NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    hmm.. maar dat stukje wat dubbeltje laatst hier schreef over HCG en (valse) strepen, dat is hun dan niet bekend? Apart... Maar in ieder geval goed dat je een bloedtest er door hebt gekregen. Dan heb je straks snel uitsluitsel.

2. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou inderdaad kunnen want ik heb het niet getest. Ik had op 29-7 een klein beetje bloedverlies en op 30-7 het gevoel een eisprong te hebben gehad, maar wellicht zat ik er totaal naast. Maar ja dan hebben we niet op de juiste momenten geklust :(

Ik probeer het vandaag wel even te testen :)

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sommige artsen kijken gewoon niet verder dan hun neus lang is, ik heb zelf met artsen gewerkt dus kan t weten :p
    Verstand van zwangerschapstesten hebben ze niet eens.
    Ooit wel eens gehoord van iemand die een streepje had bij de arts, maar was licht (wel duidelijk te zien) en hij stuurde haar weg met 'je bent niet zwanger :$) was ze dus wel!!!
    En andere artsen denken streepje is zwanger punt. Zo werkt het alleen niet. Toch denk ik in t geval van sparky dat er zich wat heeft afgespeeld, zie het alleen persoonlijk niet positief in aangezien de eisprong niet later geweest kan zijn..
    Hopelijk geeft de bloedtest uitsluitsel.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hannah spannend meid! Ik had een sliertje bloed na mijn eisprong..maar goed niet iedereen is hetzelfde hoor.

Ik betrapte me er net wel op dat ik momenteel ook weer een beurs gevoel aan de onderkant heb ;) alsof ik 4 uur gefietst heb op een verkeerd zadel...

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dit heb ik zelf ook. Maar ja, om verder te kunnen zou ik het toch moeten weten. Dat is het hele dubbele. Liefst heb ik dat de test negatief is en alles snel bij het oude is en ik voor een knaltest op nod kan gaan.

6. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

Hier ook beurs onderkantje maar heb ik soms ook als ik ongesteld moet worden, dan wordt de boel iets meer weker pff

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sparky:

Ik snap je heel goed hoor. Daarom hoop ik echt dat de uitslag je gaat helpen... Die onduidelijkheid is killing

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

HCG <0,1

Voor mij nooit geen kv 2v5 dus. Die geven overduidelijk valse streepjes aangezien ik ook niet mijn eisprong heb.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik moet zeggen dat ik ook alleen een schaduw zag ipv een streep maar dat lag misschien aan mn pc.

In ieder geval heb je duidelijkheid en kun je doorgaan met ovu testen. Hopelijk heb je snel een ei die je goed kunt benutten..

Of moest je nu drie maanden niet zwanger worden? In ieder geval heel veel succes!!

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee ik hoef niet 3 maanden niet zwanger te worden, alleen als ik een bepaalde bloedtest wil laten doen, maar dat daar iets uit komt is een heeeele kleine kans dus overlegd en besloten daar niet bewust voor te stoppen.

Streep van de laatste kv 2v5 is hier echt lichtroze. Dus dit is zowiezo echt de laatste keer dat ik die test doe.

Zwangernr5 had het laatst ook al, streep op kv 2v5 en toch hcg van 0 uit de bloedtest.

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    oh fijn dat jullie dan wel door kunnen gaan! Hopelijk is het snel raak!

Hier begon het ook met een lichte streep op die van kv maar werd per dag donkerder en op de derde dag een digi gedaan. Maar met jouw achtergrond zou ik kv2v5 ook niet meer vertrouwen en alleen nog maar cb/digi doen..

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee ik zal ze nooit meer vertrouwen. De vorige keren liepen ze wel meer op en had ik ook heel veel andere merken met streepjes. Toen was ik ook zelf zeker ervan.

Volgende keer ga ik pas testen op 14dpo met digi, lf is 11 dus dan ben ik op 14 dpo al 2 dagen overtijd.

13. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    @Sparky ik was zo nieuwsgierig dat ik even kom spieken hier! Heb zelf over je gedroomd toen ik vanmiddag even sliep. HCG dus negatief? Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, al gun ik jou natuurlijk net als iedereen hier een zwangerschap. Hoop echt voor je dat je cyclus niet al te veel van slag is. En ik denk dat je nu wel kan spreken dat je een streepjes plasser bent. Want voor je NOD was je kruidvat net zo. Had je nu ook met de plustesten getest? Want die zijn toch gevoeliger bij jou?
    Ik had in maart deze test met kruidvat maar ook niet zwanger. Voor mij ook nooit meer kruidvat. Maar sowieso nooit meer een zwangerschapstest, vind 2 kinderen voldoende :)
    Meid dikke knuffel

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Nee nu alleen zwanger en kids, kv 2v5 en action. Waarvan de 1e 2 duidelijk roze streepjes gaven. Vooral vandaag was mijn kv echt duidelijk zichtbaar in het echt.

Die testen komen er bij mij niet meer in.

De vorige keren had ik heel veel merken licht positief. Ik twijfel dus ook echt niet aan de vroege miskramen. Nu was het voor mij ook onduidelijk en gelukkig dus nu wel een bloedtest gekregen.

Ik weet nu wel dat mijn lf weer netjes 11 is (net als toen ik voor mijn dochter ging) en ik heb besloten om voortaan alleen nog maar op 14 dpo te testen. Op 12 dpo zou ik ongesteld moeten worden.

15. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    @sparky wat fijn dat je van die onzekerheid af bent! Maar ik had toch stiekem gehoopt dat je toch zwanger was. Hopelijk de volgende ronde een mooie positieve test op 14dpo!

@hier heb ik vanacht echt heel rot geslapen. Veel wakker gelegen en als ik sliep heel heftig en raar gedroomd. Maargoed ik heb vandaag lekker gewerkt en heb gelukkig een positieve dag vandaag! FF heeft m'n ei weer verplaatst gisteren naar cd27 en vandaag weer naar cd30. Ik ben zelf denk ik vandaag 10 of 11dpo. Ik moet nog een paar dagen wachten met testen van mezelf. Ik wil geen tuurstreepjes meer! Alleen maar of ongi of een knaltest.

16. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik had persoonlijk dan nu ook met de plustesten getest aangezien die naar eigen zeggen bij jou het duidelijkst zijn.
    Ik had het over de streepjes van vorige week, niet over die maanden daarvoor. Vorige week was je kruidvat 2v5 hetzelfde.

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja klopt maar ook over de + testen lees je over valse streepjes en ze zijn duurder. En eigenlijk verwachtte ik gewoon dat mijn temp omlaag zou gaan. Gisteren dan om die bloedtest gevraagd en dan koop ik geen andere meer natuurlijk.

18. mo leannan

mo leannan Niet meer actief

pfff krijg hier hoofdpijn en kort lontje dus kortom.. ongesteldheid komt eraan ;)

19. Hannah83

Hannah83 Actief lid

12 jul 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist mijn eerste zwangerschapstest van mijn leven gedaan. Puur uit nieuwsgierigheid en niet omdat ik denk dat ik zwanger ben. Maar uiteraard was deze spier- en spierwit. Dus nee hoor niet zwanger maar goed morgen zou volgens mij mijn NOD zijn maar daar begin ik nu ook aan te twijfelen. Ik dacht toch echt een eisprong gehad te hebben maar wellicht heb ik die gemist of moet die nog komen. Ik zal na deze menstruatie maar eens aan de gang gaan met ovulatietesten, dan zijn we tenminste zeker.

20. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Oooh Sparky ik had ook gehoopd dat je zwanger zou zijn. Maar nu heb je duidelijkheid en kun je ook verder.
    Heel veel succes voor het volgende ronde.

Deel Deze Pagina