hier nog steeds niets, geen ongi en geen ei dit is weer zo een ellendige lange cyclus tenzij ik die 2 dagen spotting als ongi tel dan zit ik n op cd 14 anders op cd 75
vanaf het moment dat het rood is is het dag 1, zelfs als is het 1 minuut voor middernacht dit is wat mijn fertiliteitsarts me zei
Wat vervelend zuurtje, zo'n lange cyclus.. Hier ook nog geen bloed te bekennen (NOD was gister). Na die negatieve test vrijdag heb ik geen hoop meer. Hoop dat de volgende cyclus snel begint.
ik wil ook graag duidelijkheid die onzekerheid vind ik maar niets ik hoop dat jij ook vlug duidelijkheid hebt
Dat is dan mooi meegenomen Morgen moet ik het ziekenhuis bellen want we gaan deze cyclus een cryo terug laten plaatsen. Vanavond de eerste pil genomen en morgen ze bellen! Heb er zin in
Voor de zwangeren van harte en diegene op rood, jammer volgende ronde beter Hier tijd om mijn bed op te zoeken en weer een nachtje dichter bij nod te komen
Thanks ladies! Ik twijfel of ik mn nod niet morgeb heb en dat mn lf dus gewoon korter is. Aan de andere kant who cares ik voel me zwanger @elf heb je vandaag ook getest? Spannend @boris @repeltje en @mamavanisabel balen meiden, hopelijk volgebde ronde roze! @zuurtje vervelend die onzekerheid.. ik heb troueens valer een menstruatie van maar 2 dagen en alleen inlegkruisjes.. ben je wel nog aan het testen? @sparky huh is dit een zw test? Is het niet mogelijk om.een echo te krijgen? Als je ongi spotting is geweest dan zou je nu toch wel al een knaller moeten hebben? Dus vanwaar deze testen?