Daar heb je gelijk in, veel succes met wachten en hopelijk blijft je ongi uit! Sharlene gefeliciteerd!! Super!
Ik wil komende ronde ovulatietesten gaan gebruiken, dus als iemand nog tips heeft, dan zijn die welkom.
Gefeliciteerd Sharlene! Balen Anoniem Misschien helpen de ovulatie-testen, wij klussen sowieso om de dag, maar die ovu testen hebben me wel geholpen om inzicht te krijgen in mijn cyclus Veel succes ermee! Roodkapje, hopelijk heb je binnenkort alsnog een positieve test in handen! Weet je wel wanneer je ei is geweest?
Hoi! Dat is dus de vraag Ik gebruik geen ovulatie testen, maar ging er vanuit dat de 30 dagen van vorige periodes ook nu weer zou gelden. Voor mn gevoel is de eisprong iets later geweest, dus t zou kunnen dat k iets later ongesteld word. Ik blijf er rustig onder, gewoon lekker afwachten!
@sharlene gefeliciteerd meid!!! @roodkapje. Ik heb deze ronde de casettes van zwanger en kids gebruikt en tegelijk ook.action. maar vond de casettes echt prettiger gezien ze echt op gaan lopen terwijl action ineens knalt zeg maar. succes
Oké! Misschien komende periode maar eens gaan proberen om meer inzicht in mn cyclus te krijgen. Als er een volgende ronde komt natuurlijk
Bedankt Dubbeltje. Ik hoop dat het heel snel voor jou zal lukken. Trouwens ik zal de hele tijd voor je duimen
Nog steeds aan het wachten op de ongi. Inmiddels 5 dagen overtijd. Net een zwangerschapstest gedaan, maar negatief. Op het moment dat ik ongesteld moest worden, wel echt ongesteldheidskrampen en lage rugpijn gehad. Is nu weer over. Alleen zo nu en dan steekjes in buik. Zijn jullie nog even op de hoogte Zodra er verandering is, zal ik 't neerzetten!
Gefeliciteerd dames op roze! Fijne zwangerschap & een wolk van een baby gewenst! dames op rood/blauw: kop op en succes volgende ronde! Voor ons nog geen babypret, ik mag weer op rood
Helaas, ik werd afgelopen zaterdag ook 2 dagen na mn NOD alsnog ongesteld. Ik weet nu dus ook dat ik me niet meer ga vastklampen aan 'kwaaltjes', ik was mezelf aardig aan het overtuigen dat ik zwanger was en dat is niet zo handig. Op naar de volgende ronde
Ja, roodkapje, ik heb hetzelfde. Nog steeds niet ongesteld, maar wel buikkramp. Ik heb een licht streepje gehad op de zwangerschapstest en verwacht een soort van van vroege miskraam dan..... Toch? Laat mij nog maar even op blauw staan. Tenminste, als hier nog iemand is 😀