden nog wat te zien is.

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Sparky (en andere dames die vroeg testen): op welke dpo beginnen jullie op zn vroegst met testen?

Als ik op 10dpo wil testen, welke test kan ik het beste gebruiken (m.a.w. welke test is het gevoeligst?).

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Haha ja hij staat er echt, maar wel nog heeel licht. Dat met de iets donkerdere plus op de kv + test maakt mij wel hoopvol.

13. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik zie wel wat je bedoelt sparky! Als je goed tuurt zie je een lijntje, maar idd lastig te zien door de kwaliteit foto's! Eigenlijk zou er een HD upload tool moeten komen voor de tuurtesten haha!

14. kayleigh2007

kayleigh2007 Bekend lid

16 mei 2013
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de linker zie k ook wat idd!

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hahaha nou idd! (en dan zou ik een andere camera moeten hebben want mijn foto's zijn kwalitatief altijd slecht met mijn telefoon)

Iez, uhh... Mijn ervaring is dat KV+ en CB+ gevoelig zijn. sensitest extra sensitive en zwanger en kids cassettes zijn ook wel gevoelig.
    Apotheek eigen merk is gevoeliger dan kv 2v5 en kv 2v5 is dan weer wat gevoeliger dan de action, die naar mijn idee het minst gevoelig is van de streepjes testen die je in de winkel kunt kopen.

Dit is mijn ervaring van de afgelopen maanden. En geloof mij, ik heb heeeeel veel testen gedaan.

Maar kv 2v5 word hier op het forum het meest geloofd (muv digitale)

16. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Sparky je hebt echt gelijk je moet een super expert zijn in turen om dit te zien :p
    Ik kan bij deze foto geen streep zien, maar ik heb bij al die andere testen wel streepjes gezien. En als jij de roze streepjes ziet, dat is wat telt toch?!
    Ben blij voor je dat de streepjes blijven en dat bij sommige testen hoef ik helemaal niet te turen :D

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zelf vind ik clearbue + erg betrouwbaar. En daarnaast ook de kv 2v5, maar die geeft echt iets minder snel streepjes. De clearblue + is gevoeliger.

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik blijf nog steeds bij de kv 2v5!! En dan vanaf 10dpo

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1