Lientjec, gefeliciteerd! Hopen dat je positief blijft testen! Ik had zaterdag ook al een positieve test op 9 dpo en ga morgen voor de 2e keer testen.. Sparky, ben benieuwd naar de uitslag, spannend. Dribbel, balen....
Gefeliciteerd dames op roze!!! Hier 10/11 dpo en negatieve test.. Is er nog hoop???? Vandaag te horen gekregen dat iemand uit de vriendengroet zwanger is (in ronde 1) heel leuk voor haar maar waarom ik niet denk ik dan??
Bedankt dubbltje. Ik wil hoop hebben maar het is heel moeilijk. Ik probeer vol te houden tot 1 dag na NOD te testen. Dat is zaterdag pas!!!!!
Heel herkenbaar Sharlene, aan de ene kant hoop je, aan de andere kant wil je niet te veel hopen, want dan kan het tegenvallen. Hier op dit moment pijn in mijn buik, maar heb daar voor mijn ongesteldheid niet vaak last van, dus hoop dat het een goed teken is. Zou vandaag testen halen, maar heb me ingehouden, want anders ga ik denk ik te vroeg testen. Meende dat ik een had voor vrijdag, maar bleken er 2 te zijn, dus eens kijken of ik me in kan houden. Voor de zwangeren gefeliciteerd en diegene op rood, jammer volgende keer beter
Bedankt allemaal! Hopelijk blijven de testen oplopen en positief. Nu verder afwachten! @sparky, spannend joh! Hopelijk heb je snel de uitslag @arendje, wat vervelend dat je je zo voelt maar hopelijk krijg je toch goed nieuws. @misscandy, hopelijk blijf jij ook positief testen! Wat leuk wij liggen aardig gelijk op schema dan
Lientje gefeliciteerd!! Sparky ben ook benieuwd! Arendje herkenbaar van vorige zwangerschappen maar ook van nu. Heb een zeer tuurtest gehad dat ik niet weet wat wijs is. Verder heb ik veel krampen en misselijkheid en 1 borst lijkt zichtbaar aders te krijgen. Deze dingen heb ik normaal nooit (zo erg) voordat ik ongesteld word, maar ik weet als geen ander hoe stom jouw lijf je voor de gek kan houden Jouw lijst klinkt hoopvol meis, ik duim!! dames op rood mega knuffel!! nog een paar dagen hier voor ons meiden, hopelijk zijn dat roze dagen!
Lief van je! Denk alleen dat ik uiteindelijk niet blij hoef te zijn. Heb nu namelijk behoorlijk buikpijn.. meestal geen goed voorteken Zal morgenochtend nog wel testen (mits niet ongesteld) en hem hier showen. Ben bang dat de dipsticks mij weer een 'vals-positief' streepje geven.
Dames op rood .... @lientje gefeliciteerd! @ sparky heb je al eens een ander merk test gedaan na je bloeding? Of een ovu test? Ben benieuwd naar je uitslag morgen
Sparky wilde je even succes wensen vandaag! Ik reageer niet veel meer maar lees nog steeds mee dames Meide op roze: GeFeliciteerd Meide op rood: jammer... Hopelijk snel raak !
Ukkie, ik heb na de bloeding op vrijdag een kv 2v5 test gedaan omdat de bloeding heel weinig was en ik naar de sauna ging. Deze was wit terwijl er voor de bloeding een streep stond. Gisteren heb ik die weer gedaan en toen stond er weer zo'n licht streepje als voor de bloeding. Gisteravond action gedaan en hier staat een tuur op terwijl ik daar nog nooit valse streepjes op gehad heb. Net weer een kv 2v5 gedaan en hij is donkerder geworden. 1 ding weet ik zeker, als ik uit de bloedtest niet zwanger blijk dan haal ik never nooit geen kv 2v5 meer. Zwanger en kids haal ik zowiezo nooit meer (zwangerschapstesten dan). Ik zal zo een foto uploaden
Boven gisterochtend, onder vandaag.. Dicht is hij minder goed te zien maar ook die er even bij gedaan.
Wat vervelend zeg dat die testen allemaal iets anders aangeven! Net weer getest met kruidvat, een dikke roze streep op 11/12 dpo! Nu nog 1x testen na mijn nod want geloof het nog niet zo...had namelijk zere borsten en steekjes in mn buik maar nu heb ik lichte menstruatiepijn en mn borsten doen geen pijn meer. Maar moet me niet gek maken, na mn nod nog eens testen en dan pas durf ik echt te denken dat ik zwanger ben!
Zwanger en kids doe ik ook nooit meer (nu echt!). Ik gooi ze straks weg. Had vandaag weer een negatieve test; dat streepje van gister was dus duidelijk een vals-positief geval. Daarnaast ook zoveel buik- en rugpijn dat mijn nieuwe cyclus heeel binnenkort zal starten.
Anoniem bedank voor het reageren. Misscandy volgens mij is dat een echte dikke Roze streep. Van harte gefeliciteerd
Sparky nog succes voor vandaag met bloedprikken. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. *Sharlene duimt voor sparky*