@sanneS zolag er geen bloed is is er hoop meid!! @mo lean spannend meid, je hebt nog even dus wellicht loopt ie mooi op. @sharlene knap hoor dat je kunt wachten @sparky, het ligt misschien aan mij maar ik zie ze niet. Heb je ook een OVU test gedaan? Ik kreeg met mn ei een tuurstreep op zw testen.. Hoop in ieder geval dat je vandaag duidelijkheid krijgt! Wel vreemd en jammer dat je geen echo kunt krijgen... een cyste kan zich snel vormen wat eventueel ook de streepjes kunnen veroorzaken. @MIsscandy wauw haha knaller!! @elf84 he balen meid, nu maar hopen dat die ongi snel komt dan.. @hier geen test meer gedaan, misschien morgen nog eens. 4 september heb ik de intake bij de vk. Ook is de gyn al ingelicht en krijg ik een oproep voor een afspraak. Nog steeds zere (.)(.) en vlagen van misselijkheid. Voelt goed dus!
Wow wat een mooie test MissCandy! Haha... voelt zeker goed he Ukkie! Gewoon lekker misselijk en zere (.)(.) haha.. Hier vrijdag (denk ik) mijn NOD. Woensdagavond 30 juli smiley van CB en Donderdagmiddag (rond 12.00 uur) ook nog. 's Avonds was hij al weer weg. Ik heb geen gekke dingen eigenlijk. Eigenlijk voel ik me supergoed. Afgelopen dag misselijk geweest in de ochtend, maar verder niet. Beetje kramp, maar zo snel weer weg als het kwam, dus niets noemenswaardigs... Morgen ben ik vrij, dus dan misschien een testje wagen? Bij vorige zwangerschap heb ik er eentje gedaan 15 dagen na mijn smiley. En toen positief. Dat zou betekenen dat ik hem morgen al kan doen
Bij je vorige zwangerschap bedoel je? Of nu? Vorige keer was ik ook zo lekker tegendraads. Haha.. Ik zit nu 11 dpo denk ik, dus je zou zeggen dat er al wel iets te zien moet zijn dan...Maar dan ga ik alsnog met ochtendurine testen haha.. Misschien houd ik het wel vol tot vrijdag (als ik nog niet ongi ben)
nee bij deze zwangerschap Vorige zwangerschap teste ik 1 dag voor NOD een heel licht streepje en op NOD een cb digital
Ja inderdaad, maar jij had misschien eerder innesteling of niet? Ik vind/vond hem zo ontzettend positief van je! Zal ook per vrouw verschillen, hoe snel je HCG opbouwt?? Vorige zwangerschap volgens mij 1 dag voor NOD 3 hele duidelijke testen.
Ik begin de testkriebels te krijgen...... Ik hoop dat ik kan wachten tot zaterdag. Volgens mij voel ik van alles; ik heb kraampjes(lijkt ongi), heb blauwe adders op de borsten, ik heb laast van gas(sorry maar ze stinken ook, wat ik anders nooit heb) en ik ben nat daar onder(wat ik ook niet normaal heb voordat ongi begint) Maar nog steeds durf ik niet te hopen.
Haha mooi gezegd: last van gas Ik hoop voor je dat het iets positiefs betekent in ieder geval! Gefeliciteerd MissCandy, wat een mooie testen weer!
Haha... last van gas! Nee dat heb ik dan niet. Vorige keer ook niet hoor. Hoop dat je "gas" probleempje snel over is.
@kiwi, ik had op 9dpo echt al een duidelijk positieve test! Op 5dpo was de innesteling. Vanaf die dag heb ik duidelijke krampjes in mn buik. @sparky, op die onderste zie ik wel een tuurstreepje.. Krijg je meteen de uitslag vanmiddag?
Ik had op ma en di een positieve ovutest dus mijn ei was denk ik woensdag, en zaterdag had ik een klein sliertje bloed en zondag enorme pijn (dit was denk ik de innesteling). Donderdag erna licht positief getest. Een nog eerdere innesteling lijkt mij vrij onmogelijk toch?
Vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag. Heb ff een foto gemaakt met de gordijnen meer dicht. Als het donkerder is blijft het op de foto iets beter te zien. Op de bovenste staat een tuurstreepje die je echt in vreemde standen moet kantelen om het op de foto te krijgen. Dus die is op deze foto's niet te zien. Zelfs gisteren was hij na oploaden niet te zien toen ik hem eindelijk wel op een foto op mijn telefoon zag. De onderste wederom die van vanmorgen.
Mooi test misscandy! Dat lijken mijn testen wel Sparky van het weekend. Ik ben dit soort tuurtesten niet gewend van mijnzelf. Zelf denk ik dat ik morgen ongesteld word. Ik ben normaal niet zo misselijk en niet zo vroeg krampen en denk dat het gewoon de spanning is van er weer voor gaan Ik vind het ook niet erg als het nu niet raak is. Maar hou nu in mijn achterhoofd dat de Kv2 testen anders zijn dan een paar jaar geleden Want toen was het óf omo wit óf een licht roze tuurstreep die op liep en niet van die vage zie ik wel of zie ik niet een streep
Ja dat had ik ook, hield ik op afstand zag ik hem, in het licht moest ik hem vreemd kantelen om te zien, heel heel irritant :x na die derde besloot ik het op te geven want je wordt er gewoon gek van!
Sparky op de onderste zie ik een heel licht streepje. Hopelijk weet je meer vanmiddag. Heelaas kan ik vanmiddag niet meelezen, moet werken. Ik zal vanavond ff een kijkje nemen wat je uitslag was. Spannend......ik duim voor je dat het goed nieuws is
Oh zo.. nee lijkt me niet. Ik zat eigenlijk in mijn hoofd met je eerder gestelde NOD van 14 augustus.. Maar wist niet dat je wss die woensdag al je ei sorry. @ Miss Candy, ja inderdaad jij ook vrij vroeg al duidelijk streepje op je test. Ik bescherm mezelf misschien een beetje. Na zoveel testen die uiteindelijk ook gewoon ongi werden, vind ik het lastig. Betekend niet dat ik niet net zo nieuwsgierig ben. Hebben jullie ook niet dat je je symptomen er van de vorige keer erbij haalt? Om te zien of het overeenkomt?
@sparky op de onderste zie ik een schaduw maar heb je al een ovu test gedaan? Hier kan een zw test namelijk toch echt wel op reageren, en gezien hij zo vaag is lijkt me die kans groter dan dat het op HCG reageert. @Kiwi ik vergeleek het zeker! Alleen had ik de vorige rondes toch niet zon pijnlijke borsten als deze keer.. en kreeg ik deze keer ook pijn in mijn liezen.
Ovutest gedaan net en die is negatief, zou ook nog veel te vroeg zijn. Baarmoedermond is hard en dicht. Die is normaal een week voor mijn eisprong al zachter.
Succes vanmiddag sparky! En zo denk ik ook Ukkie, geen bloed is moed maar het is nu toch wel echt door aant zetten de ongi dus ik mag op ROOD .... Op naar ronde 6 na mijn MA, ik vind dat het zo lang duurt... Of ben ik gewoon ongeduldig.. Ronde 6 al.. Al mijn vriendinnen die zwanger zijn/kind hebben waren de eerste ronde zwanger en een plakker. Van harte gegunt natuurlijk maar waarom duurt het bij mij zo lang..