Hallo allemaal, Ik heb vandaag mijn nod een nog geen 😈 in zicht (gelukkig ) heb al een week zere borsten en er zitten nu ook wat zichtbare aders op, wat krampen een en hele lichte streep onder mn navel. Heb voor mijn nod een test gedaan maar was negatief.. Durf nu niet echt meer te testen hoop het zo!
Hier nu 4 dagen over tijd en negatieve testen. Vandaag contact gehad met m'n huisarts. Die vermoed een hele vmk omdat ik voor NOD wel licht positief heb getest. Nu 2 weken afwachten. Voelt zo als verspilde tijd dit!
@Zeksem en Ronnii: Gefeliciteerd! @Kayleigh2007: vervelende van je cyste... Hopelijk kun je snel verder! @Logan, ik hoop dat je gewoon zwanger bent! Ik heb het vaker gehoord, dus het kan...
Ik heb 1 dag voor mn nod getest met kv 2voor5. Nog steeds geen 😈 te bekennen ga vanavond nog maar een test kopen voor morgen ochtend ☺
@ukkie duidelijk een streep! Gefeliciteerd! Ben zo bang dat het toch door gaat breken maar heb geen bruin verlies wat ik normaal altijd 2 dagen voor mn nod al heb maar heb ook zo goed als geen wit verlies snap er niets van..
Wit verlies heb ik ook niey hoor. Wel gewoon wat doorzichtige afscheiding wat ik hele cyclus een beetje heb maar dus niet wit
Wat een mooie test ukkie!! Gefeliciteerd!! Balen Logan!! Hier vandaag progesteron en prolactine laten prikken en m'n schildklierwaardes. Aan het progesteron kunnen ze dan zien of ik een goede eisprong heb gehad. Als m'n schildklierwaardes weer te hoog zijn moet ik naar de internist. Ben benieuwd.
Hoi allemaal, ik heb goed nieuws...waarschijnlijk dan want heb wel voor nod getest...maar hier is het resultaat
Ukkie & Bobelle gefeliciteerd! Suc6 volgende ronde Logan Ik krijg vanmiddag te horen of ik een goede eisprong heb gehad of niet. Moest afgelopen woensdag op 7dpo bloed prikken. Ben benieuwd.
Oei wat spannend, alweer een paar zwangeren erbij! Ukkie en Bobelle van harte gefeliciteerd! Strooi maar met wat roze poeder! balen Logan en Denisja Zelf mag ik pas maandag testen, zit nu 5 á 6 dpo en heb een lf van 12 dus zit maandag op 3 dagen voor NOD. Heb een vreemd voorgevoel maarja dat had ik de vorige maand ook en dat werd niks. Zal wel weer niks worden dus Pendel van mamavandaan vertelde dat ik oktober een positieve test zou hebben van een jongen, dus wie weet En dat is over 2 maandjes al!
Goedemorgen dames. @Ukkie en Bobelle gefeliciteerd. Mooie testen dames. @logan dat is echt balen, nu hopen dat ze je gaan helpen en dat je zo snel mogelijk een +test in handen zal hebben. *sharlene geef logan een dikke digi knuf*
Aan al de dames op roze een dikke proficiat !! De dames op rood dam das balen he. Heeft iemand de laatste nieuwe lijst(geupdate?) Succes aan de dames die nog opt wachtbankje zitten!!