Ja precies, want dat slijm heeft toch het doel 't 'vriendelijk' te maken voor de zaadjes, in tegenstelling tot andere periodes in de cyclus? We wachten het af...duimduim
Gefeliciteerd! Hier nog steeds niks. Wilde vanochtend eigenlijk testen. Maar door het beetje bloed op mijn wc papier niet gedaan. Misschien morgenochtend als het vanavond of straks niet door breekt.
Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test! Voor de dames die weer ongi zijn geworden, wat balen! Hopelijk op naar een nieuwe vruchtbare cyclus. Nog even een vraagje, heb 2 early testen van kv die je 4 dagen voor NOD al kunt gwbruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? 13 augustus is mijn NOD maar zou met die dus al zondag 10 augustus kunnen testen? Verder merk ik totaal niks anders aan m'n lijf... We wachten af!
@iez Kan ik de tabel zelf aanpassen of zou jij mij er bij kunnen zetten? LientjeC, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
@ zeksem Dikke proficiat duidelijk genoeg hoor!! Jij kan volgens mij al een clear blue doen met weken indicator Probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Voor wanneer ben jij dan uitgerekend?