NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronnii

Ronnii Actief lid

5 mei 2014
    115
    33
    28
    NULL
    NULL
    Jaa duidelijk! Gefeliciteerd!!

2. Ronnii

Ronnii Actief lid

5 mei 2014
    115
    33
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd !!

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Ik mag op blauw, weer een - test. Dus nu wachten op NOD.

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik mag ook op blauw, vanmorgen een negatieve spierwitte test.
    Laat die ongesteldheid dan maar gauw komen ook .. :(

5. Debbi

Debbi Lid

13 mei 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie dames? Vandaag zit ik op 12 dpo.

Ukkie en Bobbele gefeliciteerd!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,4 KB
      Weergaven:
      9
  6. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    @ Ukkie, Debbi en Bobelle: van harte gefeliciteerd!

@ Logan en Denisja: balen voor jullie! Hopelijk volgende ronde wel een positieve test!

@ hier nog steeds geen rood te bekennen. Het wordt steeds spannender. Ik durf nog niet te testen. Bang voor teleurstelling!
    En mijn vriend is vandaag jarig, maar we vieren het morgen. Wil de dagen niet voor hem verpesten. Misschien zondag een testje wagen (dan wordt het misschien een verlaat verjaardagscadeau!

7. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Gefeliciteerd dames op roze! Volgens mij is er aardig wat roze ondertussen.

Ik durf nog niet te testen. Ik zit nu op 16 dpo. Mij lf is meestal 13 en afgelopen maand 14 dagen. Dus, eigenlijk ben ik al 2/3 dagen overtijd. Alleen vind ik mijn temp niet zo heel hoog. Bij vorige 2 zwangerschappen (mk's) steeg mijn temp veel meer na mijn ei.
    Geen idee of dit iets wilt zeggen over of het een goed ei was of niet :-S. Komend weekend wil ik misschien samen met mijn man een testje wagen, maar ik zie er nu al tegenop! Wat als de test negatief is of positief en temp. meer zakt.

8. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    #3168 Motherlove76, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt: 8 aug 2014
    100_9588.jpg

Toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken. OMG!!! :$!! Zo duidelijk waren de testen bij de vorige zwangerschappen niet. Deze was al binnen 1 seconde duidelijk.

Dit was eigenlijk onze laatste poging. Hierna zouden we verder gaan met ons 'gewone leven'. Volgens mij heeft daar iemand anders over gedacht en zich nog snel ingenesteld ;).

Hopelijk blijft deze plakken.

9. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Gorinchem
    Ik herken je verhaal. Ik zit met hetzelfde dilemma;)

10. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Gorinchem
    Duidelijke kan haast niet! Gefeliciteerd! Van welk merk is je zwangerschapstest?

11. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Thanks! Deze is van de Action.

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gefeliciteerd Motherlove76

13. meisje29

meisje29 Niet meer actief

Ik heb een vraagje, ik ben nieuw hier. Ik heb een cyclus van 31/33 dagen. Zou a.s. Ma-di of woe mijn NOD hebben.
    Ik heb gisteren een cb digital gedaan, helaas negatief. Ik kon het niet laten en heb savonds nog een kruidvat test gedaan. Ook spierwit.
    Bestaat er een kans dat ik toch zwanger ben en te vroeg getest heb of denken jullie van niet ?
    Ik ben 29 jaar en ben nu met de 4de ronde bezig.
    Werk met ovulatietesten dus wist precies wann eisprong was.
    Omdat ik veel verschillende dingen lees over de testen ben ik benieuwd naar jullie ervaring.

Alle dames die positief gestest hebben gefeliciteerd !

14. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    @dames op roze: Gefeliciteerd!!

@dames op rood: balen! heel veel succes in de volgende ronde! Hopelijk is het snel raak.

@dames op het wachtbankje: mijn duimen draaien voor jullie.. op naar veel roze!!

15. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Zucht, ik zag een test liggen die ik nog in huis had en kon me natuurlijk niet inhouden, spierwit. Slaat ook nergens op want m'n NOD is over 6/7 dagen. Nu ga ik echt niks meer kopen en gewoon geduldig afwachten tot volgende week... duurt zo lang!

16. mennehh

mennehh Niet meer actief

Jeetje wat een hoop roze ineens!! Van harte dames!

@motherlove jouw reactie vind ik echt te grappig hihi wat een knaller van een test! Mooi hoor!

@ukkie... Haha hoe cool.. Gisteren zei iemand nog: zal je niet een testje wagen want je was vergeetachtig. Haha prachtig geniet ervan!!

17. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Wat mooie test motherlove, gefeliciteerd!

18. Lies1504

Lies1504 Actief lid

7 aug 2014
    172
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas bij mij toch doorgebroken, net onwijze krampen en ja hoor :x op naar ronde 8 Pff had er zo een goed gevoel over!

Dames die zwanger zijn van harte!! En dames op het wachtbankje heel veel succes ;)

19. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Heb ik weer, ik heb gedroomd dat ik getest had op een feest en dat beide testen positief werd meteen :( Dus vanochtend getest om mijn hoofd weer koel te houden en nu zie ik een heeeeeel licht streepje die ik ook niet op de foto krijg en erbij twijfel of ik iets zie of niet grrrrrrr was de bedoeling een omowit test te zien zodat ik weer normaal kon denken ;)
    Ben nog steeds weeeig en heb ook krampjes nu maar dat kan beide kanten op.
    Ik haat dit deel van het wachten ;) hahaha

mother heel duidelijk en mooi!

dames op rood knuffels!!!!

20. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Ik duim voor je dat de streep mooi oploopt en je snel meer duidelijkheid hebt.

Grappig dat je erover gedroomd hebt. Ik had dat ook deze cyclus op cd 11 (aantal dagen voor eisprong). Uitgerekend in diezelfde nacht nadat ik een discussie had met mijn man over wel of geen tweede. Hij zag alleen maar weer beren op de weg. Ik droomde dat ik een duidelijke testuitslag had en mijn man er heel blij mee was. Diezelfde ochtend werd ik ook nog eens wakker met het liedje 'Take your time girl' van Niels Geusebroek in mij hoofd. Heel apart en hopelijk een goed teken dat het goed blijft gaan!

Deel Deze Pagina