NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, hier was ik ook niet droog hoor. Wel doorgezet trouwens..

Iedereen op het wachtbankje, succes! Ik hoop op alleen nog maar roze hoor!

Hier ging slagharen niet door vandaag, vriend moest toch werken helaas. Dus zo maar met dochter naar een indoor speelparadijs. Niet echt wat voor dit weer, maar zwemmen doe ik nu liever ook niet zo de 1e dag van menstruatie.

2. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Balen sparky :( veel plezier vandaag met je dochtertje

3. T86

T86 Actief lid

4 mei 2014
    157
    20
    18
    Dacht dat ik gisteravond ongi werd. Klein beetje rood met afvegen. Tampon gebruikt voor het geval dat. Maar daar was (sorry dames) alleen beetje bruin op te zien (oud bloed).

Nu met afvegen helemaal niks!

4. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik normaal ook, maar nu weinig tot niks. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, dus geen enkele zekerheid. Gek hè, dat het zo kan verschillen opeens. Gelukkig had je wel een positieve ovulatietest, toch een goede bevestiging.

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Sparky:
    Stom he... Staat wel altijd overal, maar klopt geen hol van... Balen dat het doorgezet heeft. Hier nog niks :(
    Veel plezier vandaag!

6. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Goedendag dames.

@Denisja sorry dat ik zo laat reageer op je vraag maar had best wel een drukke dag gisteren. Dl had een playdate de hele dag...pffff
    Maar om een antwoord te geven op je vraag, ik voel me met meer energie maar verder voel ik eigenlijk geen verschil.

@Sparky bah jammer. Ik had het echt heel erg gehoopd voor je.

@Dubbeltje mijn duimen zitten vast door het duimen voor je :p...hihi

@De dames die bij gekomen zijn welkom, dames op roze gefeliciteerd en dames op rood ontzettend balen.

Ik heb de laaste twee dagen tweestrijdig gevoel; de ene keer voel ik me zwanger en de andere keer denk ik ach doe normaal je kan echt niet zwanger zijn. Ik ben bang om hoop te hebben en dan op 15/8 toch ongi te worden.....pooeehhh.
    *Sharlene wil graag een tijdmachine*

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Sharlene: Je mag duimen dak snel ongesteld word hihi, ben het wachten erop zat ;) THANKS!! Ga vanaf nu voor jou duimen hihihi

8. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Is goed Dubbeltje ik duim nu dat je snel ongi wordt, en dat het volgende ronde wel raak is :D
    En dank je voor het duimem.............heb je misschien ergens een tijdmachine liggen??? :p

9. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Dames ik moet zo met dl naar een rondleiding bij een BSO.
    Ik hoop dat jullie niet zo hard zullen gaan met kletsen....anders heb ik straks te veel om te lezen....hihihi. Maar wel heel gezellig :D

Tot strakjes.

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Haha als ik een tijdmachine had, dan waren jullie de eerste die ik uitnodigde om erin te gaan :D

11. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    Dank je wel Dubbeltje. Ik ga ook voor jou duimen dat je snel een positieve test in handen hebt.

12. Ronnii

Ronnii Actief lid

5 mei 2014
    115
    33
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik zie hem! Zelfde nod als ik ;)
    Ik ga of morgenochtend voor de afspraak testen of zaterdag!

13. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ik heb normaal ook vruchtbaar slijm en deze ronde helemaal niet! Heb door ovulatietesten te gebruiken wel gezien dat ik een eisprong had, maar dus zonder slijm. Dus ik vraag me nu ook al een tijdje af of ik dan wel vruchtbaar genoeg was!

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dubbeltje, nog niks?

15. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Help, ik heb heel erg tandpijn en moet vanmiddag na de tandarts, het word ook verdoofd, kan dit gewoon? Ben 4 weken zwanger, en maak me erg zorgen

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Verdoving kan geen kwaad. Rontgen wel

17. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Dankje sparky:)

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    en even aan je tandarts melden dat je zwanger bent

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kan iemand in een glazen bol kijken wanneer ik een posi ovutest heb
    wilde eigenlijk vandaag een positieve zwangerschapstest geven aan manlief op onze 10e huwelijksverjaardag maar dat is niet gelukt

20. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Dat had ik dus ook 2 dagen geleden. Nu heb ik ook helemaal geen bruine afscheiding meer en temp. is nog steeds hoog. Ik zit een dag voor mijn NOD :-S. Ik heb wel soms het gevoel alsof ik ongesteld word en af en toe wat zeuren. Gisteren kreeg ik een beetje last van pijnlijke borsten, maar dat stelt niet veel voor. Succes!!

Deel Deze Pagina