NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Auw auw auw maagzuur!!

Meer mensen die daar last van hebben? Weet iemand of dat ook door progesteron kan komen of mag ik vagelijk hopen op een echte kwaal?

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik mag op blauw

Morgen NOD dus ik wacht mn menstruatie rustig af ;)

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat vervelend! Kan een kwaal zijn maar kan ook gewoon komen door vet/gekruid eten ;)

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gefeliciteerd zwangere dames! Zag mooie testjes voorbij komen :)

5. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    #3205 Mags, 8 aug 2014
    Laatst bewerkt: 8 aug 2014
    Zoals broccoli, aardappeltjes en een visfilet? ;)

Of zou het van de popcorn komen... Hmmm...

Nog een vraag! Een miniscuul drupje bloed in de afscheiding op 8 a 9 dpo. Goed teken?:)

6. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Bedankt voor de felicitaties. Ik zal er proberen van te genieten, alleen is manlief nog niet zo blij. Hij had de knop al omgezet en ging ervan uit dat het niet meer zou lukken. Hij is in shock en ziet weer allemaal beren op de weg. Wat moet ik hier nu mee? Zal wel goed komen.

7. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Motherlove76: wat vervelend dat je man nog niet blij is. Lijkt me wel moeilijk om er dan zelf van te genieten. Ik hoop dat hij snel bijdraait! Duurt bij mannen altijd net iets langer dan bij vrouwen om te wennen aan veranderingen, dus komt vast snel goed!

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @motherlove he balen meid. Je verwacht gewoon day ie enthousiast is maar voor mannen ligt het soms iets anders. Hier ging ie na de test gewoon door met zn spel.. ja ik wil eerst het woord zwanger zien staan... ik zeg dan kun je lang wachten want dit is een streepjes test ;) pffff

dames op rood :( he balen.. heeft mn roze dust niet geholpen..

@hier een enorme darmen/vet buik maar helaas wel zo rond als vorige zw bij 20 weken :$.. lastig verbergen op een feestje. Gelukkig dealtje met de barman dat ie me alcoholvrij bier gaf of spa in een wijnglas ;)
    Vet opgeblazen gevoel, boobs waar je u tegen zegt dus meteen nieuwe bh gekocht. 80G!! En ik ben maar 1.55m :( hopenlijk stoppen ze met groeien

9. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Ik ga ook maandag testen!! Spannend.

Meiden op roze, gefeliciteerd! Meiden op rood, op naar de volgende ronde en hopen dat het volgende maand raak is!

Voor de rest duimen met z'n allen!!

10. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    @mags, al getest??

Ik werd net even wakker en het eerste wat ik dacht is testen!!
    Ennnnn... een licht 2e streepje!! Dus mn gevoel zat toch goed..
    Zit nu op 9 dpo dus ga komende week kijken of het oploopt want weet dat het vaak nog mis gaat voor de nod.
    Maar aan de andere kant is het alle keren mis gegaan bij mij na nod, dus het kan altijd mis gaan.

@ motherlove, jeetje dat is nog even moeilijk dan als je man niet weet hoe hij ermee om moet gaan..

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Voorzichtig Gefeliciteerd misscandy! :)

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Gefeliciteerd MissCandy

13. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Gefeliciteerd misscandy :) hier mog steeds best wel omo denk ik. Met een beetje fantasie zie ik wel iets, maar dat heb ik al maanden op alle kv testen die ik doe ;)

14. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Volgens mij is hij idd wit mags... balen
    Maar nog super vroeg he.. over een paar daagjes nog maar eens proberen!

15. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik ga zo maar eens een testje wagen ... voor het eerst dat ik het echt spannend vind zou wel duidelijkheid geven waarom ik al 1,5 week over tijd ben ... Hoop zo dat de test positief is

16. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Witter Dan Wit :(

17. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, MissCandy!

Mags, sorry zie ook niks :(

Hè jammer, Jezzebel88!

Ik ga denk ik op rood, boehoe. Vanmorgen een klein beetje roze bij 't afvegen. Ga er vanuit dat het vandaag gaat doorzetten. Of het is de innesteling, aangezien ik pas dinsdag mijn NOD heb, maar dat zal vast niet. Hihi. :p

18. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Hoi dames,

Wat een hoop roze, gefeliciteerd.

Hier is al een aardige test drang aanwezig maar moet helaas nog een paar dagen wachten. Heb wel sinds gisteravond opeens steken in me onderbuik.. Zou het een (late) innesteling kunnen zijn?

19. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    MissCandy gefeliciteerd!
    Mags en Jezzebel: balen van de negatest...
    Dames op rood: Succes volgende ronde!

Ik zit vandaag op 7 DPO (of 6, afhankelijk van wanneer precies mijn ei gesprongen is) en heb toch wel iets vaags te melden.
    Gisteravond gevreeen met manlief en hij vertelde dat mijn vagina super nauw was! Hij kwam er bijna niet in en dat heb ik normaal nooit (deed geen pijn trouwens voor mij, en hebben gelukkig een heerlijke vrijpartij gehad!)
    Verder werd ik vannacht wakker van steekjes in mijn onderbuik en een ontzettend jeukerig gevoel vlak bij mijn navel.
    Ook heb ik al een paar dagen extreem veel afscheiding (sorry tmi), moet gewoon een inlegkruisje in.
    Die steekjes heb ik nog af en toe, die zitten trouwens vooral naar rechts dus geen idee of dat innesteling kan zijn? Zou me lijken dat t in dat geval in t midden van mijn onderbuik zou zijn?
    Tsja we wachten t maar rustig af... Volgende week testen.

20. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer jezzebel :(

Deel Deze Pagina