Wauw, morgen is de lijst alweer afgelopen... Had wel wat meer roze op gemogen van mij! Zelf ben ik nu echt aan t wachten op ongi, als ik geen positieve test in handen mag hebben nu, dan maar de nieuwe ronde in! Wat zouden jullie doen trouwens, overmogenochtend nog een testje wagen als ongi er nog steeds niet is?
Ik zal zaterdag testen als morgen mijn ongi uitblijf. Maar ja ik had me al voorgenomen om te testen 1 dag na NOD. En ik heb nog niet getest en hoop dat ik het zo kan volhouden tot zaterdag!!!
Negatieve test, hartstikke wit, dus laat die ongesteldheid maar komen. Heb wel besloten forum dan weer even te laten rusten, want daardoor ben ik er veel te veel mee bezig.
Wat jammer anoniem451! Hopelijk heb je snel een positieve test in handen. Van het forum snap ik, het er rustig mee bezig zijn is lastig wanneer je steeds meeleest en meeschrijft.
Omg kan het bijna niet geloven! Vanmorgen had ik echt zo iets van... ik MOET een test doen! Zie hier het resultaat! Hij is ECHT roze en hoef in t echt niet te turen
Gefeliciteerd dames met een positieve test! Hier weer negatief getest maar ook nog geen spoor van mn menstruatie. Ik blijf dus maar afwachten
Gefeliciteerd Noa, super! Hier inmiddels 3 dagen over tijd. Eergisteren negatief getest dus wacht nog een week voordat k weer test.
Ik wilde een dag na mn NOD weten waar ik aan toe was. Toen was de test echt witter dan wit. Nu kan ik t weer uit mn hoofd zetten. Als ongi komt weet ik genoeg en anders over weekje weer proberen. Heb geen zin in weer een witte test