Dank jullie wel dames. Ik heb uitgerekend op 18 april. Ja ik zal me over m'n angst heen moeten zetten en genieten.
Zeksem en Ronnii gefeliciteerd!!! Dames in rood dubbel duim draai hier dat dit de laatste rood is voorlopig!
Ik was een dagje weg geweest,en heb een hoop te lezen!goeie dag zeg!alle dames met positieve test:gefeliciteerd. Voor degenen,die ongesteld zijn geworden,balen. Rest,succes met wachten.
Poeh even paar uur niet hier @ zekem wow mooie streep hoor @t86 he irritant dat beetje rood hopelijk zet t niet door!! Kv2v5 is trouwens gevoeliger idd @sparky balen doe menstruatie, hopelijk voor jou de laatste! @lientjeC kruidvat early kun je wel doen maar heel vaak zijn de lichte strepen die je erop krikgt vals. Houdt daar rekening mee!! Bij een dikke streep is natuurlijk gewoon geldig @keyleigh meid irritant dat je nog niets weet.. @logan, heb je nog meer testen gedaan? Zag nog niks op die van vanochtend maar t kan nog toch?
Hier nu 8/9 dpo en veel lage rugpijn en wat steekjes onderin.. vandaag een nieuwe buggy gekocht voor dl. Nuna pepp luxx, iemand ervaring mee?
spannend! Ik ga denk ik geen buggy aanschaffen maar een draagdoek Nuna ken ik niet, is dat een nieuwe merk?
Hehe...mijn ongi is er Nooit gedacht dat ik er nog blij mee ging zijn! Aan de ene kant denk ik nu jeej het is er en aan de andere kant...pfff hoe lang gaat t nu duren voor mijn ei er is. Heb vaker lange cyclussen gehad, dus hopelijk valt het net als deze keer wel mee! Zeksem: Gefeliciteerd! Nieuwe dames: Welkom allemaal! Hier: Zwangere vriendin eet vanavond mee, pfff mijn ogen blijven naar haar buik staren haha...WIL OOK WEER!
Mo lean dat heb ik ook voor een eventuele tweede. Maar mn oudste van bijna 2 is me echt te zwaar dus die gaat in de buggy. Nuna is geen nieuw merk trouwens maar is niet super bekend. We hebben de mc er ook van. @dubbeltje hmm weet niet of ik fijn of balen moet zeggen Wat betreft het staren... hier idem!!!
Mo leannan Dank je! Ukkie: Fijn en balen tegelijk he Maar ja, nu kan ik tenminste mijn nieuwe thermometer nog uitproberen (gisteren al mee begonnen voor t geval ik ongesteld zou worden). En nu heb ik niet voor niks 50 ovulatietesten binnen gekregen Vind het niet leuk...18 dagen tot ei...hihi
Morgen 7 augustus mijn NOD dag. Menneke 24 jaar.2 miskramen in totaal 3 ☆. Ronde 4 naar laatste miskraam.
6 dpo vandaag... Ben bang dat ik echt minder hier moet gaan kijken want ik heb NU AL testdrang. Bah bah bah. En ik moet nog zo lang wachten! Mag op 9 of 10 dpo op zijn vroegst pas testen van mezelf. Om mijn testdrang te stillen heb ik een ovulatietest gedaan. Zomaar . Vreselijk he? Was blanco trouwens. Wie gaat me helpen om niet te testen voor zaterdag?
Ik vandaag ook 6 dpo en heb bijna een testje gedaan. Whaha je weet dat hij wit gaat zijn, slaat natuurlijk nergens op. Ik ga nog 4 daagjes wachten
@dubbeltje Hopelijk valt het wachten mee! Maar het duurt altijd te lang he @mags en Misscandy Hier ook testdrang! Zit nu ook op dag 6 en ben van plan om zondag te gaan testen. Spannend!
Ik eigenlijk ook zondag, dan zijn we twee jaar getrouwd. Maar ik dacht, als ik zaterdag nou een liiicht streepje heb dan kan ik zondag misschien een cb met indicator doen, en die moet ik dan natuurlijk wel op zaterdag al kopen...! Vandaar zaterdag misschien al een testje. Ik heb 2 actiontesten in huis en 2 kv 2v5 testen. Begin met die van kruidvat denk ik. Nou ja, al bijna weer een dag voorbij! Vervelende is wel dat volgens mijn app mijn nod ook zondag is, maar volgens de ovulatietesten ben ik dan 10 dpo. Maar ja, mijn app zegt me nu steeds dat ik vier dagen voor nod zit (en dus zou kunnen testen). Jammer genoeg snapt mijn app niet helemaal dat als mijn ei later is mijn nod waarschijnlijk ook opschuift....
Ik ga of vrijdag of zaterdag testen bij wijze van uitzondering omdat ik zaterdag op vakantie ga. Ik ben 7dpo vandaag. Welke app gebruik je?
Ja dubbeltje dat snap ik zeker! Ik had op gegeven moment zoiets van laat me nou gewoon ingesteld worden. Nieuwe'frisse' start! Nog mensen dieorgen gaan testen? Ik iniedergeval
Als de test gevoelig genoeg is zou je zaterdag al wel kunnen testen idd! Heb net wat testen bijbesteld bij zwanger&kids en wil hier dan ook eentje zaterdag al uitproberen en dan de early van kv zondag