Pff even een ego bericht. Lekker met ml uiteten geweest voor N zn verjaardag maar was zo ontzettend moe. En heb enorm zeurende pijn in lage rug en buik/liezen bovenbenen.. rugpijn heb ik wel vaker voor de menstruatie dus dat is geen goed teken alhoewel het voor menstruatie veel te vroeg is. Bij thuiskomst meteen nu op bed en helaas geen "verjaardagscadeautje" meer voor ml..
Hoi Allemaal! Spannend hoor, ik kom er ook gezellig bij. Ik mag van het weekend testen. Vorige week behoorlijk opgezette buik. Sinds zondag menstruatiepijntjes en steeds meer steken in borsten. Meestal als ik menstruatiepijntjes krijg, ben ik die dag erna ongesteld! Dus hopen op goed nieuws, voor mezelf, maar natuurlijk ook voor jullie! Voor de meiden met positieve testen, Gefeliciteerd en geniet!
Hey mensen! Wat een kletskousen hier... @Natalja, Mama van daan, Liyana, Mammz, Roosie91 en Nemo2: Gefeliciteerd! Een vriendin van me is net bevallen en ben toch best wel jaloers... Maar ja, wel lief ook Wie gaat er allemaal nog testen?
Ik kon me niet meer inhouden.. Getest.. Omowit.. Zelfs met de grootste fantasie zie ik geen streepje.. Alles wat ik heb gevoeld is dus gewoon nep.. Misselijkheid, tussen mijn oren.. Innestellingsbloeding, betekende niks... Moeheid, gewoon eerder mijn bed in.. En nu een hele dag aan het werk al zou ik het liefst net mijn hoofd heeeeeel ver onder de dekens kruipen.. Laat me dan maar liever ongesteld worden.. Nu ben ik ook nog is boos op mezelf dat ik me niet kon inhouden.. Ik mag dus op blauw
Balen loes1990. Maar je weet het nooit het kan altijd nog roze worden toch? Je hebt nog 3 dagen te gaan. Zie maar hoeveel vrouwen pas later positief testen The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy ronni: Load je nog een foto op zodat we je lichte streep kunnen bewonderen? 😊 Welkom lientjec. Ik baal dat ik weer zo vroeg wakker ben. Gisteren had ik enorme hoofdpijn. Kan dat komen door progesteron??? Wil iemand mijn NOD verplaatsen naar 12 aug? Ik sta nu op 13. Alvast bedankt
Welkom nieuwe dames! Loesje: Ah balen zeg! Iez: Had gisteren hoofdpijn en nu ook. Toen k zwanger was van de tweede ook... Dus zegt weinig Hier: Temp gezakt! 36,9. En nu dus maar hopen dat ik vandaag ongesteld word. Doe mij maar een korter lf dan t gemiddelde als m'n cyclussen ook nooit gemiddeld zijn...
Balen Dubbeltje! Ronnii, ik zie wat, heb je al een nieuwe test weer gedaan? Hier zelfde streepje als gisteren op de kv 2v5.
Sparky: Had niet anders verwacht. Voel me echt niet zwanger. Enige wat ik wil is dat die ongi gewoon snel komt
Hier verwacht ik ongi ook vandaag eigenlijk, uiterlijk morgen. Had eerder altijd een korte lf, maar nog niet eerder dit keer kunnen meten.
Dank jee!! Kan t nog niet echt beseffen maar heb geen testen meer Wilde eigenlijk zaterdag pas weer testen. Dus zaterdag komt er nieuwe foto!