NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @SanneS he balen meid... En nee hoor, helemaal niet ongeduldig. Als de wens er eenmaal is dan liever gisteren dan vandaag.. Dus voel je vooral niet schuldig om je gevoelens hoor!!

@sparky, dan zal het denk ik ook geen zwangerschap zijn ben ik bang, want dan zou die toch ook duidelijk moeten zijn..
    Maar goed, wat het dan wel is... geen idee..
    Wat zegt je gevoel?

2. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Ik denk dat ukkie bedoelt een ovu test om te kijken of daar een streepje op te zien is. Een ovu test reageert namelijk ook op hcg hormoon. Ik heb gister een ovu test gedaan voor de gein en die was positief terwijl ik nooit een streep heb na mn ei, ook geen licht streepje.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja er staat een streep op. Donkerder dan normaal voor mijn eisprong buiten de piek om. Maar niet knal (en officieel positief dus).
    Daar kan ik niks uit opmaken dus.

Mijn gevoel zegt alleen dat er iets niet klopt. Mijn lichaam doet niet wat het zou moeten doen na een menstruatiebloeding. De streepjes op de zwangerschapstesten wijzen voor mij richting zwangerschap maar ook dat zou vreemd zijn. Al met al ga ik geen conclusie trekken voordat ik de uitslag heb.

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hier ook nog geen ongie te bekennen heb morgen ochtend een afspraak bij de huisarts doe voor de zekerheid morgenochtend nog een test ben morgen 2 weken over tijd vind het zo raar mijn test van zaterdag was negatief ... had zo gehoopt dat mijn cyclus regelmatig zou blijven ...

5. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @sparky balen dat je nog geen zekerheid heb

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Bij een zw zou deze knal moeten zijn, maar zoals je eerder al aangaf is hij negatief... Heb je er misschien een foto van??

Ik denk eerlijk gezegd dat je een streepjesplasser bent.. Als je alles bij elkaar optelt, en er komt niets uit je uitslagen, dan zal dat het enige kunnen zijn toch? Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent maar eerlijk gezegd lijkt het daar niet op. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

7. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Sanne dat is balen....

Sparky ik hoop dat je vanmiddag een antwoord heb.

Ff een update voordat ik moet gaan werken. Onder de douche daarnet heb ik mijn bmm gevoeld en naar mijn meening lig ze heel hoog, hard(zoals puntje van mijn neus) en gesloten. Ik moest moeite doen om bij mijn bmm te komen.
    Wat denken jullie??? Mijn NOD is aanstaande vrijdag.

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee dat kan, dat moet niet.

Vriendin van mij is zwanger en ovutesten liepen qua donkerheid iets voor op de zwangerschapstesten maar waren nog lang niet knal toen ze een digi test had gedaan welke zwanger uitwees.

Ik had bij dochter ook geen knal ovutest. Liep ook iets voor op de streep van de zwangerschapstest. En ook de afgelopen zwangerschappen waren mijn ovutesten niet gelijk positief. Toen het met 6 weken mis ging had ik een posi ovutest met bijna 5 weken.

Aan de ene kant heb ik het liefst gewoon een eisprong binnenkort. En dan hopelijk een overduidelijke test op nod. Als de bloedtest zwangerschap bevestigd zal ik alleen maar ontzettend onzeker zijn. Anders ook wel, maar met superduidelijke testen zou ik toch net wat meer vertrouwen hebben.

9. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij moet ik morgen mijn NOD hebben, maar dat weet ik nog niet 100% zeker want dit is pas de eerste ronde. Ik heb wel duidelijk mijn eisprong gevoeld op 30-7.

Op het moment heb ik last van een wee gevoel in mijn onderbuik en een beurs gevoel van onderen.. Is dat voor sommigen herkenbaar? Voorheen had ik dat nooit bij mijn menstruatie, maar goed dat was dan ook tijdens pilgebruik. Afwachten dus maar!

Iedereen op rood en met negatieve test: Erg jammer en veel succes de volgende ronde!
    Iedereen op roze: van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Sharlene, sorry geen idee meid :) ik heb daar nog nooit een goed beeld bij mezelf van gekregen... ;)

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sharlene, vlak voor menstruatie kan hij nog zacht worden en open staan. Bij zwangerschap blijft het zo. Helaas kan je daar nu nog niks over zeggen.

