NOD lijst 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door nibble, 29 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Sorry dames dat ik er tussen in komt, maar ik moet zeggen dat we 4 jaar geleden op de dag van eiersprong hebben geklusd en we hebben nu een gezonde 4 jarige meisje. Dus ja het is heel moeilijk om te zeggen van wanneer het beste is om te klussen.
    Ik heb een vriendin die drie jongens heeft en ze zegt dat ze na het klussen op der rug is blijven liggen met de benen omhoog, bij alle drie.
    Bij ons vier jaar geleden hadden we op de bank geklusd op zijn hondjes(sorry voor details). Misschien hebben jullie iets aan. :D

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Dank je voor je reactie. Bij mijn beide jongens was ik ook lang blijven liggen en heb ik de randjesfiets methode gebruikt haha. Dus dan vergroot je schijnbaar ook de kans op een jongen. Toen was ik er niet mee bezig verder...Op zn hondjes schijnt de kans op een jongen te vergroten heb ik gelezen :p

Als mijn ei vanavond springt (cd19) dan was cd 17 de laatste keer ervoor... Ben zo benieuwd of de kans dan nog wel redelijk is

3. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    Haha leuk leuk !
    Ik zou met zowel jongen als meisje blij zijn.
    Enige wat ik wil en hoop is dat nummer 2 langer wilt blijven zitten dan zoonlief 5.5 jaar geleden:D.
    Dat vind ik veeeel belangrijker dan geslacht,maar kan er goed inkomen als ge al 2 boykes hebt da het verlanger groter wordt naar een meid.
    Mijn man zou ook liefst van al een meisje willen maar weet dat ge dat ni echt kunt kiezen!
    Wie niet waagt wint niet dus je kan wel altijd een gokje wagen natuurlijk daar is niks mis mee.:D

4. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Als ik in jou plaats was zou ik nu stoppen met gericht te klussen en gewoon doen als je beide zin hebt en dus nu eigenlijk opt wachtbankje stappen en dan zie je begin augustus het resultaat he,net zoals ikke

5. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Het is gewoon geluk denk ik. We kunnen zoveel doen maar het blijft een wonder om zwanger te worden.

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ja...je hebt gelijk mama van daan...loslaten.... hihi....
    Ik ga lekker in het zonnetje op mijn wachtbankje zitten... En de dagen proberen niet af te tellen ;)

7. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Voila da denk ik dus ook!
    Soms wou ik dat ik op momenten zoals nu in men lichaam kon kijken hoe de soldaatjes hun werk doen en wie het haalt:D.
    Ale elke vrouw hoopt dat er eentje raak schiet natuurlijk:)

8. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Dat loslaten heb ik nu ook gedaan en ga ML nu wat dagen recup geven hahah om te bekomen!
    EN dat aftellen doen we automatisch denk ik;).
    Hoeveel dagen moet jij nog eer je NOD?
    ikke 11:$

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mijn ei is of gisteren gesprongen of zal vandaag ergens gesprongen zijn/springen... Dus helaas nog 14 dagen:$

10. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Dames dat los laten werkte bij mij ook.

Toen we voor onze eerste gingen was ik meteen van we gaan nu gezonder eten, geen alcohol, veel sporten en op tijd naar bed. Maar dat gaaf alleen maar meer stress. Op gegeven moment zei ml nu is het genoeg, we gaan uit we drinken alcohol zoveel als we willen en eten wat we willen en dat sporten zal nu ophouden.

Geen stress meer en bam zwanger geworden!!!!

Dus ja los laten is heel goed. Niet makkelijk maar wel beter :D

11. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    ik ben nu pas begonnen met mijn cyclus, moet nog 10 dagen te gaan voor mijn ei. En pffff nog eens 14 dagen voor testen......

12. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    het begin is altijd irritant he... vind ik in ieder geval... en dan rond het ei gaat het wel weer en als ie dan is geweest dan is het wachten weer vervelend haha

13. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    ja dat loslaten is ni zo makkelijk vind ik als ge 3 jaar hebt moeten wachten eer ML er klaar voor was om aan een 2e te beginnen(ook omwille van het bouwen van ons huis hoor!).
    Wou vroeger altijd 3 jaar tussen men kindjes ma da zullen er meer dan 6 worden spijtig genoeg!
    Ja hier dus nog 11 dagen en dat vind ik al veel:(.
    Nu laat ik alles ook op zen beloop en ga proberen ni te testen voor NOD:)(proberen he haha):p

14. Mipsie

Mipsie Actief lid

1 dec 2013
    127
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Willen jullie eens kijken? Zaterdag positieve ovulatietest en vanochtend pas een forse temperatuur stijging. Raar toch?

15. mama van daan

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Limburg(België)
    Kzou zeggen gisteren je ei gehad !!
    Kan allemaal verschillend zijn van vrouw tot vrouw wanneer ei springt kan van 1u na je LH piek tot 4 dagen erna!!
    Succes en hopelijk binnen 2 weken mooie + test:D

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik denk het niet ;) bij mij was het andersom. Op de rug blijven liggen met bekken gekanteld is een meisje geworden en op zn hondjes een jongetje.

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heb je de 20e geen ovutest gedaan. Wellicht dat hij toen nog donkerder zou zijn geweest? Ik denk gisteren je ei.

18. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sparky

Dat klopt beter met wat er gezegd wordt op internet ;)

Mipsie

Gisteren je ei gesprongen denk ik!

19. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Dat is ook wat ik bedoeld, het verschil per zwangerschap. Bij sommige werkt op zijn hondjes voor het ene geslacht en bij anderen werkt missionaris standje voor het andere geslacht.

Het is en blijft een wonder en vooral als je baby helemaal gezond is, maakt het dan helemaal niet meer uit of ie nou een jongetje of een meisje is :)

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mijn ovutest van net. Vanmorgen toch maar niet gedaan want urine was bijna helemaal helder. Donkerder dan dit is hij vorige keer niet geworden.

Deel Deze Pagina