Meisjes zijn sterker dus zou je voor de eisprong moeten vrijen en de dag zelf overslaan. Ik zou alleen het risico niet willen lopen. Ik snap je ergens wel, zou alleen uitkijken waar je dit post want niet iedereen vat dit even goed op. Gelukkig. Dacht het ook wel wilde het ff bevestigd haha. Ik word hier geen wijs uit sorry. Edit, via je andere kaartje zou ik ook zeggen cd 46. Heb je altijd van die lange cyclussen? Dus drie kwartier blijven liggen, meestal doe ik dat wel.. Met de benen omhoog of gewoon bekken kantelen kan ook? Ik ben onderhand bereid om op de kop te gaan staan
Vooral het laatste ben ik helemaal met je eens. Ik doe alles voor een gezonde baby, wat het geslacht is maakt me niet uit, allebei lijkt me geweldig.
Het is een duidelijke streepje, toch? Of heb je normaal donkerder streepjes??? in ieder geval zou ik gaan klussen
Ik zou gewoon mijn bekken kantelen, want 45 min met mijn benen omhoog blijven liggen...pfffff. Ik zou ook zelfs op mijn kop gaan staan als dat hielp....hahahaha. Wat vrouwen niet allemaal bereid zijn te doen om zwanger te worden?!
Deze zijn nog niet donkerder geweest dan dit en toen had ik ook een dag later de eisprong. Ben alleen bang dat vanmorgen de laatste keer klussen was.
Logan, bekken kantelen is ook goed hoor en meer dan 10 minuten is niet nodig. Klaarkomen na je partner is ook goed en het liefst randjesfietsen techniek. Maar dat is lastig en je moet er ee tijd voor hebben. Ik kantel altijd wel mijn bekken en probeer de randjesfietsen techniek dan ook. Afgelopen maanden elke keer zwanger geweest. Vriend kan niet te vaak en elke dag klaarkomen is ook geen optie voor hem. Dus uitkienen wanneer we sex hebben voor het geslacht is zeker geen doen hier. Het liefst zou ik een klein meisje willen. Niet dat ik met een jongen niet net zo blij zou zijn hoor, maar zoontje is erg op zichzelf en dochter heeel moederlijk. Ik denk dat het voor haar het leukste zou zijn als ze een klein zusje zou krijgen. Maar erop 'mikken' zou ik niet doen. Ik begrijp wel dat je dst wilt proberen als je al meerdere kinderen van hetzelfde geslacht hebt.
Op zich een heel duidelijk streepje Sparky, zo puur alleen naar de test kijkend zou je alleen niet zeggen dat het de knaller is. Maar ik begrijp dat jij sowieso altijd iets lichtere testen hebt? Dan zou het dus wel heel goed kunnen dat je ei morgen springt. Hier hopelijk straks nog even gezellig maken voordat ik weer weg moet vanavond. Dan moet het helemaal goed zitten qua ei benutten. Alhoewel we nu volgens mij ook genoeg hebben klaar liggen
Hier zelf weinig voorkeur voor geslacht. Als ik kijk naar mijn neefjes bijvoorbeeld dan zou ik meteen zeggen, oh jongetjes zijn zoooo leuk. Maar meisjes ook, dus wat dat betreft hier geen directe voorkeur. Al kan ik me best voorstellen dat je dat wel zou hebben, zolang je niet doordraaft in die voorkeur lijkt me dat ook heel normaal hoor.
Oke, dat ga ik proberen.. Elke dag lijkt me weer wat veel dus ik probeer het om de dag en dan op de dagen van positieve ovulatietest beide keren.
Bij de eerste twee had ik het ook niet, nu wel Ben een echt meisje meisje type... Dus op de een of andere manier lijkt het me heel leuk... Maar om wel meer redenen. Maar mijn jongens had ik nooit voor een meisje willen ruilen, het zijn allebei schatjes. Allebei totaal anders, maar hun eigen leuke karaktertjes! Weetje, we zien het deze maand wel en volgende maand ben ik vast al weer meer ongeduldig haha... Dan denk ik tijdens mijn ei...boeiend!!
Precies, eerst maar eens zwanger worden en dan van een hopelijk gezond kindje. Hopelijk kunnen we straks allemaal doorschuiven naar het zwangerenhoekje.
Dames misschien weer een rare vraag maar wat is het randjesfietsen techniek??? Sorry maar soms voel ik me een beetje dom met al die woordjes.....hihihi
Poeh dames jullie kletsen weer snel Vandaag mn testen binnen gekomen van zw en kids, om te vergelijken heb ik ook de action gehaald en zie het verschil. In het echt is action ietsje donkerder en heb met dezelfde urine (opgevangen) gedaan.. @jongen/meisje. Vorige keer voor op en na eisprong geklust, op de rug en een meisje... Wat we nu krijgen maakt mij echt niet uit, ik wil gewoon nog een kindje, heel graag! @sparky wat vreemd dat ze niet donkerder worden... Deze is echt niet positief namelijk. Werd ie de vorige keer ook niet donkerder de dag erna dat je dacht je eisprong te hebben? Misschien een hele rare gedachte maar ik zat het me zo eens te bedenken, iedere maand zwanger, geen knaller van ovu test maar wel lichte zw test. Zou het niet kunnen dat je cyclus langer is dan je denkt en dat de zw testen daarop reageren? Ik heb dit namelijk getest en bij mijn ovuknallers kreeg ik ook een streep op de zw test. Heb niet het hele verhaal meegekregen maar hier moest ik even aan denken Hier begint de ovupijn alweer, ofja de menstruatiepijn is niet weggeweest ik verwacht mn ei maandag dus we gaan vanavond maar eens gezellig maken alvast Succes dames die al op de wachtbank zitten!
Ukkie, ik temp ook en heb dus exact wanneer mijn eisprongen zijn geweest. Ik had ook niet zomaar vage streepjes elke maand, maar duidelijk oplopende streepjes en zelfs positieve digitale testen. Ovutesten waren de vorige keer ook niet donkerder dan dit en duidelijk eisprong te herkennen op de tempkaart en ook duidelijk veel eipijn gehad. Elke keer, behalve de laatste, ook pas 1 week na de mk een negatieve test, tot die tijd positief. Laatste keer werdt hij al lichter voor de mk en was hij na een paar dagen helemaal negatief.
Ik zeg trouwens ook niet dat hij nu niet donkerder gaat worden, dat weet ik nog niet. Maar gezien de meting zou eisprong morgen zijn van die ene eicel dus dat icm deze test die net zo donker is als de vorige keer vermoed ik dus echt dat hij morgen komt.
Hier ook geen voorkeur voor bepaald geslacht maar voor ons wordt het de eerste dan maakt het geslacht niet zoveel uit. Als het maar gezond is! Maar ik snap wel dat als je al een jongen of meisje hebt dat je dan wel een voorkeur hebt. Ik heb vandaag weer een ovulatietestje gedaan. Ik denk dat mijn ei vannacht gesprongen is omdat ik last had van steekjes in m'n onderbuik. Of het daadwerkelijk de eisprong was weet ik niet zeker. Kijken jullie mee?
Hij zal inderdaad tussen cd 14 en 16 springen/gesprongen zijn. Ik heb gelezen dat de pijn vooraf gaat aan de daadwerkelijke eisprong... Door de hormonen die vrij komen ofzo? Of het ook zo is weet ik niet... Volgens mij kan je de eisprong zelf ook voelen door de vloeistof die vrij komt...