Wat balen mo leannan! Succes de volgende ronde. Ik mag vandaag of morgen ook op rood denk ik want mijn temp is weer laag en mijn bm is ook weer laag en zacht. Pff echt een teleurstelling dit weer.
Volgens mij is mijn nod morgen of vrijdag, ik ben echt benieuwd of ik positief zal testen want ik voel me echt raar. Borrelende buik, buikpijn, vroeg wakker, m'n huid die ineens helemaal opklaart, dat had ik ook toen ik zwanger was. Maarja misschien wil ik het ook wel graag geloven, want ik heb vanmorgen nog negatief getest.
Arendje, balen van je tempdaling.. had goede hoop voor je. Mo leannan, wat balen zeg. Hopelijk volgende ronde raak.
Hier vandaag mn NOD, nog niet getest want voelt alsof ik ongesteld moet worden. Vorige maand werd ik direct na de test ongesteld Als t vandaag nog niet komt, doe ik morgenochtend een testje
@ Mo lean nee @arendje he shit, was het een flinke daling? @roodkapje spannend meid! hou ons op de hoogte @itakespictures.. klinkt goed meid die symptomen, hopelijk snel een posi test @Hier spoelen mijn darmen even flink door Min lichaam ruimt even goed op. Was bij dochter ook, eerst van onder, daarna een paar weken van boven dus ik ga er vanuit dat dat nu ook gaat gebeuren. 29/8 heb ik mijn eerste echo, 6+4 ben ik dan dus hopelijk een hartslag te horen. Bij mijn dochter toen wel..
Spannend die echo Ukkie, en fijn dat het ook al bij 6+ weken kan. Is dat standaard bij jouw VK of heb je daar om gevraagd? Mijn VK zei dat omdat ik een miskraam gehad heb ik bij een evt volgende zwangerschap ook al vroeg een echo zou krijgen, dat vind ik wel echt heel fijn Tot 10 weken wachten is zooooo lang!
Ik loop bij de gyn i.v.m. ziekte van crohn. En dit in combinatie met een miskraam (11.6) krijg ik inderdaad een vroege echo. Bij mijn dochter en eerste zwangerschap was er toen al een hartje te horen dus ik hoop deze keer weer. Voor de "fun" loop ik ook bij de VK en daar heb ik een afspraak twee weken erna.
Goede morgen dames! Iedereen op roze: Gefeliciteerd! Iedereen op rood: Knuffel! Mijn testen zijn eindelijk binnen, dus ben zo aan de beurt om te testen!
Dames goedemorgen. Dames op rood heel erg balen Hier nog steeds last van krampjes/gas en steken in het onderbuik aan de rechterkant. De steken voel ik meestaal als ik plotseling moet opstaan of bij het omdraaien op bed. De (.)(.) doen nu ook een beetje pijn. Gisteren een gemeene steek/kramp in de linker borst. Wat denken jullie dames? Pff en ik mag pas zaterdag testen als mijn ongi uitblijf op vrijdag.
Vrijdag is mijn nod.. altijd begint 2 dagen ervoor wat bruinige afscheiding.. Dat zou dus vandaag zijn.. Zojuist lichtroze gezien bij het afvegen.. Dat heb ik nooit gehad, het was altijd bruin. Hoop zo dat het alsnog raak is.. anders is het na een jaar proberen helaas nog niet raak en gaan we langs de HA...
Ik hoop het zo voor je Lala dat je zwanger Mag zijn. Nog even spannend! Of heb je al een test gedaan?
Oei Lala hoop t niet voor je... Hoop dat t niet nodig is om langs de HA te gaan. Iedereen op rood: Op blauw: geen bloed geeft moed? Roze: proficiat! Zelf ben ik er niet helemaal zeker van wanneer mijn NOD is. Eigenlijk dacht ik ergens tussen de 14e en de 18e. Denk dat ik mijn ei heb gehad tussen de 2e en de 4e (als je een positieve ovutest hebt, kan t binnen 24-48 uur springen, toch?) Heb gisteren getest met een ultra-gevoelige test (met middagurine, want hij kwam pas 's middags binnen met de post) en uiteraard omo-wit. Is er nog een klein kansje dat ik te vroeg heb getest? Ik zit dus nu rond de 10 DPO en met die test kun je vanaf 6 dagen voor NOD testen... Als mijn ei op de 4e gesprongen is was ik gisteren pas 8 DPO. Tsja denk dat ik t beste de hoop kan opgeven en de volgende ronde in moet gaan. In dat geval denk ik dat ik alles maar op zn beloop laat en ff niet ga forummen
Hallo dames, ik mag op rood. Dames op roze gefeliciteerd en dames op het wachtbankje hopelijk gaan jullie gauw op roze.
@ukkie1985 ja was een flinke daling. Van 37,01 naar 36,33. Ik heb nog geen rood gespot dus ik wacht af. Wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt! Hopelijk ziet alles er goed uit en krijg je een mooi kloppend hartje te horen.