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    @ Sparky, dan weet ik t ook niet:) wel een ovustreep maar geen ovu knaller, geen goed zichtbare streep op zw test, een kleine bloeding, geen rare uitslagen qua onderzoeken.. Enige optie wat ik nog kan bedenken is dat je ei in aantocht is of momenteel hebt, vandaar een duidelijke streep op ovu test, en dat je een streepjes plasser bent op zw testen..

Ik zou als ik jou was ook gewoon even geen zw testen meer gaan doen en verder gaan met de ovu testen. Mocht je toch wel zwanger zijn dan zou je over twee weken dat moeten zien aan de hand van een super knaller( of gewoon een digi doen). Wanneer de gyn een kans zag dat je nu zwanger zou zijn had je ook zeker een echo gekregen lijkt me.

@Hannah dat beurse gevoel had ik ook, een paar dagen na mijn ei. Dit is bij de innesteling geweest :) dus heb goede hoop voor je!

13. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm... maar m'n ei is 30-7 al geweest volgens mij... Dus dan nu nog de innesteling? Ik vind het allemaal maar vreemde ontwikkelingen in dat vrouwenlijf :)

Ik heb wel testjes besteld op internet en die komen vandaag binnen. Zal ik er een testje aan wagen of beter nog niet?

14. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Misschien is je ei later geweest?
    Heb je je ei gevonden op basis van testen? Ik dacht namelijk ook altijd mijn ei goed te voelen maar kwam er met ovu testen achter dat mijn ei vaker later kwam dan dat ik hem gedacht had te voelen.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

De fertilitiearts zegt dat ik zwanger ben, een echo heeft geen zin op dit termijn. Ik zelf ben er niet 100% zeker van ivm lichte streepjes (die wel goed zichtbaar zijn maar licht) maar met de ervaringen hier op het forum dat er ook valse streepjes kunnen zijn. Ook was ik ingesteld op een nieuwe ronde, het is mijn temp die hoog blijft terwijl die laag moet worden.
    En eisprong kan niet want dan zou mijn baarmoedermond open en zacht zijn, of op zn minst zacht en nog niet helemaal open.

Fertilitiearts vond dat een echo over 2 weken genoeg was (dan zou ik volgens haar dus ook ruim 6 weken zwanger zijn) omdat ze dan genoeg kunnen zien, boontje en kloppend hartje dus.

Ik ben degene die niet overtuigd is van zwangerschap, het is niet zo dat ik dat hun probeer wijs te maken, want hun zijn wel overtuigd.

Maar goed, ik hoef geen zwangerschapstesten meer te doen want ik krijg straks uitslag van bloedtest.

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Ik dacht idd andersom gezien je bleef testen en ze hier bleef uploaden. Maar dan kun je idd het beste gewoon afwachten. Succes!

17. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16

Wat moet er dan nog uit het bloed onderzoek komen?

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Volgens de fertilitiearts zal er zeker uitkomen dat ik zwanger ben, heb ook een volgend formulier al om vrijdag weer te prikken om te kijken of het gestegen is. Maar ik ben niet zo zeker als hun ivm de valse streepjes die je voorbij ziet komen her en der.

19. Roodkapje88

Roodkapje88 Actief lid

18 mrt 2014
    146
    0
    16
    Dus officieel is er nog geen test geweest van de arts waarop staat dat je zwanger bent?

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee alleen thuistesten met lichte roze streepjes. Maar hun beweren bij hoog en laag dat dat echt alleen kan reageren als je zwanger bent en hun vinden dus dat ik zwanger ben. Ze wouden daarom eerst ook geen bloedtest doen maar een echo inplannen voor over 2 weken. Maar ik heb nu voor elkaar gekregen dat ze toch eerst voor de zekerheid bloedonderzoek doen. Dan weet ik waar ik aan toe ben. En dan hopen dat mijn temp snel zakt als ik niet zwanger blijk.

Deel Deze Pagina