Dan zijn die via zwanger en kids goedkoper en dan vanaf 20 meten die. Die uiterst gevoelige zijn niet handig denk k. Kan er daar 10 bestellen voor 13,95. Zijn die van kruidvat dan ook zo gevoelig... Enne een slipper? ? Miss wat lichter verteerbaar haha
Kayleigh: Ja, klopt zijn goedkoper... Alleen wel vaak schaduw streepjes.. Zolang je dat weet (hebben geen kleur), dan maakt het niet uit Ik heb de zwanger en kids cassettes Ja die van 2 voor 5 zijn heel gevoelig
Ok dag 30... Je langste is 35, dus eigenlijk ben je nog niet overtijd. Zou nog zeker 5 dagen wachten met testen als je dat kan
Klopt mijn eerste echte menstruatie was op dag 35. Wil ook wachten met testen. Puur om teleurstelling te ver komen.
Ik zit ondertussen op dag 36 van mn cyclus... en nog steeds niks... heb je ervaringen met die midstream? Dus wat je zegt. Alleen een kleur is positief. Niet de lichtval op de streep....
Whaha dubbeltje... ja je slipper! Ik heb de uiterst gevoelige van zwanger en kids maar had vorige maand een omo witte test. Dus ik ben erg erg tevreden over maar er zijn idd ook meiden die wel een licht streepje zien
Kan me alleen herinneren dat ik 10 dpo prikkeltjes in m'n baarmoeder voelde. Heel laag in m'n buik en bij de tweede herkende ik dat en wilde ik dus gaan testen. Geen idee of het ermee te maken had
Ik heb wel de week voor nod wat steekjes af en toe in mn baarmoeder gehad. Maar niet specifiek op 1 innestelingsdag. Ook nooit een innestelingsbloeding gehad
Ja er staat idd ook bij dat die uiterst gevoelig iets aan kunnen geven voordat het iets kan vormen... dus denk dat voor gemoedsrust niet slim is. Dan maar van voor 4 nod... hihi.
Ja hij loopt inderdaad mooi af. En had ook gehoopt hij stabiel zou worden dus elke keer netjes rond dag 28. Maar zit nu dus op dag 30